.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

​چادر مسافرتی را می توان یکی از وسایل بسیار پر کاربرد و مناسب برای سفر ها دانست که می توانید به خرید آن ها به مراتب سفری راحت تر و بهتری را انجام داد . با داشتن چادر مسافرتی در طول سفر می توانید در هر زمان که نیاز به استراحت داشتید با استفاده از چادر مسافرتی حریم خصوصی و ایمنی را برای خود فراهم کنید . این محصولات می توانند در فصول گرما به عنوان سایبان و در فصل سرما به عنوان عایق در برابر باد و ... عمل کند . امروزه با پیشرفت صنعت می توان چادر های مسافرتی بسیار با کیفیت و مستحکم را در بازار های جهانی یافته و از آن ها استفاده کرد . اما در این میان ، تولیدی ها و شرکت هایی نیز اقدام به تولید چادر های مسافرتی کپی و درجه 2 کردند که در می بایست راه های تشخیص چادر مسافرتی خوب را بدانید تا بهترین چادر ها را خریداری کنید .

قبل از اینکه راه های تشخیص چادر مسافرتی خوب را بدانید بایستی سفر هایی که قرار است به آن ها سفر داشته باشید را مشخص کنید . همانطور که اشاره شد چادر های مسافرتی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند که هر یک از آن ها به نسبت طراحی و ساختاری که دارند مناسب برای یک نوع آب و هوای خاص هستند ، پس اگر قصد سفر به مناطق ساحلی و شرجی ، کوهستانی و سردسیر ، و همچنین آب و هوای معتدل دارید نیاز است تا با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و آب و هوایی محل سفر ، چادر های مسافرتی خود را انتخاب کنید . و اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا راه های تشخیص چادر مسافرتی خوب را به شما عزیزان توضیح دهیم تا با کسب اطلاعات کافی در این زمینه بتوانید چادر مسافرتی خوب و مناسب خود را انتخاب کنید .

جنس چادر های مسافرتی خوب از چیست ؟

یکی از ویژگی هایی که بیشتر چادر های مسافرتی استاندارد آن را دارند ، ضد آب بودن چادر مسافرتی است چرا که در محیط های بیرون ممکن است باران ببارد ، به همین دلیل نیاز است تا سرپناهی و چادر مسافرتی که از آن استفاده می کنید



:: برچسب‌ها: انتخاب چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی خوب , چادر مسافرتی مرغوب , فروشگاه چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 30 آذر 1399
.

چادر مسافرتی از کجا بخرم ؟

از سری سوالات متدوالی که مشتریان چادر های مسافرتی و کمپینگ دارند این است که چادر مسافرتی از کجا بخرم ؟ بهترین مرکز فروش چادر مسافرتی کجاست ؟ چادر مسافرتی اورجینال و اصل از کجا بخریم ؟ ارزان ترین مراکز فروش چادر مسافرتی در ایران کجاست ؟ منبع چادر مسافرتی کوهنوردی کجاست ؟ و دیگر سوالات اینچنینی که در همین راستا قصد داریم در این مطلب بزرگترین و معتبر ترین مرکز فروش چادر مسافرتی اورجینال حرفه ای و خانوادگی را به شما عزیزان معرفی کنیم . فروشگاه اینتکس بزرگترین و اولین فروشگاه اینترنتی در ایران می باشد که شما عزیزان می توانید محصولات سفری و کمپینگ خود را به مانند چادر مسافرتی از این مرکز خریداری کنید .

فروشگاه اینترنتی اینتکس با ارائه خدمات و مزیت هایی به مشتریان خود همواره در میان مشتریان محبوب بوده که در ادامه بیشتر با این مرکز فروش محصولات کمپنیگ و چادر مسافرتی آشنا خواهید شد . فروشگاه اینتکس با واردات مستقیم و بدون واسطه چادر های مسافرتی خارجی اصل و اورجینال بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی را از نظر طراحی و آرگونومی ساخت به فروش می رساند که شما خریداران گرامی می توانید با خیال راحت از اصالت و اورجینال بودن محصولات سفری خود را خریداری کنید . البته فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا با واردات و فروش مستقیمی که دارد قیمت چادر های مسافرتی خود را به صورت چشمگیری کاهش دهد تا در این راستا خریداران بتوانند با صرف هزینه کمتر حتی نسبت به سایر فروشگاه های موجود در بازار های ایران ، صاحب چادر مسافرتی خارجی اورجینال و اصل شوند .



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی از کجا بخرم , خرید چادر مسافرتی , قیمت چادر مسافرتی , چادر مسافرتی , فروشگاه چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 29 آذر 1399
.

چادر های مسافرتی از سری وسایل و محصولات پر طرفدار سفری می باشد که به واسطه وزن کم و کارایی که دارند در بیشتر سفر ها از آن ها استفاده می شود . چادر های مسافرتی می توانند با ایجاد حریم خصوصی و نسبتا امن در طول سفر بسیار مفید واقع شوند اما لازم است تا در هنگام خرید چادر مسافرتی به برند ، جنس و سازه چادر مسافرتی خود دقت کنید تا بتوانید از محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . امروزه نمونه های تقلبی از چادر های مسافرتی در سراسر دنیا وجود دارد که ممکن است خریداران را با مشکل مواجه سازد همچنین تنوع زیاد این محصولات موجب می شود تا خریداران سردرگم شوند و نتوانند به درستی چادر مسافرتی خود را انتخاب کنند . در این مطلب قصد داریم تا بهترین برند های چادر مسافرتی خارجی را به همراه بهترین نوع سازه چادر های مسافرتی و همچنین اجناس استفاده شده در ساخت آن ها را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم تا خریداران چادر مسافرتی بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات سفری بی نظیر کنند .

بهترین برند های چادر مسافرتی خارجی

قبل از هر اقدامی برای خرید چادر مسافرتی بهتر است بهترین برند های چادر مسافرتی خارجی را بشناسید تا بتوانید با اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید . امروزه شرکت های تولید کننده چادر مسافرتی در سراسر اروپا و آمریکا وجود دارد که در ادامه با بهترین و برترین تولیدی های چادر مسافرتی آشنا خواهیم شد .

چادر مسافرتی کلمن ، کلمبوس و بست وی

از نمونه شرکت های تولید کننده محصولات سفری و کمپینگ است که علاوه بر آن برخی از محصولات بادی چون تخت خواب بادی و تشک های بادی را نیز طراحی کرده است که برای سفر ها نیز مناسب هستند . این شرکت شرکتی آمریکایی می باشد که اغلب در ساخت چادر مسافرتی بزرگ و خانوادگی فعالیت دارد . چادر های مسافرتی کلمن برای کسانی که به دنبال خرید چادر مسافرتی خانوادگی و بزرگ هستند توصیه می شود چرا که ابعاد چادر های کلمن و همچنین ارتفاع این نوع از چادر ها بسیار بالاست . چادر های مسافرتی کلمبوس نیز از نمونه دیگری از چادر های مسافرتی آمریکایی هستند که در ساخت انواع چادر مسافرتی بزرگ و خانوادگی فعالیت دارد . اما در این میان شرکت بست وی که از دیگر شرکت های آمریکایی می باشد در تولید چادر مسافرتی کوهنوردی و حرفه ای فعالیت دارد که خرید از این برند برای کسانی که به دنبال چادر مسافرتی حرفه ای هستند توصیه می شود .



:: برچسب‌ها: بهترین چادر مسافرتی خارجی , چادر مسافرتی خارجی , خرید چادر مسافرتی خارجی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 28 آذر 1399
.

چادر های مسافرتی از سری وسایل و تجهیزات سفری حساب می شوند که امروزه کمتر کسی بدون استفاده از چادر مسافرتی به سفر می رود . با داشتن یک چادر مسافرتی ایده آل ، ضد آب و سرما می توانید در تمامی شرایط بستری امن و حریم خصوصی مناسبی را در محیط های بیرون برای خود ایجاد کنید . چادر های مسافرتی در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند به طوریکه می توانید در سراسر دنیا بیش از هزار نوع مدل چادر مسافرتی را مشاهده و آن ها را خریداری کنید . اما چادر های مسافرتی به دلیل طراحی و آرگونومی ساختی که دارند برای یک نوع شرایط آب و هوایی خاص مناسب می باشند به همین جهت نیاز است تا به نسبت شرایط آب و هوایی منطقه ای که قصد سفر به آن را دارید ، چادر مسافرتی خود را انتخاب نمایید . در این مطلب قصد داریم تا راهنمایی برای خرید چادر مسافرتی ضد آب و سرما شما عزیزان باشیم .

از ویژگی های بسیار خوب و پر اهمیت چادر های مسافرتی می توان به ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر سرما اشاره کرد . در برخی از چادر ها که با عنوان چادر کوهنوردی و چادر مسافرتی حرفه ای به فروش می رسند ضد آب بودن و مقاومت در برابر سرما می باشند چرا که بیشتر در مناطق آب و هوایی سرد و کوهستانی مورد استفاده قرار می گیرد . با این حال حتی بسیاری از مسافرین معمولی نیز نیاز دارند تا چادر مسافرتی ضد آب و سرما را خریداری کنند تا بتوانند از محصول در تمامی شرایط استفاده کنند . اما سوال اینجاست که چگونه بتوانیم چادر مسافرتی ضد آب و سرما را خریداری کنیم ؟ ویژگی های چادر مسافرتی ضد آب و سرما چیست ؟ بهترین سازه و جنس استفاده شده برای ساخت چادر مسافرتی ضد آب و سرما کدام است ؟ برترین چادر چادر مسافرتی ضد آب و سرما کدام اند ؟ در ادامه می توانید پاسخ سوال های خود را بگیرید .

 



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی ضد سرما , چادر مسافرتی ضد گرما , چادر مسافرتی زمستانی , چادر مسافرتی تابستانی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 27 آذر 1399
.

چادر مسافرتی از محبوب ترین اقلام و وسایل همراه در سفر ها می باشد که می توانید با خرید آن ها به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تری را رقم بزنید . چادر های مسافرتی در نمونه های متنوعی تولید شده اند به همین دلیل نیز برای شرایط های مختلف جوی قابل استفاده می باشند . از مناسب ترین چادر های مسافرتی می توان به چادر هایی اشاره کرد که در تمامی شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد . شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید چادر مسافرتی می کنند که از محبوب ترین و پر فروش ترین مارک های خارجی می توان به چادر مسافرتی هاسکی ، فرینو ، کلمن ، کلمبوس ، شنگیوآن ، بست وی ، یاماها و ... اشاره کرد ، با این حال چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار بالا ساخته شده اند که در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را معرفی کنیم و ویژگی هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم تا با تکیه بر این مطالب بتوانید بهترین نمونه ها را خریداری کنید .

لازم به ذکر است که شرکت های تولید کننده و تولیدی های کوچک و بزرگی در سراسر ایران به صورت انبوه اقدام به تولید چادر مسافرتی می کنند ، اما در این میان چادر های مسافرتی طراحی شده اند که شاید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند ، پس بهتر است که در هنگام خرید چادر مسافرتی ایرانی به جنس محصول ، نوع و جنس سازه ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، دوخت محصول و ... توجه داشته باشید ، اما در کنار بسیاری از تولیدی های متفرقه چادر مسافرتی شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که در ادامه پر فروش ترین و بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را معرفی می کنیم . از مهم ترین مزیت های خرید چادر مسافرتی ایرانی می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد ، بسیاری از مارک های چادر مسافرتی ایرانی هستند که قابل مقایسه با نمونه های خارجی هستند ، لذا با خرید آن ها می توانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک چادر مسافرتی ایده آل شوید . علت مقرون به صرفه بودن چادر مسافرتی ایرانی این است که روند تولید این نوع چادر ها در داخل کشور بوده و به مراتب هزینه کمتری برای ساخت آن ها پرداخت شده است .

 

جهت خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

بهترین چادر مسافرتی ایرانی



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ایرانی , بهترین چادر مسافرتی ایرانی , خرید چادر مسافرتی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 26 آذر 1399
.

چادر های مسافرتی از نمونه وسایل و ابزار های بسیار خوب و البته در برخی موارد ضروری است که می توانید با استفاده از آن ها در سفر به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تر را رقم بزنید . چادر های مسافرتی با ساختاری که دارند در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی شده و وزن بسیار سبک دارند ، به همین دلیل نیز به راحتی می توان آن ها را به سهولت حمل کرد . چادر های مسافرتی همچنین از نظر ساختاری تفاوت هایی با یکدیگر دارند که بر این اساس راه اندازی و نصب آن ها نیز متفاوت خواهد بود . در میان انواع چادر های مسافرتی با سازه های مختلف مانند چادر مسافرتی اتوماتیک ، عصایی و فنری ، چادر مسافرتی عصایی نسبت به سایر مدل ها کم حجم تر بوده و به همین منظور حمل آن آسان تر است ، از این رو محبوبیت آن بیشتر از سایر مدل ها بوده و اغلب چادر های مسافرتی حرفه و کوهنوردی نیز از ساختار عصایی برخوردار اند . از سوالات متدوالی که همواره خریداران چادر مسافرتی عصایی دارند این است که نحوه راه اندازی و نصب چادر مسافرتی عصایی چگونه است ؟ در این مطلب قصد داریم تا با آموزش تصویری نصب چادر مسافرتی عصایی ، به صورت مرحله به مرحله شما کاربران گرامی را راهنمایی کنیم .

مرحله اول

قبل از راه اندازی چادر مسافرتی ، فارغ از نوع ساختاری چادر بایستی محل مناسبی را برای نصب و بر پا کردن چادر مسافرتی در نظر بگیرید . زمین هایی که دارای شاخ و برگ درختان ، سنگ ریزه و ... می باشد می تواند به کف چادر مسافرتی آسیب وارد کند و یا افراد را برای نشستن و دراز کشیدن در چادر مسافرتی دچار مشکل کند . همچنین زمین های آسفالت ، شنی و ... نیز می تواند در دراز مدت باعث ساییده شدن چادر مسافرتی گردد ، از این رو پیشنهاد می کنیم که از یک زیر انداز برای راه اندازی و نصب چادر مسافرتی بر روی آن استفاده کنید . شما می توانید به نسبت شرایط آب و هوایی برای ضخامت کف چادر از انواع زیرانداز های پارچه ای ، حصیری و پلاستیکی استفاده کنید ، همچنین در صورت استفاده از چادر مسافرتی خود در آب و هوای بارانی می توانید از زیر انداز های دیگری چون نایلون و وینیل که خاصیت ضد آب دارند استفاده کنید .

مرحله دوم

پس از انتخاب محل مناسب و استفاده از یک زیرانداز مقاوم ، ضخیم و یا ضد آب به سراغ ساک حمل چادر مسافرتی رفته و چادر را خارج می کنید . اگر چادر مسافرتی شما دوپوش است ( یعنی علاوه بر بدنه اصلی دارای پوشش ثانویه مجزا است ) ، پوشش دوم آن را کنار بگذارید چرا که در مراحل اولیه به آن نیاز نداشته وبایستی در مراحل آخر آن را بر روی بدنه اصلی چادر مسافرتی بکشید . بدنه اصلی چادر مسافرتی عصایی را پس از خارج کردن به صورت کامل به طوری که کف آن پایین قرار بگیرد ، بر روی نایلون یا زیرانداز پهن کنید .

 

جهت مشاهده ادامه مطلب از طریق سایت فروشگاه اینتکس در لینک زیر می توانید این مقاله را مشاهده نمایید:

آموزش تصویری نصب چادر مسافرتی عصایی

چادر های مسافرتی از نمونه وسایل و ابزار های بسیار خوب و البته در برخی موارد ضروری است که می توانید با استفاده از آن ها در سفر به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تر را رقم بزنید . چادر های مسافرتی با ساختاری که دارند در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی شده و وزن بسیار سبک دارند ، به همین دلیل نیز به راحتی می توان آن ها را به سهولت حمل کرد . چادر های مسافرتی همچنین از نظر ساختاری تفاوت هایی با یکدیگر دارند که بر این اساس راه اندازی و نصب آن ها نیز متفاوت خواهد بود . در میان انواع چادر های مسافرتی با سازه های مختلف مانند چادر مسافرتی اتوماتیک ، عصایی و فنری ، چادر مسافرتی عصایی نسبت به سایر مدل ها کم حجم تر بوده و به همین منظور حمل آن آسان تر است ، از این رو محبوبیت آن بیشتر از سایر مدل ها بوده و اغلب چادر های مسافرتی حرفه و کوهنوردی نیز از ساختار عصایی برخوردار اند . از سوالات متدوالی که همواره خریداران چادر مسافرتی عصایی دارند این است که نحوه راه اندازی و نصب چادر مسافرتی عصایی چگونه است ؟ در این مطلب قصد داریم تا با آموزش تصویری نصب چادر مسافرتی عصایی ، به صورت مرحله به مرحله شما کاربران گرامی را راهنمایی کنیم .

مرحله اول

قبل از راه اندازی چادر مسافرتی ، فارغ از نوع ساختاری چادر بایستی محل مناسبی را برای نصب و بر پا کردن چادر مسافرتی در نظر بگیرید . زمین هایی که دارای شاخ و برگ درختان ، سنگ ریزه و ... می باشد می تواند به کف چادر مسافرتی آسیب وارد کند و یا افراد را برای نشستن و دراز کشیدن در چادر مسافرتی دچار مشکل کند . همچنین زمین های آسفالت ، شنی و ... نیز می تواند در دراز مدت باعث ساییده شدن چادر مسافرتی گردد ، از این رو پیشنهاد می کنیم که از یک زیر انداز برای راه اندازی و نصب چادر مسافرتی بر روی آن استفاده کنید . شما می توانید به نسبت شرایط آب و هوایی برای ضخامت کف چادر از انواع زیرانداز های پارچه ای ، حصیری و پلاستیکی استفاده کنید ، همچنین در صورت استفاده از چادر مسافرتی خود در آب و هوای بارانی می توانید از زیر انداز های دیگری چون نایلون و وینیل که خاصیت ضد آب دارند استفاده کنید .

مرحله دوم

پس از انتخاب محل مناسب و استفاده از یک زیرانداز مقاوم ، ضخیم و یا ضد آب به سراغ ساک حمل چادر مسافرتی رفته و چادر را خارج می کنید . اگر چادر مسافرتی شما دوپوش است ( یعنی علاوه بر بدنه اصلی دارای پوشش ثانویه مجزا است ) ، پوشش دوم آن را کنار بگذارید چرا که در مراحل اولیه به آن نیاز نداشته وبایستی در مراحل آخر آن را بر روی بدنه اصلی چادر مسافرتی بکشید . بدنه اصلی چادر مسافرتی عصایی را پس از خارج کردن به صورت کامل به طوری که کف آن پایین قرار بگیرد ، بر روی نایلون یا زیرانداز پهن کنید .

 

جهت مشاهده ادامه مطلب از طریق سایت فروشگاه اینتکس در لینک زیر می توانید این مقاله را مشاهده نمایید:

آموزش تصویری نصب چادر مسافرتی عصایی



:: برچسب‌ها: نصب چادر مسافرتی , آموزش نصب چادر مسافرتی , آموزش نصب چادر مسافرتی عصایی , نصب چادر مسافرتی عصایی , چادر مسافرتی , نصب چادرهای مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 25 آذر 1399
.

خوابیدن در چادر مسافرتی

استفاده از چادر های مسافرتی امروزه بسیار رونق پیدا کرده است چرا که بیشتر افراد با استفاده از وسیله های نقلیه شخصی به سفر رفته و به سهولت چادر مسافرتی خود را حمل می کنند . استفاده از چادر مسافرتی در سفر ها می تواند به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تر را رقم بزند چرا که می توانید حریم خصوصی ایمن و دوست داشتنی را حتی در دل طبیعت و در جاهایی که خانه ، ویلا یا هتلی وجود ندارد برای خود ایجاد کنید . چادر های مسافرتی اورجینال و اصلی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند به طوریکه می توانید از آن ها برای اسکان طولانی مدت نیز استفاده کنید . چادر مسافرتی می تواند بستر و فضای ایده آل را حتی برای خوابیدن در طول شبانه روز برای شما فراهم کند ، اما جدا از مقوله خرید چادر مسافرتی خوب و اصلی بایستی نکاتی را در رابطه با خوابیدن در چادر مسافرتی رعایت کنید تا به مراتب ، حس بهتری داشته و خواب راحت تری را داشته باشید .


از آن جا که بیشتر افراد به خوابیدن در خانه عادت داشته و اغلب از تشک های نرم ، تخت خواب های ایده آل به همراه بالش های دلخواه خود استفاده می کنند ، شاید خوابیدن در چادر مسافرتی برای آن ها نا خوشایند باشد و نتوانند حس خوبی را در هنگام استراحت و خوابیدن در چادر مسافرتی را داشته باشند . چرا که محیط های بیرون فضای ساکتی نداشته و شاید در برخی مواقع احساس نا امنی کنید . اما شما می توانید با رعایت نکات و توصیه هایی حتی در هنگام سفر نیز بستر و محیط مناسب را به همراه چادر مسافرتی برای خود ایجاد کنید . پس اگر به دنبال شرایط ایده آل برای خوابیدن در چادر مسافرتی هستید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا در سفر های بعدی با رعایت این نکات ارزشمند و حتی با تهیه دیگر لوازم های سفری به مراتب بستر مناسب برای خوابیدن و استراحت کردن خود در داخل چادر مسافرتی ایجاد کنید .

 

جهت خواندن ادامه مطلب می توانید در سایت مرکزی اینتکس و در لینک زیر اقدام نمایید:

طریقه خوابیدن در چادر مسافرتی



:: برچسب‌ها: طریقه خوابیدن در چادر مسافرتی , نحوه خواب در چادر مسافرتی , خواب در چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 24 آذر 1399
.

به احتمال بسیار زیاد در هنگام خرید چادر مسافرتی یا تحقیق در آن رابطه به نام های چادر مسافرتی اتوماتیک یا چادر مسافرتی عصایی و ... برخورده باشید ، اما اطلاعات کافی در آن رابطه نداشته و ندانید که فرق چادر مسافرتی اتوماتیک با عصایی چیست ؟ یا کدام چادر مسافرتی بهتر است ؟ راه اندازی کدام نوع چادر مسافرتی آسان تر است ؟ حجم و بسته بندی چادر مسافرتی اتوماتیک کوچک تر است یا چادر مسافرتی عصایی ؟ در همین راستا قصد داریم تا با ارائه این مطلب شما را با انواع چادر های مسافرتی پر فروش و تفاوت میان آن ها آشنا کنیم تا با کسب اطلاعات کامل تر بتوانید مدل مد نظر خود را بدون هیچ گونه نگرانی خریداری کنید .

از ویژگی های قابل توجه در تمامی چادر های مسافرتی می توان به ضد آب بودن آن ها اشاره کرد ، پس ضد آب بودن چادر مسافرتی هیچگونه ارتباطی با نوع سازه چادر مسافرتی نداشته و باید در هنگام خرید چادر مسافرتی به این موضوع دقت داشته باشید . علاوه بر ویژگی ضد آب محصول ، نوع ساختار و طراحی بدنه نیز هیچ ارتباطی با سازه چادر مسافرتی ندارد ، به طوریکه حتی ممکن است دو چادر مسافرتی از نظر ساختار و طراحی بدنه مشابه یکدیگر باشند اما نوع سازه آن ها با یکدیگر متفاوت باشد . اما سوال اصلی اینجاست که فرق سازه ها با یکدیگر و ویژگی هر یک از آن ها چیست ؟

چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر های مسافرتی اتوماتیک با نام دیگر چادر مسافرتی چتری نیز شناخته می شود ، چرا که ساختار سازه آن بسیار شبیه به سازه چتر های معمولی می باشد . علت نام گذاری چادر مسافرتی با نام اتوماتیک این است که برای راه اندازی آن نیاز به سر هم کردن پایه ها و نصب بدنه به سازه نمی باشد و چه بسا به صورت اتوماتیک می توانید چادر مسافرتی خود را راه اندازی و استفاده کنید . این نوع از چادر ها با توجه به سازه ای که دارند اغلب دارای ارتفاع بیشتری بوده و سقف آن مرتفع است ، همچنین شیب سقف چادر های مسافرتی اتوماتیک به نسبت چادر مسافرتی عصایی کمتر است . بدین ترتیب افراد می توانند حتی در داخل چادر های مسافرتی بزرگ حتی در حاشیه های کناری چادر بایستند . سازه اتوماتیک و نوع طراحی آن این اجازه را به طراحان می دهد تا از میله های ضخیم تر و قطور برای ساخت چادر استفاده کنند .

 

جهت خرید چادر مسافرتی می توانید از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید. هم چنین جهت خواندن ادامه این مطلب نیز به لینک زیر مراجعه کنید:

تفاوت چادر مسافرتی اتوماتیک فنری با عصایی چیست ؟



:: برچسب‌ها: تفاوت چادر مسافرتی فنری و عصایی , تفاوت انواع چادر مسافرتی , چادر مسافرتی , چادر مسافرتی فنری , چادر مسافرتی عصایی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 23 آذر 1399
.

هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

خرید های اینترنتی چادر مسافرتی همواره یکی از راه های بسیار ساده و سریع خرید بوده که بسیاری از افراد به جای رفتن به فروشگاه ها و بازار می توانند در خانه نشسته و با استفاده از کامپیوتر یا گوشی موبایل به اینترنت متصل شده و با استفاده از درگاه های پرداختی ، محصول و کالای خود را خریداری کنند . عمدتا در فروشگاه های اینترنتی شما می توانید تنوع بسیار زیادی را از محصول مورد نظر خود مشاهده کنید و به راحتی به مقایسه آن ها بپردازید ، چرا که در خانه نشسته اید و زمان و فرصت کافی را برای تحلیل داشته و می توانید کالاهای بعضا گران قیمت خود را با خیال راحت خریداری کنید . یکی از وسایل پر کاربرد و پر طرفداری که بیشتر افراد اقدام به خرید اینترنتی آن ها می کنند می توان به چادر مسافرتی اشاره کرد .

یکی از سوالاتی که ممکن است بسیاری از مشتریان داشته باشند این است که بورس چادر مسافرتی در تهران و یا دیگر شهر ها کجاست ؟ آیا در نزدیکی محل سکونت شما فروشگاه چادر مسافرتی وجود دارد یا خیر ؟ بهترین فروشگاه برای خرید چادر مسافرتی کدام است ؟ اما شما می توانید با اتصال به اینترنت و با یک سرچ ساده به فروشگاه های اینترنتی که در زمینه فروش چادر مسافرتی فعالیت می کنند را یافته و با توجه به معتبر بودن سایت ، محصول خود را از آن خریداری کنید . اما خرید های اینترنتی نیز برخی از دردسر های خاص خود را دارند ، به عنوان مثال بیشتر افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از چادر مسافرتی خود در هنگام خرید دچار تردید می شوند ، پس نیاز است تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید . در ادامه مطلب برای پاسخ به سوال " هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟ " همراه ما باشید .

 

جهت خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

نکاتی در مورد خرید چادر مسافرتی



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی , فروشگاه چادر مسافرتی , خرید اینترنتی چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 22 آذر 1399
.

چادر های مسافرتی از سری لوازم بسیار محبوب و کاملا کاربردی در سفر ها می باشد که امروزه بسیاری از افراد برای سفر دسته جمعی با خانواده و یا دوستان این محصولات را به همراه خود برده و در طول سفر از آن ها استفاده می کنند . با خرید چادر مسافرتی خوب و با کیفیت می توانید حرین خصوصی بسیار عالی و البته ایمن را برای خود ایجاد کنید . چادر های مسافرتی حتی در برخی از شرایط می تواند حافظ سلامت افرادی باشد که از آن استفاده می کنند ، بنابراین توصیه می شود که هر هنگام خرید به ویژگی ها و خصوصیات چادر های مسافرتی دقت کنید . لازم به ذکر است که هر چادر مسافرتی بسته به نوع طراحی و ساختاری که دارند برای یک آب و هوا و شرایط خاص جوی مناسب بوده و باید به این نکته مهم توجه داشته باشید تا در هنگام استفاده ، با مشکل مواجه نشوید . از نمونه چادر های مسافرتی که ممکن است با آن مواجه شده باشید چادر مسافرتی حرفه ای می باشد که در ادامه مطلب شما را با این نوع از چادر های مسافرتی آشنا خواهیم کرد .

چادر مسافرتی حرفه ای چیست ؟

چادر های مسافرتی در تنوع بسیار زیادی طراحی شده اند که بر اساس نوع طراحی و ساختار خود نام های متفاوتی نیز دارند ، یکی از بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی که برای شرایط مختلف و نامساعد جوی ساخته شده ات ، چادر مسافرتی حرفه ای نام دارد که مناسب ترین گزینه برای اشخاصی است که بیشتر به سفر رفته و در سفر ها با اقامت و برپا کردن کمپ ، در محلی ساکن می شوند . چادر مسافرتی حرفه ای با عناوین دیگری چون چادر مسافرتی کوهستانی ، زمستانی و کوهنوردی شناخته می شود که عمدتا تمامی آن ها در دسته چادر مسافرتی حرفه ای قرار می گیرند . مدل های حرفه ای چادر مسافرتی دارای طراحی و ساختار متفاوت بوده و از اجناس بسیار مقاوم و با کیفیت ساخته می شوند که در ادامه مطلب به صورت جامع و کامل آن را معرفی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد .

نوع طراحی و ساخت چادر مسافرتی حرفه ای

نوع طراحی و ساخت چادر مسافرتی حرفه ای کاملا خاص و متفاوت بوده که همین مسئله سبب شده تا این مدل ها را حرفه ای و استاندارد بدانیم . عمدتا چادر های مسافرتی حرفه ای به دلیل اینکه در شرایط نامساعد جوی مانند کوهستان ، کویر و ... استفاده می شود بایستی به خوبی بتواند ایمنی افراد را در شرایط سخت ایجاد کند . به همین منظور عمدتا تولید کنندگان ، این محصولات را با ارتفاع پایین تر و طراحی گنبدی شکل یا طراحی کله گاوی طراحی می کنند ، ساختار کله گاوی و گنبدی این محصولات می تواند به خوبی وزش باد را منحرف کند و از راکد ماندن باران و برف بر روی سقف یا دیواره ها جلوگیری خواهد کرد . عمدتا در کوهستان و در بیابان ها وزش باد بعضا بسیار شدید است که در صورت طراحی ساده ممکن است تعادل چادر بر هم ریخته و حتی بلند شود . از سوی دیگر ارتفاع کم چادر ایستادگی آن را بسیار بیشتر خواهد کرد . عمدتا ارتفاع سقف آن ها به گونه ای است که فرد بتواند دراز کشیده و یا بنشیند .

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

چادر مسافرتی حرفه ای



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی ارزان , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ایرانی , چادر مسافرتی آمریکایی , چادر مسافرتی , چادر مسافرتی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 21 آذر 1399
.

معرفی تخت بادی و آشنایی با انواع تخت خواب بادی اینتکس و بست وی

یکی از محصولاتی که این روز ها خیلی از افراد قصد خرید آسان را دارند اما در هنگام خرید با چالش های گوناگونی مواجه می شوند ، انتخاب یک تخت خواب بادی است. این محصولات با توجه به ویژگی های گوناگون و مزایا و معایبی که دارند قطعا باعث شده است تا هر فردی قبل از انتخاب و خرید این کالا اقدام به تحقیق راجب آن کند. در همین رابطه نیز ما سعی بر این داریم تا در این مقاله جزئیات این محصولات را به صورت کامل برای شما باز گو کرده و در انتخاب درست و هوشمندانه این محصولات شما را یاری کنیم...

ظرفیت تخت بادی

اولین مبحث در این مقاله را به ظرفیت های این تخت خواب ها اختصاص داده ایم که با توجه به آن بتوانید یک خرید خوب را تجربه کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این تخت خواب های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند. همین عامل سبب شده تا شما در هنگام خرید با توجه به نیاز خود بتوانید انتخاب دقیق تری را انجام دهید. در کنار این ظرفیت ها باید به مسئله دیگری که بسیار مهم می باشد یعنی تحمل وزن این تخت خواب ها هم اشاره کنیم. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که تخت خواب های بادی دارای تحمل وزن 136 کیلوگرم به طور پیش فرض برای محصولات یک نفره و 250 کیلوگرم برای محصولات دو نفره می باشند. البته این عامل در بین تولید کننده های مختلف گوناگون بوده و بعضی از این شرکت ها با افزایش این مقدار سعی کرده اند تا محصولی متناسب با افراد سنگین وزن را هم به بازار عرضه کنند. در تکمیل این جمله نیز می توان عنوان کرد که تخت خواب های بادی تک نفره با تحمل وزن 180 کیلو گرم و دو نفره با تحمل وزن 300 کیلوگرم هم گاها در بازار موجود می باشد.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

معرفی تخت بادی



:: برچسب‌ها: معرفی تخت بادی , تخت بادی , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 20 آذر 1399
.

بحث خرید چادر مسافرتی همواره یکی از مواردی است که باعث می شود تا مشتری سعی کند تا با آگاهی کامل و تحقیق در مورد جنس و کیفیت انواع چادر های مسافرتی اقدام به خرید کند. حال با توجه به این مسئله شما باید به این نکته دقت داشته باشید که می توانید با خیالی راحت و با کمی تحقیق در خصوص انواع چادر مسافرتی خریدی هوشمندانه را انجام دهید. در همین راستا نیز باید به این مسئله هم اشاره کنیم که قیمت در خرید چادر مسافرتی نکته ای بسیار مهم و اساسی خواهدبود. در واقع شما باید سعی کنید تا با علم به این مسئله که هر محصول باید دارای چه قیمتی باشد و با در نظر گرفتن مقدار هزینه ای که برای خرید یک چادر مسافرتی کنار گذاشته اید سعی کنید تا خرید خود را انجام دهید. با توجه به این موارد در این مطلب سعی داریم تا به بررسی کامل قیمت انواع چادر مسافرتی در کنار ویژگی های این دسته از محصولات اشاره کنیم که قطعا مقاله ای مفید و کاربردی برای افرادی که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارند خواهد بود.

ارزان ترین چادر های مسافرتی در کشور ما مدل فنری ایرانی میباشد که تماما تولید کشور خودمان هست و به دلیل داشتن طرح ساخت بسیار ساده در عین حال پر کاربرد یکی از ارزانترین چادر های سفری در ایران به شمار می آیند حال در بین چادر های فنری ، اتوماتیک ، و عصایی آمریکایی یا اف ای تی کدام مدل به نسبت قیمت پایین تری دارد را در ادامه به آن خواهیم پرداخت...

چادر مسافرتی آمریکایی ارزان

در اولین بخش از این مقاله باید به این مسئله اشاره کنیم که مدل های مختلفی از چادر مسافرتی در بازار موجود می باشد که شما می توانید با خیالی راحت دست به خرید بزنید. در واقع این مسئله بسیار مهم خواهد بود که شما بتوانید با در اختیار داشتن یک چادر مسافرتی شیک و در عین حال خاص بتوانید نیاز خود را در جهت استراحت و گذراندن وقت به بهترین شکل ممکن برطرف سازید. حال این مسئله بسیار مهم خواهد بود که بتوانید محصولی را انتخاب کنید که هم ازنظر ساختار و هم از نظر قیمت به گونه ای باشد که خیال شما از بابت خرید این دسته از محصولات راحت باشد. در همین رابطه در اولین بخش قصد داریم تا در خصوص چادر های مسافرتی آمریکایی با شما صحبت کنیم.


 

جهت مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

چادر مسافرتی ارزان



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی ارزان , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ایرانی , چادر مسافرتی آمریکایی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 19 آذر 1399
.

چادر بازی کودک پارچه ای
قطعا این مورد بسیار مهم است که شما برای استراحت و همین طور بازی فرزند خود شرایطی را فراهم کنید که او بتواند به بهترین شکل ممکن در یک فضای مطمئن و ایده آل مشغول باشد. در واقع بهره مندی از یک وسیله بازی و یا فضای مناسب برای این کار از مواردی است که باید حتما به آن توجه ویژه ای شود. به همین منظور خیلی از خانواده ها سعی می کنند تا در داخل منزل و یا حتی فضای بیرون نیز این شرایط را به بهترین شکل ممکن برای فرزند خود فراهم کنند تا بتواند با در اختیار داشتن یک شرایط ایده آل به بازی بپردازد. از همین رو یکی از وسایل ها و در واقع اسباب بازی هایی که این روز ها در میان خانواده ها بسیار محبوب شده است بحث چادر بازی کودک می باشد. این مدل از محصولات به گونه ای شکل گرفته که فرد بتواند با خیالی راحت یک محیط ایده ال را برای بازی و تفریح کودک خود فراهم کند. در همین رابطه این مطلب را به صورت کاملا اختصاصی به بررسی یکی از همین انواع چادر بازی یعنی چادر بازی کودک پارچه ای اختصاص داده ایم پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا به صورت کامل با این نمونه محصول شما را آشنا کنیم.
ظرفیت چادر بازی کودک پارچه ای
یکی از نکاتی که معمولااین دسته از محصولات دارا هستند و باعث می شود تا خانواده ها در هنگام خرید به این مسئله توجه داشته باشند بحث ظرفیت این چادر های بازی است. در واقع شما باید به این نکته توجه داشته باشید که محصولی را برای خرید خود انتخاب کنید که دارای ظرفیتی مناسب و ایده آل باشد و بتوانید با خیال راحت از آن محصول به صورت چند نفره نیز بهره مند شوید. در همین رابطه حال باید به این نکته اشاره کنیم که چادر های بازی کودک پارچه ای عموما در ظرفیت های استاندارد و ایده آلی طراحی و تولید می شوند که این امر باعث خواهد شد که با خیالی راحت بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصولات زده و از آن ها استفاده نمایید. در واقع باید به این نکته دقت داشته باشید که خیلی از این چادر های بازی کودک دارای ظرفیت های یک نفره هستند که این نکته و ویژگی سبب می شود تا کودک شما بتواند به تنهایی در داخل یک فضای مناسب به بهترین شکل ممکن به بازی و تفریح بپردازد.

 

جهت خرید چادر بازی کودک می توانیدبه فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید. هم چنین جهت خواندن ادامه مطلب نیز می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین چادر بازی کودک پارچه ای



:: برچسب‌ها: بهترین چادر بازی کودک پارچه ای , چادر بازی کودک , خرید چادر بازی , قیمت چادر بازی کودک , چادر بازی کودک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 18 آذر 1399
.

استخر پیش ساخته چیست . استخر پیش ساخته تولید کارخانه اینتکس میباشد . اینتکس یک برند امریکایی است که چند سالی است تولیدات خود را به کشور چین سپرده است .البته تحت نظارت این شرکت امریکایی. استخرهای پیش ساخته به علت کم حجم بودن و سریع نصب شدن و قیمت مناسبی که دارند در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است .قیمت این استخر ها نسبت به استخر های بتونی یک ششم قیمت میباشد. استخرهای پیش ساخته را میتوان بر روی زمین صاف مثل چمن - زمین خاکی - زمین بتونی - زمین موزاییک شده و موارد مشابه نصب و راه اندازی نمود. نصب کردن این استخر ها حدود دو ساعت زمان میخواهد و بعد از نصب شما میتوانید استخر را اب گیری نمایید.

 مورد استفاده استخر های پیش ساخته برای ذخیره اب -استخر های خانگی و ویلاها-برای پرورش ماهی در فضاهای سر پوشیده آب درمانی و غیره .... مورد استفاده قرار میگیرد. جنس بدنه این استخرها از برزنت و الیاف ابریشم وپی وی سی ساخته شده و پایه های این استخر از اهن گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده.سه سایز بزرگ این استخرها که ابعاد 274 در 549 در عمق 132 )و366 در732 در عمق 132 ) و 488 در 975 در عمق 132 )دارای پمپ تصفیه اب شنی و نردبان و زیر انداز و در پوش که درب استخر را کامل میپوشاند برای نریختن گرد و خاک واشغال . استخر پیش ساخته شامل یک سال گارانتی و 7 سال خدمات پس از فروش میباشند . نصب و راه اندازی بوسیله کارشناسان شرکت و نصابهای این شرکت انجام میشود.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته چیست , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ارزان , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 17 آذر 1399
.

استخر پیش ساخته اولین کاری که باید برای نگهداری این محصول انجام دهید زیر سازی و مقاوم سازی جایی است که میخواهید استخر را نصب کنید و باید سطح مکان مورد نظر کاملا صاف باشد البته اگر مکانی که میخواهید استخر را نصب کنید مسطح نباشد و دارای سنگ ریزه یا خاک ویا شن باشد شما میتوانید از فوم تاتامی استفاده کنید که این امر باعث میشود هم مکان مورد نظر مسطح شود هم موقع استفاده زیر پا نرم باشد بدنه این محصول از جنس pvc میباشد وبوسیله پایه های فلزی و میله های فلزی که به ترتیب حروف خارجی میباشند تشکیل شده و نصب میشود گوشه های این محصول از چهار میله فلزی که به صورت نیم دایره است طول و عرض استخر را به هم متصل میکند و استخر را سرپا نگه میدارد هر کدام از میله های این محصول به ترتیب حروف خارجی به یکدیگر متصل میشوند وداخل شیار هایی که روی بدنه است قرار میگیرد پایه های این محصول هم از زیر به میله هایی که روی بدنه قرار دارند متصل میشوند . 

 

جهت مشاهده ادامه مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

روش نگهداری استخر پیش ساخته

 

هم چنین فروشگاه اینتکس نیز سعی کرده تا مطالب کامل و جامعی را در اختیار شماقرار دهد که پیشنهاد میکنیم حتما به سایت فروشگاه نیز مراجه کرده و از مطالب و همین طور محصولات لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: نگهداری استخر پیش ساخته , مراقبت از استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , فروشگاه استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 16 آذر 1399
.

آیا میتوان استخر پیش ساخته را داخل زمین قرار داد ؟

آیا میتوان استخر پیش ساخته را داخل زمین کار کرد؟

بله . شما میتوانید با توجه به ابعاد استخر زمین را حفاری کنید و استخر را داخل زمین بگذارید . هنگامی استخر را داخل زمین قرار دادید . بین لبه استخر و لبه دیوار یک فاصله ای ایجاد میشود که شما میتوانید بوسیله چوب و یا پلاستیک و غیره ....  آنرا بپوشانید . در این صورت فقط داخل استخر مشخص میشود و پایه ها دید ندارند .

در صورت نیاز برای این کار جهت حفاری زمین حتما" با این مرکز تماس گرفته و طبق ابعادی که متخصصان این مجموعه اعلام میکنند زمین را حفاری نمایید اگر چه این کار نیز بستگی به سایز انتخابی شما دارد.

همچنین بخوانید...



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته توکار , استخر پیش ساخته داخل زمین , خرید استخر پیش ساخته , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 15 آذر 1399
.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی را می توان یک محصول پرطرفدار دانست که بسیاری از افرادی که در حال پرورش آبزیان می باشند نیاز به این دسته از محصولات دارند که علاوه بر کیفیت بالا ،‌ دارای قیمت مناسبی نیز باشد . استخر پیش ساخته را می توان یک محصول پرکاربرد برای این نیاز دانست که بسیاری از افراد برای پرورش ماهی از استخر پیش ساخته اینتکس و یا استخر پیش ساخته فلزی استفاده می کنند . شرکت اینتکس تهران یکی از فروشندگان محصولات شرکت intex می باشد که این محصولات شامل انواع استخر های بادی و فلزی و پیش ساخته نیز میباشند که بسیاری از این استخرهای پیش ساخته برای پرورش ماهی های خود استفاده می کنند . استخرهای پیش ساخته عموما دارای بدنه هایی از جنس پی وی سی برزنتی بوده و از استحکام بالایی در برابر اشیاء نوک تیز و همچنین ضربه برخوردار می باشند . 

 

این بدنه های پی وی سی دارای الیاف ابریشمی نیز می باشند که به این الیاف سرتاسر لایه های پی وی سی کشیده شده اند و به مقاومت محصول در برابر فشار آب و ضربه بالا برده است . بخش های کناری و کف این استخر های پیش ساخته نیز از همین جنس بوده و مقاومت لازم برای استفاده بعنوان پرورش ماهی را نیز دارند . این بدنه های پی وی سی به طور کامل در برابر برخورد انواع آبزیان و همچنین آب های مختلف از جمله آب شور مقاومت کامل را داشته و می توانید با خیال آسوده از این محصولات برای کاربردهای متنوع استفاده نمایید . همچنین این بدنه های پی وی سی برزنتی به طور کامل در برابر آفتاب و همچنین باران و شرایط جوی مختلف مقاوم می باشند و می توانید این محصولات را در طی سال استفاده کنید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . 

 

پایه های استفاده شده در این استخر های پرورش ماهی از فلز گالوانیزه مقاوم بوده و این پایه ها نیز به طور کامل در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین تابش مستقیم آفتاب مقاوم می باشند . این فلز در برابر این شرایط می تواند نتیجه خوبی را برای شما به نمایش بگذارد و از فرسایش و یا زنگ زدگی جلوگیری خواهد شد . همچنین این پایه ها به طور کامل در برابر خمیدگی و یا شکستن مقاوم بوده و می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید . 

 

جهت خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

کاربرد استخر پیش ساخته جهت پرورش ماهی



:: برچسب‌ها: کاربرد استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , فروشگاه استخر پیش ساخته , اینتکس , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 14 آذر 1399
.

استخر پیش ساخته فلزی یکی بهترین نوع استخر پیش ساخته هایی می باشد که تاکنون تولید شده است . بدنه این محصول از جنس فلز می باشد که بسیار مقاوم نسبت به استخر های پیش ساخته فایبرگلاس و برزنتی می باشد از همین رو از این محصول می توانید در فضای باز و بسته به راحتی از آن استفاده نمایید بدون اینکه نگران آسیب دیدن بدنه استخر باشید . این کالا دارای ابعاد مختلف می باشد که نسبت به فضایی که دارید شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده و آن را در مکان های مد نظر مورد استفاده قرار دهید . این محصول با توجه به طراحی و ساختار مناسبی که دارد می توانید از آن در صنعت کشاورزی ، ذخیره آب ، پرورش ماهی استفاده های شخصی مورد استفاده قرار دهید . این محصول دارای پمپ تصفیه آب می باشد که به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری از آب استخر استفاده نمایید . برای تخلیه آب استخر دو دریچه تخلیه وجود دارد که به شما کمک می کند که در زمان تعویض آب استخر این عمل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید . 

 

 

استخر پیش ساخته پرورش ماهی را شما می توانید به راحتی با حفر زمین داخل زمین قرار داده و از آن استفاده نمایید .  این محصول با توجه به کارایی که دارد می تواند در پروش ماهی و ذخیره آب در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد . استخر های پیش ساخته دارای بدنه های مختلف از جنس بتن ، فلز ، فایبرگلاس و برزنتی می باشد . استخر های پیش ساخته فلزی با توجه به کارایی و قیمت مناسبی که دارد بسیار مناسب و بهترین جایگزین برای ساخت استخر های بتنی می باشد . این محصول با توجه به راه اندازی راحتی و کارایی مناسبی که دارد در بین افراد که به تفریحات آبی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد . از این محصولات شما می توانید در فضا باز و بسته ، ویلا ، حیاط به راحتی استفاده نمایید و از تفریح خود لذت کامل را ببرید . برای عبور و مرور به داخل استخر یک نردبان در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که به راحتی وارد استخر شوید . جنس بدنه استخر های پپیش ساخته از جنس برزنت سه لایه می باشد که الیاف ابریشم نیز در آن به کار رفته است به همین سبب این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و دمای مختلف آب می باشد . طراحی و ارگونومی ساخت استخر های پیش ساخته های فلزی به صورت گرد و مستطیلی می باشد که بسیار زیبا و قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد .

 

جهت خواندن ادامه مطلب می توانید از طریق فروشگاه اینتکس به لینک زیر مراجعه نمایید:

استخر پیش ساخته فلزی



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته فلزی , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 8 آذر 1399
.

با ورود استخر های پیش ساخته به بازار های جهانی بسیاری از مردم در ابتدا با شناخت کمی که نسبت به این محصولات پیش ساخته داشتند از خرید آن ها امتناع کردند ، اما با گذر زمان و با کسب اطلاعات بیشتر نسبت به استخر های پیش ساخته بسیاری از مردم اقدام به خرید استخر پیش ساخته کردند و استقبال بسیار زیادی از این نوع استخر ها کردند . با ورود و استقبال مردم از استخر های پیش ساخته دیگر بیشتر افراد از ساخت استخر های بتنی و سیمانی صرف نظر کردند چرا که استخر های پیش ساخته دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند . شما می توانید استخر های پیش ساخته را در ایران نیز تهیه و خریداری کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین وارد کننده استخر پیش ساخته به صورت مستقیم از خود شرکت اینتکس چین در ایران است که می توانید محصول خود را از این مرکز فروش به راحتی خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس تهران با تجربه بسیار بالای خود در زمینه خرید و فروش استخر پیش ساخته و تنوع بسیار بالای خود به قطب اصلی فروش استخر پیش ساخته در ایران تبدیل شده است که شما می توانید با خیال راحت از اصالت و سلامت کالا اقدام به خرید استخر پیش ساخته خود کنید . فروشگاه اینتکس وارد کننده استخر پیش ساخته در ایران به دلیل واردات و فروش مستقیم و بدون واسطه استخر های پیش ساخته ، این محصولات را با قیمت ارزان و مناسب برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات پیش ساخته کنند . 

همانطور که اشاره شد فروشگاه اینتکس تهران استخر های پیش ساخته متنوعی را در فروشگاه خود دارد ، به همین دلیل دست شما در انتخاب و خرید استخر پیش ساخته در طرح ها و ابعاد مختلف باز است و می توانید به دلخواه خود محصول مدنظرتان را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس استخر های پیش ساخته خود را با بررسی ها وتحقیقاتی که انجام داده است محصولات خود را از بهترین شرکت ها و تولید کنندگان مطرح دنیا نظیر استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی انتخاب کرده است . اینتکس و بست وی اولین ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات بادی و استخر پیش ساخته هستند که تجربه بالای آن ها موجب شده است تا در ساخت استخر پیش ساخته موفق باشند .جهت خواندن ادامه مقاله می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

وارد کننده استخر پیش ساخته



:: برچسب‌ها: وارد کننده استخر پیش ساخته , فروشگاه استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 7 آذر 1399
.

یکی از سوالاتی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته مشتری و خریدار به آن خیلی توجه میکند این نکته است که آیا سازندگان آن برند چندین کارخانه هستند و انواع محصولات آنها در کدام دسته و گروهی قرار دارند و آیا بهترین نوع آنها کدامند و برای استفاده از آنها چگونه میتوانند بهترین نوع استخر پیش ساخته را تهیه و سفارش دهند/

این مقاله شاید کمکی به ان دسته از افرادی که دوست دارند از استخر های پیش ساخته اینتکس یا بست وی خرید نمایند و از آنها لذت ببرند مصمرثمر باشد پس با ما همراه باشید ...

تولید کنندگان استخر های پیش ساخته در ابتدا کارخانه اینتکس بوده که در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ شروع به فعالیت در این زمینه کرده است پس از آن عده ای از کسانی که محصولات اینتکس برایشان جذاب به نظر میرسید به این فکر افتادند که آنها نیز میتوانند سریعا اقدام به تولید چنین محصولاتی نمایند و تا قبل از دیر شدن بتوانند رقیب خوبی برای برند اینتکس باشند 

سالها طول کشید تا برندی به نام بست وی bestway نیز توانست محصولاتی هم ردیف با کیفیت کمی پایین تر از اینتکس را عرضه نماید اما با شکل و شمایل بروز تر و جدید تر اما کیفیت با یک سطح پایین تر.

پس از شرکت ها و کارخانه هایی همچون کلمن ، جیلانگ ، اینتایم ، و چندید شرکت دیگر که نام آنها به واقع معروفیت چندانی ندارند پا به این عرصه گذاشتند.

اما همچنان شرکت اینتکس بر فراز موفقیت خود راهش را ادامه داده و تا امروز که در سال ۲۰۱۹ قرار داریم توانسته است که عنوان بهترین نوع محصولات را از آن خود نماید.

 

جهت خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

بهترین نوع استخر پیش ساخته کدام است ؟



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , فروشگاه اینتکس , بهترین نوع استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 6 آذر 1399
.

معایب استخر پیش ساخته اینتکس تهران

استخر های پیش ساخته از نمونه استخر های پر طرفدار و محبوب آماده هستند که به واسطه طراحی شدن آن ها توسط شرکت ها و راه اندازی سریع به استخر پیش ساخته یا استخر آماده شرکتی نام گذازی شده اند . این محصولات پیش ساخته به دلیل طراحی ، قیمت و کیفیتی که دارند به یکی از محبوب ترین استخر های خانگی تبدیل شده اند به طوریکه حتی بسیاری از افراد استخر های پیش ساخته را جایگزین استخر های بتنی و سیمانی می کنند . در مقالات دیگر در رابطه با مزایای استخر پیش ساخته اینتکس تهران مانند پرتابل بودن آن ها ، مقرون به صرفه بودن نسبت به ساخت استخر بتنی ، راه اندازی سریع و بی دردسر ، امکان نصب بر روی زمین و ... گفته شد اما این استخر ها معایبی نیز دارند که در ادامه مطلب به مهم ترین معایب استخر پیش ساخته اینتکس تهران خواهیم پرداخت پس در ادامه همراه ما باشید معایب استخر پیش ساخته اینتکس تهران .

طول عمر استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته عمدتا از پایه های فلزی چون آلومینیوم و بدنه برزنتی ساخته می شوند که می توان آن ها را از بهترین و مرغوب ترین اجناس برای ساخت استخر پیش ساخته و حتی دیگر محصولات دانست . استخر های پیش ساخته به واسطه اجناسی که در آن ها استفاده شده است کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارند اما نیاز است تا در حفظ استخر پیش ساخته خود کوشا باشید چرا که این محصولات بر خلاف استخر های بتنی و سیمانی بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند . یک استخر پیش ساخته به طور طبیعی می تواند 6 تا 10 سال عمر داشته باشد که عمر مفید آن 6 الی 7 سال تخمین زده شده است ، اما در صورتی استخر پیش ساخته شما عمری طولانی خواهد داشت که به بهترین شکل بتوانید از محصول خود مراقبت کنید . پس اگر قصد داشتن استخر خانگی برای بیش از 7 سال هستید ، استخر های پیش ساخته گزینه خوبی برای شما نخواهد بود .

 

جهت خواندن ادامه مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

معایب استخر پیش ساخته

 

همچنین جهت خرید و ساخت انواع استخر نیز می توانید از طریق فروشگاه اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , مزایا استخر پیش ساخته , معایب استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 5 آذر 1399
.

استخر های پیش ساخته از ایمن ترین منابع و بستر های آبی هستند که از آن ها استفاده های زیادی می شود ، امروزه از استخر ها به عنوان محلی مناسب برای آب تنی و شنا یاد می شود به طوری که حتی نمونه های شخصی از استخر ها در خانه ها و ویلاهای سراسر دنیا ساخته و استفاده می شود . البته از استخر ها برای امورات کشاورزی ، پرورش ماهی و میگو و دیگر صنعت ها استفاده می شود . اما احداث استخر های شخصی و کوچک بتنی یا سیمانی نیز هزینه های نسبتا زیادی را در بر دارد که بسیاری از مردم به همین دلیل از ساخت استخر صرف نظر می کنند ، اما با طراحی استخر پیش ساخته بسیاری از مردم اقدام به این نوع از استخر های آماده و پیش ساخته شرکتی شدند چرا که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بودند . تنوع در استخر های پیش ساخته نیز بسیار زیاد است و چه بسا شما می توانید در هر ابعادی که دلخواه شماست استخر پیش ساخته خریداری کنید ، اما در این مطلب قصد داریم تا دانستنی های استخر پیش ساخته را که شاید از آن ها بی خبر باشید معرفی و مورد بررسی قرار دهیم .

همانطور که اشاره شد استخر های پیش ساخته از بهترین استخر های شخصی می باشند که می توانید آن ها را در خانه و ویلای شخصی خود استفاده کنید . این نوع از استخر ها در ابعاد مختلفی تولید شده اند و شما می توانید این محصولات را در طول های 2 الی 10 متر و در طراحی های مستطیلی و گرد خریداری کنید . عمق استخر های پیش ساخته نیز از 80 سانتی متر تا 150 سانتی متر می باشند که می توانید به دلخواه خود استخر پیش ساخته بزرگ و یا کوچکی را خریداری کنید . پس میبینم که استخر های پیش ساخته شرکتی نیز از ابعاد بزرگی نیز برخوردار هستند و جایگزین بسیار خوبی برای استخر های بتنی و سیمانی گران قیمت هستند . استخر های پیش ساخته در واقع یک پکیج کامل از یک استخر خواهند بود چرا که دیگر نیازی به خرید تجهیزات دیگر استخر نخواهید بود . از نمونه تجهیزات و وسایلی که در کنار استخر های پیش ساخته قرار دارد می توان به پمپ آب تصفیه قدرتمند ، زیر انداز ، درپوش ، لوله های ورود و خروج آب و اتصالات پمپ تصفیه آب ، نردبان و ... اشاره کرد .

 

شما می توانید جهت خرید انواع استخر پیش ساخته به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

هم چنین جهت خواندن ادامه این مقاله نیز می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

مزایای استخر پیش ساخته



:: برچسب‌ها: مزایای استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , فروشگاه اینتکس , اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 4 آذر 1399
.

استخر پیش ساخته ویلایی

استخر پیش ساخته ویلایی ، شاید در جستجو در اینترنت برای احداث استخر ها ، با نام استخر پیش ساخته ویلایی مواجه شده باشید که هیچ اطلاعی از این محصولات پیش ساخته و آماده نداشته باشید ، در این مطلب قصد داریم تا شما را با این محصولات بسیار محبوب و پر فروش آشنا کنیم . استخر ها از بستر های آبی بسیار پر طرفدار و محبوبی هستند که می توانید با آن به بازی و تفریحات آبی ایمن و همچنین شنا و ورزش های آبی بپردازید . استخر ها در ابتدا اشکال عمومی تر داشته و عمدتا در مراکز و سالن های بزرگی طراحی شده و به صورت عمومی از آن ها استفاده میشد ، امروزه نیز استفاده از استخر های عمومی نیز بسیار زیاد است اما با پیشرفت سطح زندگی ، بیشتر افراد با احداث استخر های شخصی در خانه و ویلای خود ، این بستر های آبی دوست داشتنی را در محل زندگی خود نیز قرار دادند . با توجه به علاقه بسیاری از افراد به استخر های ویلایی و شخصی ، شرکت هایی اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته ویلایی کردند که دارای طراحی آماده بوده و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی و استفاده کنید .

تنوع استخر پیش ساخته ویلایی

تنوع استخر های پیش ساخته بسیار بالا بوده و شما می توانید این محصولات را در ابعاد و در طرح های مختلف خریداری کنید . سایز بندی این محصولات بسیار زیاد بوده و به همین دلیل شما می توانید به نسبت نیاز و فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید استخر پیش ساخته ویلایی کنید . استخر های پیشش ساخته عمدتا در طراحی های هندسی مربعی ، مستطیلی و گرد طراحی شده اند که می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید . همچنین از نظر طراحی سازه نیز این محصولات به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که مدل های فریمی دارای پایه های مقاومی بوده و عمدتا برای استفاده طولانی مدت و ثابت استفاده می شود . نمونه های ایزی ست فاقد پایه بوده اما با توجه به ساختار لبه بادی خود می تواند دیواره های مرتفع و بلندی را ایجاد کرده و استخر های عمیقی را جهت بازی و تفریح ایجاد کنند . شما عزیزان و خریداران گرامی می توانید با مراجعه به دسته بندی فروشگاه اینتکس تنوع بالایی از استخر های پیش ساخته فریمی الترا ، اینتل ، ایزی ست یا فست ست مشاهده کرده و با مطالعه مشخصات هر یک به ویژگی های آن پی ببرید .

 

جهت خواندن ادامه مقاله می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

استخر پرتابل ویلایی پیش ساخته



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , فروشگاه اینتکس , استخر پیش ساخته ویلایی , استخر پیش ساخته پرتابل , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 3 آذر 1399
.

 استخر پیش ساخته در کرج

استخر پیش ساخته یکی از محبوب ترین استخر های خانگی و ویلایی می باشد که محصولاتی بی دردسر و ارزان قیمت هستند که این ویژگی های بسیار خوب باعث شده است که بیشتر افراد به سمت استخر های پیش ساخته ویلایی روی بیاورند . شرکت هایی انگشت شماری در سراسر دنیا اقدام به تولید فروش استخر پیش ساخته می کنند که نمایندگی های رسمی در سراسر دنیا دارند . در ایران نیز فروشگاه اینتکس اولین و بزرگترین نمایندگی فروش انواع محصولات پیش ساخته در ایران است که خود نیز نمایندگی هایی در کلان شهر ها مانند تهران ، کرج ، اصفهان ، تبریز ، ساری ، رشت و ... دارد . در ادامه قصد داریم تا به ویژگی های استخر های پیش ساخته بپردازیم و یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش استخر پیش ساخته در کرج معرفی کنیم .

نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج و استان البرز

نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج یکی از بزرگترین نمایندگی های فعال در ایران است که از زیر مجموعه های معتبر فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که خدمات بسیار زیادی را در این شهر و در کل استان البرز ارائه کرده است تا هموطنان گرامی ساکن در این استان بتوانند به سهولت و با خیال راحت استخر های پیش ساخته خود را با قیمت مناسب و با ضمانت خریداری کنند . نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج متنوع ترین استخر های آماده شرکتی متحرک و پرتابل را در ابعاد کوچک یا بسیار بزرگ را در کیفیت های بسیار بالا با بدنه برزنتی و پایه های فلزی بسیار محکم ارائه کرده است تا بتوانید با تهیه آن ، به تفریحات آبی خانوادگی و شنا خانواه ، آب درمانی و حتی ورزش استفاده کنید .

 

جهت خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

فروش استخر پیش ساخته در کرج



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر بادی , فروشگاه اینتکس , فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 2 آذر 1399
.

اگر شما جزو افرادی هستید که دارای استخر پیش ساخته می باشید و در اختیار داشتن این محصول نیز باعث شده تا به مرور زمان با یک سری موارد رو به رو شدید ، پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. در واقع افرادی که در داخل منزل ، باغ و یا ویلای خود استخر پیش ساخته در اختیار دارند به مرور زمان ممکن است که با یک سری آسیب هم مواجه شوند که این مسئله هم باعث خواهد شد که بدانند از استخر پیش ساخته خود به چه صورت استفاده کرده و چه مواردی را باید رعایت کنند. جال اگر تحت هر شرایطی محصول مورد نظر شما آسیب دید این مسئله بسیار مهم است که به چه صورت بتوانید آن را ترمیم و تعمیر کنید و با رعایت یک سری نکات مهم بتوانید یک محصول سالم و صحیح را در اختیار داشته باشید. در همین راستا در این بخش مقاله ای کامل و جامع در خصوص تعمیرات استخر پیش ساخته را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصولات استفاده کرده و در موارد آسیب دیدگی نیز خودتان آسیب مربوطه را رفع کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید...

 

علل آسیب دیدن استخر پیش ساخته شاید دلایل محدودی وجود داشته باشد که یک استخر پیش ساخته دچار آسیب شود و همین دلایل محدود هم ممکن است که سبب شود تا محصول مد نظر شما آسیب هایی کاملا جدی را تجربه کند که گاها امکان تعمیر ان ها وجود ندارد. در واقع نوع و محل آسیب دیدگی محصول نکته ای بسیار مهم می باشد که باید به این مسئله توجه داشته باشید و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن مشکل را برطرف کرده و مجدد از استخر خود در حالت نو و سالم استفاده کنید. در همین رابطه علل آسیب دیدن محصولات یکی از مهم ترین مواردی است که باید توجه داشته باشید و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن آسیب را شناسایی کرده و آن را حل کنید.

 

جهت خواندن ادامه مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

تعمیرات استخر پیش ساخته

هم چنین جهت خرید استخر پیش ساخته نیز می توانید از طریق فروشگاه اینتکس خرید خود را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر بادی , فروشگاه اینتکس , محصولات بادی , خرید استخر پیش ساخته , تعمیرات استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 1 آذر 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی