.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

​تشک های بادی را می توان یکی از پر فروش ترین محصولات بادی دانست چرا که به نسبت دیگر محصولات بادی طرفداران بسیار زیادی دارند . ویژگی ها و مزایای بسیار زیاد تشک های بادی باعث شده است تا بسیاری از افراد حتی تشک های بادی را جایگزین تشک های ابری و پشمی کنند . می توان گفت که تشک های بادی از سری بستر های مناسب ، استاندارد و طبی برای استراحت کردن و خوابیدن در طول شبانه روز می باشد چرا که آرگونومی ساخت آنها ایده آل برای استراحت کردن هستند و می توانند بستری طبی را برای فرد به ارمغان بیاورد . ویژگی ها و خصوصیات تشک های بادی تنها به این موضوعات ختم نمی شود و چه بسا ویژگی ها و دانستی های تشک بادی بیش از این هاست که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد .

تشک های بادی شباهت هایی را با تخت خواب های بادی دارند اما لازم است بدانید که تفاوت های عمده ای میان این دو محصول بادی وجود دارد که باعث شده است تا بیشتر افراد به خرید تشک بادی روی بیاورند . از مهم ترین ویژگی های تشک بادی پرتابل بودن وقابلیت حمل آسان آن ها می باشد . تشک های بادی از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند و برای ساخت آن ها از لایه های کمتری استفاده شده است به همین دلیل حجم بسته بندی آن بسیار کم و وزن نسبتا سبک تری دارند . این در حالی است که تشک های بادی محصولات کاملا سفری می باشند چرا که راه اندازی آن ها توسط پمپ های باد مجزا باد می شود . یکی از عیب های تخت خواب های بادی این است که اغلب آن ها دارای پمپ های باد برقی سرخود می باشند که تنها از آن راه می توانید تخت بادی خود را باد کنید به همین دلیل در محیط های بیرون که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده از تخت خواب های بادی میسر نخواهد بود .



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , خرید تشک بادی اینتکس , دانستنی های تشک بادی , محصولات اینتکس , خرید تشک بادی تک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 30 دی 1399
.

استفاده از تخت خواب های بادی امروزه بسیار متداول شده است و این تخت خواب ها را حتی میتوان در مواردی بهتر از تخت خواب های ثابت دانست.تخت خواب های بادی کودک از سری تخت خواب های بادی میباشد که مخصوص استفاده ی کودکان ساخته شده و استراحت لذت بخشی را برای انها فراهم میکند.این تخت خواب های بادی بسیار راحت هستند و رویه نرمی دارند و این رویه نرم با استفاده از جنس های مختلف وجود دارند که این جنس ها عبارتند از PVC ،وینیل,چرم و مخمل هستند و هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. و استفاده از آنها برای کودکان تجربه ای بهتر از تخت خواب های بادی ثابت خواهد داشت.

 

برای خرید تخت بادی می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و محصولات ما را مشاهده و در صورت نیاز اقدام به خریداری نمایید ، همچنین برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی کودک , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی یک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 29 دی 1399
.

10 راه حل برای افزایش طول عمر تخت خواب بادی

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان تخت خواب های بادی چگونگی استفاده از انها در مدت زمان طولانی می باشد. بر همین اساس کارشناسان ما مقاله ای اماده کردند تا شما با مطالعه ی ان و استفاده از متدها و روش های ذکر شده بتوانید بر عمر تخت خواب بادی خود بیفزایید.

گفتنی است شما می توانید با رعایت مراحل ذکر شده و نگهداری از محصول در شرایط نگهداری ایده ال شما می توانید از این محصولات بیش از 10 سال استفاده کرده و از ان لذت ببرید. گفتنی است این محصولات به صورتی تولید شده اند تا چندین سال بتوانند پاسخگوی خریداران باشند ولی طریقه مصرف و نگهداری محصول می توانند عمر کالا را کاسته یا به ان بیفزایند. پس در ادامه با ما همراه باشید....

  1. مطمئن شوید تخت خوابی که می خرید دارای پشتیبانی خوبی است.
    با توجه با این که شما هر ساله برای خرید یک تخت خواب هزینه نخواهید کرد و مطمئنا دنبال خرید یک تخت خوابی هستید که سالیان سال از ان استفاده کنید پس به دنبال تخت خواب بادی باشید که پشتیبانی خوبی از طرف فروشندگان به شما اعطا شود و پس از خرید مشکلی بابت سوال های پیش امده نداشته باشید. بسته بندی های زیبا دلیل بر کیفیت بالای محصولات نیست پس محصولاتی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. شاید با هزینه مقدار اندکی پول بتوانید تخت خواب بادی بهتری را از نظر راندمان و دارای بازدهی مناسب انتخاب کنید. سعی کنید تخت خوابی با گارانتی و مهلت تست انتخاب کنید تا مشکلی در اینده نداشته باشید.
  2. روی تخت خواب بادی خود یک ملافه مناسب پهن کنید.
    با استفاده از یک ملافه نه تنها از کثیف شدن محصول جلوگیری می کنید بلکه بر عمر کالای خود نیز خواهید افزود. این راه که به عنوان ساده ترین راه نیز مطرح می شود حتما انجام دهید. نکته ی دیگر این عملیات را می توان به نظافت شخصی شما نیز ربط داد.
  3. ملافه های استفاده شده را مرتب بشویید.
    در دراز مدت این ملافه ها دچار کثیفی خواهد شد که شما باید انها را مرتب بشویید زیرا که تجمع میکروبها و کثیفی ها تاثیر مستقیمی بر کاهش عمر محصول دارد. به عنوان مثال عرق بدن، روغن، مو و دیگر عوامل خارجی می توانند به تخت خواب شما اسیب برسانند. 
  4.  برای حیوانات خارجی خود یک تخت خواب جدا تهیه کنید.
    استفاده همزمان شما و حیوانات خانگی از این محصولات به هیچ عنوان توصیح نمی شود زیرا که به دلیل امکان وجود یک سری باکتری ها در بدن و موی این حیوانات باعث خواهد شد که محصول شما اسیب ببیند پس لازم است برای حیوانات خانگی خود یک تخت خواب جدا تهیه کنید. همچنین ممکن است ناخن های تیز این حیوانات موجب پارگی و سوراخ شدن تخت خواب شما شوند و مجبور شوید که تخت خواب خود را ترمیم کنید.

 

برای خرید تخت بادی می توانید در سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و محصولات ما را مشاهده نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , تخت بادی , افزایش طول عمر تخت بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 28 دی 1399
.

خصوصیات یک تخت خواب بادی چیست؟
این محصولات برای میلونها انسان از سراسر دنیا راحتی و ارامش را هدیه می دهند. فرض کنید زمانی که به کمپ رفته اید روی هوا بخوابید و کهکشان را تماشا کنید. این کالاها این حس را به شما الهام می کنند. کودکان و یا افراد خانواده که برای گذراندن تعطیلات به شهر شما امده و در هانه شما سکونت دارند بهترین انتخاب می باشند. این دلایل از مهمترین عوامل طراحی این گونه تخت خواب ها می باشند. شاید شمایی که سال هاست صاحب این محصول هستید بخواهید درباره ان بیشار بدانید و یا با خواندن این مقاله مجاب شوید تا برای خرید این محصول دست به کار شوید. خوب برای اینکه بیشتر با این محصولات اشنا شوید مقاله ی زیر را مطالعه کرده و با ما در ادامه همراه باشید... 

  • PVC
    پولینیویل کلورور یا همان پی وی سی یکی از معروف ترین و بهترین مواد برای تولید این محصولات به شمار می رود. اگر کمی جست و جو کنید به مواد دیگری نیز برخورد کنید اما مطمعا باشید PVC بهترین ان است. این ماده باعث می شود که هزینه تولید محصول کاهش یابد و قیمت محصول مناسب باشد. 
  • ضد اب بودن
    استفاده از PVC در تولید محصولات باعث ضد اب بودن این محصولات می شود. این خصوصیت یکی از عواملی است که باعث شده این کالاها پر طرفدار باشند. این باعث می شود که شما بتوانید از این تخت خواب ها روی اب نیز استفاده کرده و لذت بیشتری ببرید.
  • قابل شست و شو
    استفاده از مواد اولیه مناسب بدر تولید باعث شده بتواتیذ به راحتی محصول را شسته و کثیفی اعمال شده روی محصول را به راحتی پاک نمایید. در هنگام خرید دقت کنید برخی تخت خواب های بادی این قابلیت را ندارند پس هنگامی که به بازار رفته اید محصول مورد نظر را انتخاب کنید تا در اینده دچار مشکل نشوید.
  • نسوز
    در رویه بسیاری از این تخت خواب ها از یک نوع ماده استفاده شده تا قابل اشتعال نباشند. این خصوصیت بر خلاف تخت خواب های دیگر که از پنبه و پارچه ساخته می شوند در هنگام اتش سوزی اتش نگیرند و به اتش زیاد منجر نشوند. حتی اگر کمی جست و جو کنید یک خبر را پیدا می کنید که در اتش سوزی یک زن  از هوای داخل تخت خواب برای خاموش کردن اتش سوزی اتاق استفاده کرده و موفق شده است

 

برای خرید تخت بادی می توانید در سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید 



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی یک نفره اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 27 دی 1399
.

تخت خواب های بادی به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد امروزه مورد توجه بسیاری از عموم مردم قرار گرفته است.  یکی از مهم ترین دغدغه دارندگان این محصولات چگونگی راه اندازی این تخت خواب ها می باشد و به دنبال یافتن پاسخ هستند. روزانه بسیاری از مردم به دلیل نداشتن راه کاری مناسب از تخت خواب بادی موجود در خانه خود استفاده نمی کنند. اگر شما صاحب یکی از این تخت خواب ها هستید و یا قصد خرید این محصول را دارید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید چرا که قصد داریم تا نحوه ی راه اندازی تخت خواب های بادی را برای شما شرح دهیم پس تا ادامه با ما همراه باشید....

  • راه اندازی تخت خواب بادی با استفاده از پمپ

دریچه ورود هوا را باز کنید. اگر تخت خواب را به دقت بررسی کنید خواهید دید در کناره این محصولات یک دریچه ورود هوا کار گذاشته شده است. این دریچه باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید.
قابل ذکر است در برخی از این محصولات یک پمپ باد داخلی کار گذاشته شده است که کافی است این پمپ را به برق شهری یا یک باطری که بتواند پمپ را راه بیندازد وصل کرده و دکمه ON روی پمپ را فشار داده و منتظر شوید تا محصول کاملا پر شود.
پمپ باد مخصوص را به تخت خواب متصل کنید. مهم نیست پمپ باد شما برقی باشد یا دستی کافی است شلنگ را به دریچه ورود هوا متصل کرده و ان را چفت کنید. در این مرحله باید مطمعن باشید که شلنگ کاملا به تخت خواب متصل شده و هیچگونه نشتی هوایی وجود نداشته باشد وگرنه امکان دارد محصول به طور کامل پر نشده و زمان راه اندازی افزایش یابد. برای این کار کافی است از یک پمپ استاندارد و قابل اتصال به محصول مورد نظر خود استفاده کنید.
در کنار محصولات بادی یک پمپ نیز در اختیار خریداران قرار داده می شود البته بسته به نوع محصول می تواند متغیر باشد. حتما مطمعن شوید برق شهری استفاده شده دارای نوسان نخواهد بود و یا باطری مورد استفاده دارای قدرت کمتری یا بیش از حد نباشد چون امکان دارد به پمپ صدمه زده و بر بازده ان تاثیر منفی بگذارد. پس از انجام دادن و دقت به نکته های گفته شده کافی است پمپ باد را روشن کنید. در این هنگام تخت خواب شروع به باد شدن خواهد کرد.
پمپ باد مخصوص را تا حد امکان برای مصارف دیگر استفاده نکنید. نکته ی قابل تامل اینکه هرگز این پمپ ها را داخل اب استفاده نکنید چرا که ممکن است دچار برق گرفتگی شوید و پمپ بسوزد.

 

برای خرید تخت خواب بادی می توانید در فروشگاه اینتکس ، محصولات مورد نظرتان را مشاهده نموده و اقدام به سفارش بکنید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی یک نفره , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 27 دی 1399
.

تخت بادی دو نفره سلطنتی از سری تخت خواب های بادی دو نفره میباشند که طراحی بسیار خاصی داشته و دارای ابعاد مناسب استفاده های دو نفره میباشنداین تخت خواب های بادی معمولا جنس بسیار با کیفیتی دارند و به راحتی دچار مشکل نمیشوند.تخت خواب های بادی دو نفره سلطنتی توسط شرکت اینتکس تولید میشوند و طرفداران بسیاری دارند و به همین دلیل این شرکت در طراحتی تخت خواب های سلطنتی دقت بسیاری دارد تا محصول مورد پسند آنها واقع شود.

تخت خواب های بادی دو نفره سلطنتی دارای ابعاد بسیار حساب شده ای هستند و شما قسمت اضافی ای در آن مشاهده نخواهی کرد و قادر خواهی بود تا در کمترین زمان ممکن آن را جاجا کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.این تخت خواب های سلطنتی برای استفاده دو نفره ساخته و طراحی شده اند و میتوانند به سادگی توسط دو نفر به طور همزمان مورد استفاده قرار بگیرد و مشکلی در استفاده از آنها به وجود نخواهد آمد.این تخت خواب های سلطنتی دارای طرح های متنوعی میباشند و بسته به سلیقه خود میتوانید از میان آنها تخت خواب خود را انتخاب کنید.

تخت خواب های بادی دو نفره سلطنتی از محبویت زیادی در میان طرفداران خود برخوردارند و از دلایل این محبوبیت میتوان به ویژگی ها و کاربردها فراوانی که دارند اشاره کرد.یکی از مهمترین ویژگی های تخت خواب های سلطنتی جنس بسیار با کیفیت بدنه ی آنهاست که این جنس در استفاده در تشک ها و تخت خواب های سلطنتی بسیار با کیفیت متداول است.این نوع جنس از نوع PVC بوده و به راحتی فشار های وارده را دفع کند.علاوه بر این استفاده از این جنس باعث شده تا تشک های بادی سلطنتی دو نفره وزن بسیار سبکی داشته باشند و به این ترتیب میتوانید به سادگی آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داستید آن را مورد استفاده قرار دهید.



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی سلطنتی اینتکس , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی بادی یک نفره , خرید تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 26 دی 1399
.

تخت خواب بادی اینتکس معمولا از جنس جیر بوده و دارای طرح و رنگ های متفاوتی است. این برند دارای انواع متفاوتی چون تخت خواب بادی یک نفره، تخت خواب بادی دو نفره، تخت خواب بادی بلند، تاجدار، چهار تیکه و...  است.

 از تخت بادی چه استفاده هایی می شود و چگون از آن نگهداری کنیم؟ 

طریقه استفاده از تخت خواب بادی تخت های بادی دارای پمپ برقی می باشند. جهت استفاده بایستی پریز پمپ را به برق متصل نمائید. در کمتر از 3 دقیقه تخت پر از بادکنید و همانطور هم میتوانید به سرعت باد تخت را خالی کنید. می شود. برای مناطقی که امکان استفاده از برق نیست، می توان با پمپ فندکی ماشین یا تلمبه بادی پایی تخت را باد کرد.

این نکته را نیز بایستی یادآور شد قیمت این محصولات با توجه به طرح، رنگ، پمپ، نوع تخت و جنس آن تعیین می شود و در مقایسه با نمونه های فلزی یا چوبی قیمت آن به طور چشمگیری ارزان تر است. نگهداری تخت خواب بادی جهت افزایش عمر تخت بادی حتما نکات و موارد زیر را دقت نمائید: هرگز با نیروی عمود به سطح تخت خواب بادی فشار وارد نکرده و یا روی آن پرش نکنید, این کار از عمر تخت میکاهد. با بدن خیس روی تخت بادی دراز نکشید، زیرا اینکار باعث میشود نم وارد تخت شده و لایه های داخلی را سست نماید. - هنگام باد شدن تخت خواب بادی روی آن ننشینید، اینکار به پمپ برقی تخت فشار وارد میکند.- تخت بادی را به وسایل گرمایشی نزدیک نکنید.- برای مدت زمان طولانی روی تخت خواب بادی ننشینید. اینکار باعث فشار وارد شدن به نقطه مقابل تخت میشود.- در صورتی که تخت خواب بادی خود را سوراخ کردید و نتوانستید آنرا پیدا کنید، سطح رویی تخت را آب یا کف نزنید.- در صورتی که محل سوراخ شدگی را پیدا کردید، حتما از شرکت اینتکس درخواست لوازم تعمیر کنید و از چسب هایی که در بازار موجود است استفاده نکنید.

 

برای خرید تخت بادی یک نفره و دو نفره می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی یک نفره , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 26 دی 1399
.

تشک بادی داخل خودرو یکی از انواع محصولات ساخته شده برای استفاده در خودروها میباشد که در دسته بندی تشک های بادی شرکت اینتکس قرار میگیرند . این تشک های داخل خودرو همانطور از که از نام آنها پیداست برای استفاده در داخل اتومبیل های مختلف طراحی و ساخته شده و میتوانند با سادگی در صندلی عقب انواع خودرو ها مورد استفاده قرار بگیرند.تشک بادی داخل خودرو ویژگی های زیادی دارد که یکی از این ویژگی ها جنس بسیار با کیفیتی است که در آنها به کار رفته است که این جنس بیشتر از نوع PVC و یا الیاف شمعی و یا ترکیبی از هر دو میباشد و بسته به نوع تشک متفاومت میباشد.

تشک داخل خودرو به دلیل استفاده از جنس های PVC و الیاف شمعی ویژگی های دیگری نیز دارد.ویژگی هایی مانند خاصیت انعطاف پذیری که این خاصیت به شما اجازه میده تا به سادگی از آن استفاده کنید و در صورتی که نیازی به آن نداشتید ،میتوانید آن را بسته بندی کرده و در هنگام نیاز دوباره آن با خارج کرده و استفاده کنید.این ویژگی به شما اجازه میدهد تا هنگام مسافرت بتوانید در اتوموبیل خود به استراحت بپردازید و از استفاده از لذت ببرید.

 



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی داخل خودرو , تشک بادی داخل خودرو , خرید تشک بادی , تشک بادی , خرید تشک بادی خودرو اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 25 دی 1399
.

بهترین مدل تخت بادی اینتکس ، تخت خواب برزنتی است . ساختار داخلی این محصول از تارهای ابریشمی تشکیل شده که به صورت عمودی از بالا به پایین تعبیه شده است که مقاومت آن را دو چندان میکند به همین دلیل کاملا طبی میباشد . ضمنا در زیر لایه ی مخملی گردش هوا وجود دارد . رویه ی آن از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه زیرین آن از pvc و لایه سوم از  مخمل میباشد تخت بادی ارزان قیمت را از اینتکس تهران بخواهید که ضد تعریق است .

 

 

برای خرید تخت بادی اینتکس می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی , تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی دو نفره اینتکس , خرید تخت بادی برزنتی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 24 دی 1399
.

تخت خوابهای بادی بسیار  کم حجم بوده و به سرعت پر و خالی میشوند . بیشتر تخت های بادی دارای پمپ سر خود میباشند . که زمان پر شدن تخت های یک نفره بین 4 تا 5 دقیقه طول میکشد و تخت های دو نفره بین 5 تا 7 دقیقه به طول می انجامد . برخی از تخت های بادی دارای پمپ جدا میباشند که پمپ ها به دو دسته تقسیم میشوند .

 

برای مشاهده و خرید تخت بادی می توانید در سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و نسبت سلایق خود ، محصولات مورد نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , روش پر کردن تخت بادی , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی یک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 23 دی 1399
.

جنس بدنه و  جنس داخلی تخت بادی از چیست ؟

جنس بدنه تخت های بادی از نوعی پلاستیک پی وی سی نرم که بسیار انعتاف پذیر و محکم میباشد ساخته شده است طوری که هر چند باری که این تخت ها راباز و بسته کنیم هیچ اتفاقی برای تخت پیش نمی اید. جنس داخلی از جنس پی وی سی روشن که سه لایه میباشد ساخته شده این لایه های پی وی سی به صورت پل های موازی در اندازه های یکسان از بالا به پایین دوخت شده اند به وسیله دستگاه پرس این پلها به جای فنری که در تشکهای ابری میباشد به کار رفته است و بسیار راحت و نرم میباشند.

 

برای خرید تخت بادی می توانید در فروشگاه اینتکس محصولات بادی را مشاهده نموده ودر صورت تمایل سفارش و خریداری نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی ارزان , قیمت تخت بادی , خرید تخت بادی مسارفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 22 دی 1399
.

تخت خواب بادی اینتکس معمولا از جنس جیر بوده و دارای طرح و رنگ های متفاوتی است. این برند دارای انواع متفاوتی چون تخت خواب بادی یک نفره، تخت خواب بادی دو نفره، تخت خواب بادی بلند، تاجدار، چهار تیکه و...  است.

 از تخت بادی چه استفاده هایی می شود و چگون از آن نگهداری کنیم؟ 

طریقه استفاده از تخت خواب بادی تخت های بادی دارای پمپ برقی می باشند. جهت استفاده بایستی پریز پمپ را به برق متصل نمائید. در کمتر از 3 دقیقه تخت پر از بادکنید و همانطور هم میتوانید به سرعت باد تخت را خالی کنید. می شود. برای مناطقی که امکان استفاده از برق نیست، می توان با پمپ فندکی ماشین یا تلمبه بادی پایی تخت را باد کرد.

این نکته را نیز بایستی یادآور شد قیمت این محصولات با توجه به طرح، رنگ، پمپ، نوع تخت و جنس آن تعیین می شود و در مقایسه با نمونه های فلزی یا چوبی قیمت آن به طور چشمگیری ارزان تر است. نگهداری تخت خواب بادی جهت افزایش عمر تخت بادی حتما نکات و موارد زیر را دقت نمائید: هرگز با نیروی عمود به سطح تخت خواب بادی فشار وارد نکرده و یا روی آن پرش نکنید, این کار از عمر تخت میکاهد. با بدن خیس روی تخت بادی دراز نکشید، زیرا اینکار باعث میشود نم وارد تخت شده و لایه های داخلی را سست نماید. - هنگام باد شدن تخت خواب بادی روی آن ننشینید، اینکار به پمپ برقی تخت فشار وارد میکند.- تخت بادی را به وسایل گرمایشی نزدیک نکنید.- برای مدت زمان طولانی روی تخت خواب بادی ننشینید. اینکار باعث فشار وارد شدن به نقطه مقابل تخت میشود.- در صورتی که تخت خواب بادی خود را سوراخ کردید و نتوانستید آنرا پیدا کنید، سطح رویی تخت را آب یا کف نزنید.- در صورتی که محل سوراخ شدگی را پیدا کردید، حتما از شرکت اینتکس درخواست لوازم تعمیر کنید و از چسب هایی که در بازار موجود است استفاده نکنید.

 موارد استفاده از تخت بادی 

استفاده در سفرو تور در چادرهای مسافرتی (با توجه به حجم کم در زمانی که خالی از باد است)* استفاده برای افرادی که نیاز به اسباب کشی و تغییر مکان دارند (بدون نیاز به هزینه های حمل و نقل )* استفاده در منازل، ویلا و محل کار شما* استفاده برای افرادی که به علت بیماری های مختلف مجبور به استراحت های طولانی مدت می باشند.* استفاده بیمارهای آرتروز، دیسک کمر، پادرد و رفع خستگی و فشارهای ناشی از کار روزانه* استفاده در استخر  استفاده برای کانکس ها در شرکت های سیار انواع تخت بادی یا همان تختخواب بادی تخت بادی دارای 3 نوع متفاوت می باشد.

 



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , فروش تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , تخت بادی دو نفره اینتکس , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 21 دی 1399
.

انواع تخت خواب های بادی

تخت خواب های بادی از جهات مختلف در مدل های گوناگونی توسط شرکت های بزرگی همچون اینتکس، بست وی و ... تولید شده اند. در واقع اگر بخواهیم تخت های بادی را از نظر نوع آنها نام ببریم باید چند آیتم مهم مانند ظرفیت ، نوع کاربری ، سنین مورد استفاده ، ویژگی های درونی و ... را در نظر بگیریم. این آیتم ها در حقیقت همان مواردی هستند که مصرف کنندگان هنگام خرید توجه زیادی به آنها دارند. پس توضیحاتی بیشتر در این رابط می تواند راهنمایی بهتری برای خرید مطمئن تر شما باشد.

اما از لحاظ ظرفیت تمامی تخت های بادی به تخت های یک نفره و دو نفره تقسیم بندی می شوند. این تخت ها به نسبت ظرفیت خود از ابعاد و تحمل وزن مجزایی برخوردار می باشند. البته گفتنی است که بسیاری از تخت ها چه در ظرفیت یک نفره و چه در ظرفیت دو نفره دارای ابعاد متفاوتی هستند و این مسئله به دلیل نوع طراحی و چگونگی استفاده از محصول مورد نظر می باشد. طراحی و ارگونومی ساخت در ابعاد و تحمل وزن تخت خواب های بادی بسیار موثر بوده و گاهی می بینیم که تخت هایی با ظرفیت دو نفره وجود داشته که از ابعاد بزرگتری بهره می برند، به گونه ای که حتی می توان تا 3 نفر را بر روی آن جای داد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که همیشه بزرگی ابعاد یک تخت دلیلی بر افزایش تحمل وزن یک محصول نبوده بلکه دلیل اصلی مقاومت یک تخت می تواند در درجه اول جنس بدنه آن باشد.

منظور از نوع کاربری در تخت های بادی این است که هر تخت خوابی می تواند علاوه بر استفاده در منزل در سایر مکان ها مانند سفر های کوتاه و یا طولانی مدت، استفاده در مراکز پزشکی، همچنین استفاده در مکان هایی مانند خانه سالمندان و ... به کار برده شود. گفتنی است که هر کدام از تخت های بادی که در محل های مختلف استفاده می شود به ترتیب از طراحی و جنس های بدنه متفاوتی نیز بهره می برند تا مناسب استفاده در آن مکان خاص مصرف کننده باشند. تخت هایی که در منزل و در اتاق های خواب و یا نشیمن به کار برده می شود از طراحی های ساده و شیک تری بهره مند بوده و تخت هایی که در فضای باز بخصوص در سفر های مختلف استفاده می شوند نیز از طراحی های مقاوم تر و جنس بدنه ضخیم تر برخوردار می باشند. همین مسئله باعث شده تا در تولید انواع تخت های بادی انواع بیشتری از آنها تولید شده و راهی بازار شوند.

اما تخت خواب های بادی از لحاظ سنی نیز در مدل های مختلفی تولید شده اند. در میان تخت بادی های تولید شده تا کنون برای بزرگسالان، برای سنین کودکان و حتی خردسالان نیز تولید شده است. این تخت ها از لحاظ طراحی، ابعاد و اندازه و سبک بودن بدنه خود تفاوت هایی را دارند که در صورت مشاهده هر کدام می توان به راحتی این موارد را تشخیص داد. تخت هایی نیز برای کودکان تولید شده که برخی از انها دارای ارتفاع کم و بعضی نیز دارای ارتفاع بالا هستند. ویژگی های دیگری همچون داشتن پتوی سرخود، تشک مجزا، بالش و ... نیز در تخت های کودکان دیده می شود. البته در بسیاری از مواقع کودکان نیز می توانند از تخت های بادی بزرگسالان استفاده نمایند.

 



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت خواب بادی , خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 20 دی 1399
.

تخت خواب های بادی از جهات مختلف در مدل های گوناگونی توسط شرکت های بزرگی همچون اینتکس، بست وی و ... تولید شده اند. در واقع اگر بخواهیم تخت های بادی را از نظر نوع آنها نام ببریم باید چند آیتم مهم مانند ظرفیت ، نوع کاربری ، سنین مورد استفاده ، ویژگی های درونی و ... را در نظر بگیریم. این آیتم ها در حقیقت همان مواردی هستند که مصرف کنندگان هنگام خرید توجه زیادی به آنها دارند. پس توضیحاتی بیشتر در این رابط می تواند راهنمایی بهتری برای خرید مطمئن تر شما باشد.

اما از لحاظ ظرفیت تمامی تخت های بادی به تخت های یک نفره و دو نفره تقسیم بندی می شوند. این تخت ها به نسبت ظرفیت خود از ابعاد و تحمل وزن مجزایی برخوردار می باشند. البته گفتنی است که بسیاری از تخت ها چه در ظرفیت یک نفره و چه در ظرفیت دو نفره دارای ابعاد متفاوتی هستند و این مسئله به دلیل نوع طراحی و چگونگی استفاده از محصول مورد نظر می باشد. طراحی و ارگونومی ساخت در ابعاد و تحمل وزن تخت خواب های بادی بسیار موثر بوده و گاهی می بینیم که تخت هایی با ظرفیت دو نفره وجود داشته که از ابعاد بزرگتری بهره می برند، به گونه ای که حتی می توان تا 3 نفر را بر روی آن جای داد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که همیشه بزرگی ابعاد یک تخت دلیلی بر افزایش تحمل وزن یک محصول نبوده بلکه دلیل اصلی مقاومت یک تخت می تواند در درجه اول جنس بدنه آن باشد.

منظور از نوع کاربری در تخت های بادی این است که هر تخت خوابی می تواند علاوه بر استفاده در منزل در سایر مکان ها مانند سفر های کوتاه و یا طولانی مدت، استفاده در مراکز پزشکی، همچنین استفاده در مکان هایی مانند خانه سالمندان و ... به کار برده شود. گفتنی است که هر کدام از تخت های بادی که در محل های مختلف استفاده می شود به ترتیب از طراحی و جنس های بدنه متفاوتی نیز بهره می برند تا مناسب استفاده در آن مکان خاص مصرف کننده باشند. تخت هایی که در منزل و در اتاق های خواب و یا نشیمن به کار برده می شود از طراحی های ساده و شیک تری بهره مند بوده و تخت هایی که در فضای باز بخصوص در سفر های مختلف استفاده می شوند نیز از طراحی های مقاوم تر و جنس بدنه ضخیم تر برخوردار می باشند. همین مسئله باعث شده تا در تولید انواع تخت های بادی انواع بیشتری از آنها تولید شده و راهی بازار شوند.

 

برای خرید تخت بادی می توانید در سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نموده و از طریق آن محصولات ما را مشاهده نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت خواب بادی , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 19 دی 1399
.

تخت خواب های ثابت دانست.تخت خواب های بادی کودک از سری تخت خواب های بادی میباشد که مخصوص استفاده ی کودکان ساخته شده و استراحت لذت بخشی را برای انها فراهم میکند. این تخت خواب های بادی بسیار راحت هستند و رویه نرمی دارند و این رویه نرم با استفاده از جنس های مختلف وجود دارند که این جنس ها عبارتند از PVC ،وینیل,چرم و مخمل هستند و هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. و استفاده از آنها برای کودکان تجربه ای بهتر از تخت خواب های بادی ثابت خواهد داشت.

تخت بادی کودک دارای ابعاد متفاوتی هستند و این ابعاد برای سنین مختلف اندازه گیری شده است و مشکلی در پیدا کردن مکان مناسب وجود نخواهد داشت.جنس به کار رفته در این تخت خواب های بادی کودک بسیار مقاوم بوده و در مقابل فشار ها و ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت میکند و مشکلی در بدنه ی آن به وجود نخواهد آمد و این یکی از بهترین ویژگی های  تشک های بادی مخصوص کودکان است.تخت خواب های بادی کودک دارای طرح های مختلفی هستند که این طرح ها طبق سلیقه کودکان طراحی شده و با رنگ های مختلف تزیین شده اند تا کودکان هنگام استفاده از آنها خسته نشده و تا مدت ها میتوانند از استفاده از آنها لذت ببرند.

 

برای خرید تخت بادی می توانید در فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و محصولات ما را مشاهده فرمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی کودک , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی مسافرتی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 18 دی 1399
.

تخت خواب بادی چند کاره به عنوان یکی از اصلی ترین دسته بندی ها  در میان محصولات اینتکس که همواره از سطح کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت های مختلفی تولید شده است. برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی به صورت تخصصی تنها اقدام به تولید تخت خواب های  بادی چندکاره کرده اند که این اهمیت بالای این محصولات را نشان میدهد. این تخت خواب های بادی  با کیفیت و با طراحی های متفاوتی  تولید میشوند که می تواند نظر شما را به خود جلب کند.از ویژگی های مهم این تخت خواب های بادی چندکاره باید اشضاره کرد این محصولات دارای ابعاد بسته بندی کوچک، پمپ برقی سرخود، ارتفاع بلند و رویه نرم و راحت و... می باشد و میتوانند به سادگی مورد استفاده قرار گیرند.

 

تخت خواب بادی چندکاره از محصولاتی است که به ظاهر آن دقت زیادی میشود و ساده ترین و شکیل ترین تخت خواب های بادی چندکاره در شرکت تهران اینتکس موجود میباشد. بخش اصلی رویه تخت خواب های بادی چند کاره از لایه های مواج ساخته شده اند که علاوه بر زیبایی باعث راحتی شخص نیز می شود و همچنین ساختار مواج در بسیاری از تخت خواب های بادی چندکاره تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است و مشتریان رضایت کاملی از آن دارند.در انواع دیپر تخت خواب های بادی چندکاره بخش بالایی رویه نیز یک برآمدگی داشته که می تواند جایگزین بالشت شود و نیاز شما را از حمل یک وسیله جداگانه برطرف کندو  قسمت کناری تا حد ممکن ساده  طراحی شده است. در بیتشر تخت خواب های بادی چندکاره در بخش بالایی یک پمپ برقی دو کاره تعبیه شده است که در مدت زمان بسیار کوتاهی تخت خواببادی چندکاره را باد کرده و باد آن را نیز خالی می کند.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و از محصولات ما دیدن فرمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت خواب بادی , خرید تخت بادی چند کاره , خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 17 دی 1399
.

تخت خواب های بادی به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد امروزه مورد توجه بسیاری از عموم مردم قرار گرفته است.  یکی از مهم ترین دغدغه دارندگان این محصولات چگونگی راه اندازی این تخت خواب ها می باشد و به دنبال یافتن پاسخ هستند. روزانه بسیاری از مردم به دلیل نداشتن راه کاری مناسب از تخت خواب بادی موجود در خانه خود استفاده نمی کنند. اگر شما صاحب یکی از این تخت خواب ها هستید و یا قصد خرید این محصول را دارید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید چرا که قصد داریم تا نحوه ی راه اندازی تخت خواب های بادی را برای شما شرح دهیم پس تا ادامه با ما همراه باشید....

راه اندازی تخت خواب بادی با استفاده از پمپ

دریچه ورود هوا را باز کنید. اگر تخت خواب را به دقت بررسی کنید خواهید دید در کناره این محصولات یک دریچه ورود هوا کار گذاشته شده است. این دریچه باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید.

قابل ذکر است در برخی از این محصولات یک پمپ باد داخلی کار گذاشته شده است که کافی است این پمپ را به برق شهری یا یک باطری که بتواند پمپ را راه بیندازد وصل کرده و دکمه ON روی پمپ را فشار داده و منتظر شوید تا محصول کاملا پر شود.

پمپ باد مخصوص را به تخت خواب متصل کنید. مهم نیست پمپ باد شما برقی باشد یا دستی کافی است شلنگ را به دریچه ورود هوا متصل کرده و ان را چفت کنید. در این مرحله باید مطمعن باشید که شلنگ کاملا به تخت خواب متصل شده و هیچگونه نشتی هوایی وجود نداشته باشد وگرنه امکان دارد محصول به طور کامل پر نشده و زمان راه اندازی افزایش یابد. برای این کار کافی است از یک پمپ استاندارد و قابل اتصال به محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

در کنار محصولات بادی یک پمپ نیز در اختیار خریداران قرار داده می شود البته بسته به نوع محصول می تواند متغیر باشد. حتما مطمعن شوید برق شهری استفاده شده دارای نوسان نخواهد بود و یا باطری مورد استفاده دارای قدرت کمتری یا بیش از حد نباشد چون امکان دارد به پمپ صدمه زده و بر بازده ان تاثیر منفی بگذارد. پس از انجام دادن و دقت به نکته های گفته شده کافی است پمپ باد را روشن کنید. در این هنگام تخت خواب شروع به باد شدن خواهد کرد.

پمپ باد مخصوص را تا حد امکان برای مصارف دیگر استفاده نکنید. نکته ی قابل تامل اینکه هرگز این پمپ ها را داخل اب استفاده نکنید چرا که ممکن است دچار برق گرفتگی شوید و پمپ بسوزد.

اگر از پمپ دستی استفاده می کنید کافی است شروع به تلمبه زدن کنید. طبیعتا قدرت تولید بادد و سرعت این نوع پمپ ها به مراتب کمتر از نمونه های مشابه برقی می باشند و شما مجبورید مدت زمان نسبتا طولانی را برای باد کردن کالای خود صرف کنید. در حالت عادی این پمپ ها دارای یک اهرم هستند که به صورت عمودی بالا و پایین می روند و شما باید این اهرم را به این صورت به حرکت دراورید. نوع دیگر این پمپ ها با استفاده از پا هوا تولید می کنند که می توانید از انها نیز جهت راه اندازی محصولات بادی استفاده کنید.

دریچه هوا را ببندید. هنگامی که احساس کردید تخت خواب کاملا پر شده است پمپ را از محصول جدا کرده و سریعا دریچه ورود هوا ببندید. حال تخت خواب اماده ی استفاده است و شما می توانید به راحتی روی ان دراز کشیده و از ان لذت ببرید.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی مسافرتی , راه اندازی تخت خواب بادی , تخت خواب بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 16 دی 1399
.

چگونه تخت خواب بادی را تمیز کنیم؟

همانطور که اطلاع دارید تخت های بادی یکی از بهترین محصولات برای مسافران سرزده می باشند که کاملا سریع اماده و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات را نیز باید همانند دیگر ملزومات مانند ملافه اتاق خواب تمیز کرد. برای استفاده طولانی مدت از تخت خواب های بادی و جلوگیری از افت کیفیت می توانید انها را با ط اموزش های زیر به سرعت تمیز کنید پس تا انتها با ما همراه باشید.

  • پس از هر بار استفاده تمیز کنید. بصورت عمومی شما باید پس از هر بار استفاده از این تخت خواب بادی ها انها را تمیز کنید. اگر این امکان را ندارید حداقل ماهی یکبار ان را انجام دهید. البته این تمیز کردن به طرز استفاده شما نیز بستگی دارد. هنگام ی که یک لکه مشاهده کردید سریعا ان را تمیز کنید.
     

  • از مخلوط اب و صابون مایع استفاده کنید. چند قطره از صابون مایع را در یک کاسه بریزید سپس به ان اب اضافه کرده و کاملا با هم مخلوط کنید. یک دستمال تمیز را به محصول اغشته کرده و روی تمامی سطح تخت خواب به ارامی بکشید و محصول را تمیز کنید. پس از این کار منتظر بمانید تا تخت خواب خشک شود.

  • پمپ باد را با استفاده از یک دستمال نمدار تمیز کنید.با اغشته کردن دستمال به محلول اب و مایع صابون دستمال را نمدار کردن و بر روی سطح خارجی پمپ بکشید تا کاملا تمیز شود. سپس در معرض هوا قرار دهید تا کاملا خشک شود. دقت کنید قبل از خشک شدن کامل پمپ باد هیچگاه ان را روشن نکنید. می توانید برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار روی پمپ باد ان را داخل یک قوطی یا کارتن قرار دهید.

  • برای از بین بردن بوی بد می توانید از پودر سودا استفاده کنید. یک مقدار پودر سودا را روی تخت خواب بریزید نیازی نیست این مقدار خیلی زیاد باشد. پس از این کار با یک پارچه روی محصول بکشید. پس از چند دقیقه پارچه را برداشته  سطح تخت خواب را به خوبی تمیز کنید. این کار باعث می شود تا بوی بدی روی محصول باقی نماند.

  • تخت خواب را در معرض افتاب قرار دهید. محصول را هر ماه یکبار و یا حداکثر دو ماه یکبار به بیرون از خانه برده و در معرض افتاب گرم قرار دهید و اجازه دهید یک روز زیر افتاب بماند. افتاب به دلیل خصوصیت خود میکروب های بوجود امده و انباشته شده روی تخت خواب را از بین خواهد برد.

 



:: برچسب‌ها: شستشوی تخت خواب بادی , شستن تخت بادی , تخت بادی , تخت خواب بادی , مراقبت از تخت بادی , تمیز کردن تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 15 دی 1399
.

انواع پمپ باد برقی برای تخت خواب های بادی

اگر قصد خرید یک تخت خواب بادی دارید و در حال جستجو انواع این محصولات هستید و یا درباره این گونه کالاها تحقیق می کنید مطمعنا می دانید که تخت خواب های بادی دارای پمپ های مختلفی هستند. این پمپ ها دارای ویژگی های مختلفی بوده و همین باعث می شود که شما در هنگام خرید دچار چالش شوید. به همین دلیل تیم کارشناسی تصمیم گرفت با ارائه مقاله ای شما را با این پمپ ها بیشتر آشنا کرده و به بیشتر سوالات شما پاسخ بدهد پس تا ادامه با ما همراه باشید....

پمپ های خارجی

این نوع پمپ ها اولین سری تولید شده برای راه اندازی محصولات بادی هستند که در ان زمان مورد توجه بسیاری قرار گرفت. همچنین بدلیل تقاضای بازار جزو پر فروش ترین قطعات جانبی در کنار محصولات بادی محسوب می شوند. این پمپ ها گزینه مناسبی برای تولید کننده و مصرف کنندگان به شمار می رود.

مزایا

این پمپ ها قیمت نسبتا مناسبی دارند و شما می توانید با بودجه محدود خود مدل مناسب و ارزان قیمت را تهیه کرده و از ان استفاده کنید.

اگر پمپ شما دچار نقص شد (این ممکن است برای هر وسیله برقی به وجود بیاید) می توانید ان را خود تعمیر کرده و یا دست یک تعمیر کار بسپارید تا ان را برای شما درست کند و یا یکی دیگر از ان را تهیه کنید.

می توانید مقدار باد داخلی را تنظیم کنید اگر به دنبال یک تخت خواب راحت تر و نرم تر هستید کافی است مقدار باد را تنظیم کرده و هوای کمتری را به داخل محصول وارد کنید.

برای از دست ندادن باد و استفاده از بیشترین راندمان هوای باد تولیدی سری هوای مختلفی برای این پمپ ها طراحی و عرضه شده است که برای انواع مختلفی از تخت خواب ها و محصولات بادی قابل استفاده است و شما در کمترین زمان می توانید انها را راه اندازی کرده و یک خواب دلنشین و راحتی داشته باشید.

معایب

بعضی از این پمپ ها در گذر زمان ممکن است کارایی خود را از دست بدهند یعنی در گذر زمان و مکان نگهداری ان باعث نشستن خاک و غبار روی ان می شود و ممکن است به اجزای داخلی این دستگاه اسیب رسانده و از بازده ان بکاهد پس محل نگهداری ان باید دارای شرایط خوبی باشد.

ممکن است پس از استفاده در محلی خارج از خانه باشید و کوچک بودن ان باعث شود که دستگاه را فراموش کرده و گم کنید. البته این زمانی است که فکر شما مشغول می باشد.

2. پمپ های داخلی

این نوع پمپ ها چند سال پس از گذشت تولید محصولات بادی طراحی و به بازار عرضه شدند. شاید به نظر شما این گونه باشد که چقدر دیر این گونه پمپ ها به بازار عرضه شدند اما تکنولوژی استفاده از ان برای محصولات بادی وجود نداشت. این پمپ ها در بدنه محصولات بادی قرار دارند و جدا نمی شوند. پس شما هر جا که تخت را به همراه دارید یک پمپ نیز خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: تخت بادی , خرید تخت بادی , تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی دو نفره , قیمت تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 14 دی 1399
.

آیا تخت بادی خوب است ؟ سوالی که ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر خود کرده است که آیا تخت خواب بادی قابل اطمینان می باشد و می توان از آن به عنوان تخت خواب دائمی استفاده نمود ؟ آیا تخت خواب های بادی به راختی خوشخواب ها و تخت خواب های چوبی می باشند ؟ چه نکته هایی را باید در هنگام استفاده از این محصولات رعایت نمود تا این تخت خواب ها دچار مشکل نشوند ؟ در این مطلب قصد پاسخ به این سوالات را خواهیم داشت تا بتوانید به راحتی انتخاب خود را داشته باشید . 

تخت بادی به سبب دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی می تواند یک محصول ایمن و مقاوم را در اختیار شما قرار دهد و بتوانید بدون نگرانی از این محصول برای استفاده های دائمی و همچنین استراحت های خود استفاده نمایید . این تخت خواب های بادی اکثرا دارای رویه هایی از جنس پی وی سی مخملی می باشند و این رویه های مخملی به شما کمک خواهند کرد تا در هنگام استفاده از این محصولات بدن شما دچار تعریق نشود . البته باید به شیارهای روی تخت خواب ها نیز اشاره نمود که این ویژگی به رد و بدل شدن هوا در قسمت کمر و گردن شما کمک خواهند نمود و به خاصیت ضد تعریق بودن محصول کمک بسزایی نموده است . 

بخش های کناری برخی از این تخت خواب های بادی نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده اند و برخی از آن ها نیز از پی وی سی های چرمی تشکیل شده اند . بخش کف این تخت خواب های بادی را پی وی سی های دولایه تشکیل می دهند که به طور کامل ضدآب می باشند . البته این دولایه بودن بخش کف این تخت خواب ها سبب بالا رفتن مقاومت محصول در برابر فشار و اشیاء نوک تیز شده اند . 

تخت بادی دارای رویه و کف مستحکمی می باشد و می توانید بدون نگرانی از آن ها در منازل خود استفاده نمایید . البته باید به قابل تعمیر بودن این محصولات نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا در صورت بروز مشکل به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نموده و از آن استفاده نمایید . 

از دیگر ویژگی های این تخت خواب های بادی می توان به همراه داشتن پمپ باد برقی اشاره نمود به کمک این ویژگی می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این تخت خواب ها را باد نموده و از آن ها استفاده نمایید . این پمپ باد قرار داده شده بر روی تخت خواب های بادی قابل جداسازی نیستند و به صورت دوکاره می باشند . این پمپ عمل باد کردن و تخلیه تخت خواب را به سادگی و در مدت زمان سه دقیقه انجام خواهد داد و حتی می توانید از این محصول در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . 

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , فروش تخت بادی , قیمت تخت بادی , تخت بادی دو نفره , تخت بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 13 دی 1399
.

تخت بادی ارزان قیمت یکی از مواردی است که در زمان خرید افراد به آن توجه می کنند تا بتوانند یک تخت بادی با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایند . تخت های بادی دارای دو برند معتبر اینتکس و بست وی می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . تخت های بادی اینتکس معمولا دارای بدنه از جنس مخمل و چرم مصنوعی می باشند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و وزن بالایی بهرمند می باشند . از مهمترین ویزگی یک تخت بادی که می توان به آن اشاره کرد رویه آن می باشد که می باسیت بسیار نرم و راحت باشد تا شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این که اگر تخت خواب بادی ارزان قیمت باشد پس بی کیفیت است اصلا درست نیست و صحت ندارد .

رویه های این تخت های بادی از جنس مخمل جیر می باشند که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این محصولات بسیار مناسب برای خواب شب می باشند . بدنه تخت های بادی باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد به همین سبب شرکت اینتکس و بست وی جنس بدنه آن را از مخمل و پی وی سی سه لایه طراحی کرده است . اکثر تخت های بادی دارای پمپ باد سرخود می باشد که به بدنه متصل می باشد و شما می توانید به کمک آن پمپ باد محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و راه اندازی نمایید . 

تخت های بادی دارای ابعاد و حجم مناسب می باشد که قابل استفاده برای یک و دو نفر می باشد . ابعاد استاندارد تخت بادی ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر  ، ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد . تخت بادی دارای بعاد بسیار مناسب می باشد به همین سبب از این محصولات می توانید به راحتی در مکان های که مد نظر دارید به راحتی استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشند . 

 

برای خرید محصولات بادی می توانید در سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , خرید محصولات بادی , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 12 دی 1399
.

راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب بادی

هر شخصی نیاز دارد تا در طول شبانه روز ساعت هایی را به استراحت کردن اختصاص دهد تا بتواند قوای از دست رفته خود را بازپس گیرد . یک انسان نیاز دارد تا شب ها 6 الی 8 ساعت را بخوابد تا بتواند انرژی کافی را برای شروع کردن روز جدید داشته باشد ، پس میبینیم که یک سوم روز و در واقع یک سوم طول عمر خود را بایستی در خواب بگذرانیم به همین دلیل باید بستر های مناسبی را برای خوابیدن انتخاب کنید تا بتوانید خوابی راحت تر داشته باشید . در همین راستا انواع تشک های بادی و تخت خواب هایی طراحی و روانه بازار شدند تا افراد بتوانند با استفاده از آن ها به خوبی استراحت کنند . تخت خواب ها که از جدید ترین محصولات هستند به نسبت طراحی و ساختاری که دارند به تخت خواب چوبی ، فلزی و بادی تقسیم می شوند .

تخت خواب بادی از جدید ترین و مدرن ترین تخت خواب های موجود در بازار می باشد که ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارند و همین ویژگی ها و مزیت های بسیار خوب آن ها باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر خرید تخت خواب بادی باشند . انتخاب بستر مناسب همچنین می تواند برای کودکان که در سنین رشد می باشند نیز مناسب باشد چرا که استراحت کردن و خوابیدن کافی می تواند به رشد عضلات ، مفاصل و همچنین رشد مغزی کودکان کمک کند .

شرکت های تولید کننده معتبر و بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید تخت خواب های بادی می کنند که بهتر است محصول خود را از آن برند ها خریداری کنید چرا که کیفیت آن ها بسیار بالا بوده و می تواند بستری ایده آل را برای شما فراهم کنند . اما در این میان تولید کنندگان دیگری نیز وجود دارند که شاید سطح کیفی محصولات بادی آن ها نسبتا بالا نباشد . به همین دلیل فروشگاه اینتکس سعی دارد تا با ارائه این مطلب راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب بادی خوبی برای شما عزیزان باشد .

 

راهنمای انتخاب و  خرید تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی در تنوع بسیار بالایی تولید شده اند به همین دلیل شما می توانید به سهولت مدل دلخواه خود را مشاهده و آن را خریداری کنید . اولین گام برای راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب بادی این است که شما بهترین برند های تخت خواب بادی را بدانید تا در هنگام خرید تخت خواب بادی دچار تردید نشوید . از بهترین و با کیفیت ترین تخت های بادی می توان به برند هایی چون : اینتکس ، بست وی ، کلمن ، جیلونگ ، سرتا ، اتک سیتی ، ساند اند اسلیپ ، ایر تک ، فاکس ، ایر کلود ، اینستا بد اشاره کرد . در میان این برند ها تخت خواب های بادی اینتکس ، بست وی و کلمن سطح کیفی بالاتری دارد . پس توصیه می شود تخت خواب های بادی خود را از برند های گفته شده انتخاب و خریداری کنید .



:: برچسب‌ها: انتخاب تخت خواب بادی , تخت بادی , خرید تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 11 دی 1399
.

مشخصه های تخت خواب بادی استاندارد

با توجه به این که هر شخصی در طول شبانه روز به استراحت کردن و خوابیدن نیاز دارد ، بهتر است تا بستر های مناسب و استانداردی را برای خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید تا بتوانید به خوبی استراحت کنید و در طول روز بعد سرحال و شاداب باشید . یک فرد در هر 24 ساعت روز بایستی 6 الی 8 ساعت بخوابد که در یک حساب سر انگشتی می توان گفت یک سوم روز و یک سوم طول عمر خود را باید بخوابد ، بنابراین انتخاب بستر مناسب در جهت خوابیدن می تواند بسیار مهم باشد . امروزه بستر های زیادی برای خوابیدن طراحی شده اند که از شناخته شده ترین آن ها می توان به تخت خواب های ابری و بادی اشاره کرد .

تخت خواب ها با توجه به طراحی های مدرن و آرگونومیکی که نسبت به تشک های سنتی و پشمی دارد به مراتب می تواند بستری بسیار نرم و راحت را در اختیار افراد قرار دهد . با توجه به تحقیقاتی که پزشکان انجام داده اند ، خوابیدن در بستر های مناسب می تواند باعث افزایش توان افراد ، رشد بدن ، تیزهوشی و ... شود ، این مسئله در کودکان که در سنین رشد نیز قرار دارند بسیار مهم است ، با این تفاسیر بهتر است که در انتخاب بستر خود برای خوابیدن و استراحت کردن دقت کنید . اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تخت خواب های بادی که شاید کمتر اسم آن ها را شنیده باشید ، آشنا کنیم که البته بایستی مشخصه های تخت خواب بادی استاندارد را بدانید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تخت خواب بادی را خریداری کنید .



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , خرید تخت بادی , تخت بادی اینتکس , تخت خواب بادی اینتکس , تخت خواب بادی استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 11 دی 1399
.

اگر قصد خرید تخت خواب بادی دارید و در حال جستجو انواع این محصولات هستید و یا درباره این گونه کالاها تحقیق می کنید مطمعنا می دانید که تخت خواب های بادی دارای پمپ های مختلفی هستند. این پمپ ها دارای ویژگی های مختلفی بوده و همین باعث می شود که شما در هنگام خرید دچار چالش شوید. به همین دلیل تیم کارشناسی تصمیم گرفت با ارائه مقاله ای شما را با این پمپ ها بیشتر آشنا کرده و به بیشتر سوالات شما پاسخ بدهد پس تا ادامه با ما همراه باشید....

  1. پمپ های خارجی

این نوع پمپ ها اولین سری تولید شده برای راه اندازی محصولات بادی هستند که در ان زمان مورد توجه بسیاری قرار گرفت. همچنین بدلیل تقاضای بازار جزو پر فروش ترین قطعات جانبی در کنار محصولات بادی محسوب می شوند. این پمپ ها گزینه مناسبی برای تولید کننده و مصرف کنندگان به شمار می رود.

مزایا

  • این پمپ ها قیمت نسبتا مناسبی دارند و شما می توانید با بودجه محدود خود مدل مناسب و ارزان قیمت را تهیه کرده و از ان استفاده کنید.
  • اگر پمپ شما دچار نقص شد (این ممکن است برای هر وسیله برقی به وجود بیاید) می توانید ان را خود تعمیر کرده و یا دست یک تعمیر کار بسپارید تا ان را برای شما درست کند و یا یکی دیگر از ان را تهیه کنید.
  • می توانید مقدار باد داخلی را تنظیم کنید اگر به دنبال یک تخت خواب راحت تر و نرم تر هستید کافی است مقدار باد را تنظیم کرده و هوای کمتری را به داخل محصول وارد کنید.
  • برای از دست ندادن باد و استفاده از بیشترین راندمان هوای باد تولیدی سری هوای مختلفی برای این پمپ ها طراحی و عرضه شده است که برای انواع مختلفی از تخت خواب ها و محصولات بادی قابل استفاده است و شما در کمترین زمان می توانید انها را راه اندازی کرده و یک خواب دلنشین و راحتی داشته باشید.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و از محصولات ما دیدن فرمایید



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید محصولات بادی , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی با پمپ برقی , خرید تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 9 دی 1399
.

​تخت بادی از جهات مختلف در مدل های گوناگونی توسط شرکت های بزرگی همچون اینتکس، بست وی و ... تولید شده اند. در واقع اگر بخواهیم تخت های بادی را از نظر نوع آنها نام ببریم باید چند آیتم مهم مانند ظرفیت ، نوع کاربری ، سنین مورد استفاده ، ویژگی های درونی و ... را در نظر بگیریم. این آیتم ها در حقیقت همان مواردی هستند که مصرف کنندگان هنگام خرید توجه زیادی به آنها دارند. پس توضیحاتی بیشتر در این رابط می تواند راهنمایی بهتری برای خرید مطمئن تر شما باشد.

اما از لحاظ ظرفیت تمامی تخت های بادی به تخت های یک نفره و دو نفره تقسیم بندی می شوند. این تخت ها به نسبت ظرفیت خود از ابعاد و تحمل وزن مجزایی برخوردار می باشند. البته گفتنی است که بسیاری از تخت ها چه در ظرفیت یک نفره و چه در ظرفیت دو نفره دارای ابعاد متفاوتی هستند و این مسئله به دلیل نوع طراحی و چگونگی استفاده از محصول مورد نظر می باشد. طراحی و ارگونومی ساخت در ابعاد و تحمل وزن تخت خواب های بادی بسیار موثر بوده و گاهی می بینیم که تخت هایی با ظرفیت دو نفره وجود داشته که از ابعاد بزرگتری بهره می برند، به گونه ای که حتی می توان تا 3 نفر را بر روی آن جای داد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که همیشه بزرگی ابعاد یک تخت دلیلی بر افزایش تحمل وزن یک محصول نبوده بلکه دلیل اصلی مقاومت یک تخت می تواند در درجه اول جنس بدنه آن باشد.

منظور از نوع کاربری در تخت بادی این است که هر تخت خوابی می تواند علاوه بر استفاده در منزل در سایر مکان ها مانند سفر های کوتاه و یا طولانی مدت، استفاده در مراکز پزشکی، همچنین استفاده در مکان هایی مانند خانه سالمندان و ... به کار برده شود. گفتنی است که هر کدام از تخت های بادی که در محل های مختلف استفاده می شود به ترتیب از طراحی و جنس های بدنه متفاوتی نیز بهره می برند تا مناسب استفاده در آن مکان خاص مصرف کننده باشند. تخت هایی که در منزل و در اتاق های خواب و یا نشیمن به کار برده می شود از طراحی های ساده و شیک تری بهره مند بوده و تخت هایی که در فضای باز بخصوص در سفر های مختلف استفاده می شوند نیز از طراحی های مقاوم تر و جنس بدنه ضخیم تر برخوردار می باشند. همین مسئله باعث شده تا در تولید انواع تخت های بادی انواع بیشتری از آنها تولید شده و راهی بازار شوند.

اما تخت خواب های بادی از لحاظ سنی نیز در مدل های مختلفی تولید شده اند. در میان تخت های بادی تولید شده تا کنون برای بزرگسالان، برای سنین کودکان و حتی خردسالان نیز تولید شده است. این تخت ها از لحاظ طراحی، ابعاد و اندازه و سبک بودن بدنه خود تفاوت هایی را دارند که در صورت مشاهده هر کدام می توان به راحتی این موارد را تشخیص داد. تخت هایی نیز برای کودکان تولید شده که برخی از انها دارای ارتفاع کم و بعضی نیز دارای ارتفاع بالا هستند. ویژگی های دیگری همچون داشتن پتوی سرخود، تشک مجزا، بالش و ... نیز در تخت های کودکان دیده می شود. البته در بسیاری از مواقع کودکان نیز می توانند از تخت های بادی بزرگسالان استفاده نمایند.

برای خرید تخت بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و از محصولات ما دیدن فرمایید.



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی مسافرتی , تخت بادی , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 8 دی 1399
.

​تخت خواب ها همراه می توانند بستر مناسبی برای خواب و استراحت کردن فراهم کنند ، به همین دلیل نیز استفاده از تخت خواب های بادی امروزه بسیار بیشتر از تشک ها شده است . با داشتن یک بستر مناسب می توانید به مراتب خواب راحت تر و آرام تری را داشته باشید که ویژگی های خوب تخت خواب ها توانسته مناسب ترین بسترهای خواب را برای تمامی سنین فراهم کند . تخت خواب ها از نظر ساختار به چند دسته تقسیم می شوند که شناخته شده ترین آن ها تخت خواب بادی و تخت خواب ابری ( با بدنه فلزی یا چوبی ) می باشند . هر یک از این تخت خواب ها دارای ویژگی ها و مزیت های خاص خود هستند که می توانید با کسب اطلاع از آن ها اقدام به خرید تخت خود کنید . اما در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و مزیت تخت خواب بادی را که از جدید ترین تخت خواب ها می باشند معرفی کنیم .

ویژگی ها و مزیت تخت خواب بادی باعث شده است تا بسیاری از افراد دیگر به فکر خریدن تخت بادی بزرگ ، جاگیر و گران تخت خواب های فلزی و چوبی نباشند . تخت خواب های بادی دارای ساختار باد شونده هستند به طوریکه پس از باد شدن فرم گرفته و قابل استفاده می شوند . از آن جا که تخت خواب های بادی از مدرن ترین و جدید ترین تخت ها می باشند ، خریداران اطلاعات کمی نسبت به این محصولات بادی دارند ، اما در این مطلب قصد داریم تا ساختار تخت خواب بادی ، نحوه استفاده و همچنین ویژگی ها و مزیت تخت خواب بادی را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید با اطلاعات کافی اقدام به خرید تخت خواب بادی کنید .

ویژگی ها و مزیت تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی همانطور که اشاره شد دارای ساختار بادی هستند به همین دلیل نیاز است تا آن ها را باد کرده و سپس استفاده کنید . به همین دلیل شما هر زمان که نیاز به خواب داشتید می توانید تخت خواب بادی خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این ویژگی باعث می شود تا فضای اشغال شده توسط تخت خواب بادی پس از هر بار استفاده آزاد شود ، این در حالی است که تخت خواب های بادی قابل جمع شدن در بسته بندی های کوچک نیستند و فضای اشغال شده توسط آن ها آزاد نمی شود . همچنین تخت خواب های بادی به دلیل اینکه حجم بیشترشان از باد تشکیل شده است وزن چندان زیادی را ندارد به همین دلیل شما می توانید تخت خواب بادی خود را به راحتی جابجا کنید .

این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید تخت خواب های بادی را علاوه بر استفاده در خانه ، در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . بسیاری از خریداران تخت خواب های بادی در هنگام سفر ، محصول خود را به همراه برده و پس از ساکن شدن و اجازه ویلا ، سوئیت و منازل از تخت خواب های بادی استفاده می کنند . این ویژگی خوب تخت خواب های بادی برای کسانی که تمایل چندانی به استفاده از تخت خواب های ویلا ها و منازل اجاره ای ندارند می تواند بسیار عالی باشد . لازم به ذکر است که برخی از تخت خواب های بادی که دارای پمپ باد سرخود می باشند را نمی توان در محیط های بیرون از خانه که برق وجود ندارد استفاده کرد ، چرا که نیاز است تا آن ها را با استفاده از جریان برق باد کرد .

 

برای مشاهده محصولات بادی می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نموده است



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , تخت بادی , فروشگاه اینتکس , تخت بادی مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 7 دی 1399
.

​تخت خواب های بادی از سری تخت های جدید و مدرن بازار می باشند که می توانید با خرید آن ها بستری ایده آل و مناسب را برای خوابیدن خود محیا کنید . تخت خواب های بادی همانطور که اشاره شد محصولاتی جدید هستند به همین دلیل بیشتر مشتریان اطلاعات کمی از این نوع محصولات بادی دارند ، به همین دلیل ممکن است در خرید تخت خواب بادی خود تردید داشته باشند ، اما در این مطلب قصد داریم تا دلایل خرید تخت خواب بادی را از نظر افرادی که از تخت های بادی استفاده کردند و همچنین ویژگی ها و خصوصیات  ناگفته ای که در رابطه با تخت خواب های بادی وجود دارد را بیان کنیم تا شما دوست داران و مشتریان محصولات بادی به ویژه تخت خواب بادی بتوانید بدون تردید و نگرانی تخت خواب بادی خود را خریداری کنید .

دلایل خرید تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی همانطور که از نامشان مشخص است از بدنه باد شونده تشکیل شده اند و برای استفاده از آن ها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید . به همین دلیل این محصولات بادی وزن بسیار کمی را دارند . وزن بسیار سبک تخت خواب های بادی باعث شده است تا بسیاری از مشتریان تخت خواب های بادی به قصد سفر این محصولات را خریداری کنند ، چرا که شما می توانید این محصول بادی را به راحتی در داخل کوله یا ساک حمل قرار دهید و آن را در سفر ها به همراه خود ببرید . این ویژگی بسیار عالی تخت های بادی باعث شده است تا کسانی که از استفاده تخت های ابری مسافرخانه ها ، ویلاها و منازل اجاره ای امتناع می کنند ، از داشتن یک تخت خواب مناسب و ایده آل بهره مند شوند . ازدیگر دلایل خرید تخت خواب بادی می توان به حجم بسیار کم آن ها در حالت بسته بندی اشاره کرد ، تا افراد از این طریق بتوانند فضال اشغال شده توسط تخت را پس از استفاده از محصول به اتاق بازگردانند .

تخت خواب های بادی نیز به مانند دیگر تخت های غیر بادی از تنوع ابعادی برخوردار هستند به طوریکه می توانید انواع تخت خواب های بادی یکنفره و یا دو نفره را به دلخواه و نیاز خود خریداری کنید .تخت خواب های بادی برخلاف تشک های بادی دارای پمپ بادی هستند که با استفاده از آن ها می توانید به سرعت و به راحتی تخت خواب بادی خود را راه اندازی کنید . پمپ هایی که برای تخت خواب های بادی استفاده می شوند اغلب از نوع برقی بوده و به صورت سرخود بر روی بدنه تخت نصب می شوند تا بدین ترتیب شما بتوانید به سرعت تخت خواب بادی خود را راه اندازی کنید . وجود پمپ باد برقی سرخود در تخت خواب های بادی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم .

از آنجا که این پمپ های باد برقی هستند قدرت بسیار بالایی دارند و می توانند به سرعت تخت خواب بادی شما را باد کنند ، به طور میانگین روند باد شدن تخت خواب های بادی دو نفره حدود 5 دقیقه و تخت خواب بادی یک نفره حدودا 3 دقیقه طول می کشد . از ویژگی خوب پمپ های سرخود تخت های بادی می توان به قابلیت مکش و وکیوم آن ها نیز اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید به راحتی عملیت تخلیه و وکیوم تخت بادی خود را نیز توسط پمپ باد برقی سرخود انجام دهید . برای اینکار تنها نیاز است تا اهرم را چرخانده تا پمپ به جای باد کردن تخت ، آن را تخلیه کند . از معایب این پمپ باد ، می توان به کار کردن آن با برق اشاره کرد ، بدین ترتیب اگر در محلی هستید که دسترسی به برق ندارید نمی توانید تخت خواب بادی خود را باد کنید . پس اگر قصد استفاده از تخت در محیط های باز دارید پیشنهاد می کنیم تا تشک های بادی را جایگزین کنید .

برای مشاهده محصولات بادی می توانید از سایت فروشگاه اینتکس بازدید نموده است



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی دو نفره , تخت بادی , تخت بادی دو نفره , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 6 دی 1399
.

تخت خواب بادی یا همان تخت بادی از سری محصولات بادی پر طرفدار و کاربردی هستند که امروزه از آن ها بسیار استفاده می شود ، تخت خواب های بادی دارای ویژگی ها و مزیت های بسیاری هستند که بیشتر مردم را به سمت و سوی خود کشانده است تا دیگر برای استراحت کردن به سمت تخت های فلزی و چوبی نروند . شما می توانید از تخت خواب های بادی حتی در مسافرت ها نیز استفاده کنید چرا که حجم بسته بندی آن ها بسیار کم است و همچنین وزن سبکی دارند ، به همین دلیل نیز جابجایی آن ها راحت تر شده و می توان در سفر ها نیز آن ها را به همراه خود برد ، این ویژگی خوب تخت خواب های بادی برای کسانی که دوست ندارند از تخت خواب های هتل ها ، مهمانسرا ها و سوئیت ها استفاده کنند بسیار ارزشمند و کاربردی خواهد بود . سطوح تخت خواب های بادی نیز بسیار عالی و طبی است و به مراتب می تواند بستری نرم و طبی را برای استفاده کننده فراهم کند ، اما با توجه به ویژگی های بسیار زیاد تخت خواب بادی ، معایبی نیز این نوع تخت ها دارند که آن هم بدنه نازک و آسیب پذیر آن ها می باشد .

تخت های بادی معمولا از بدنه های pvc ساخته می شوند که می توان این جنس را از برترین و مرغوب ترین اجناس برای تولید تخت خواب بادی و دیگر محصولات بادی دانست ، این جنس اگر چه وزن های بسیار بالا را تحمل می کند و قدرت کشسانی بالایی دارد ، اما ضخامت آن ها در بهترین و مستحکم ترین تخت خواب های بادی به 0.35 میلی متر می رسد ، به همین دلیل برخورد بدنه با اجسام و اشیاء تیز و برنده می تواند منجر به سوراخ شدن و پارگی تخت خواب بادی شود ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که از تخت خواب های بادی خود به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب دیدگی های احتمالی این محصولات بادی جلوگیری کنید . این نوع آسیب دیدگی ها نه تنها در تخت بادی بلکه در تمامی محصولات بادی دیده می شود به همین دلیل نیز رسیدگی و نگهداری صحیح را از سوی فرد می طلبد .

 

با این حال روش هایی برای تعمیرات تخت خواب بادی مطرح است که در صورت آسیب دیدن محصول خود می توانید آن را تعمیر کنید . در همین راستا شرکت های تولید کننده تخت بادی و دیگر محصولات بادی ، بسته ای با عنوان بسته تعمیرات تخت خواب بادی طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید قسمت آسیب دیده تخت بادی خود را ترمیم کنید . این بسته ها عمدتا شامل چند لیبل یا برچسب ( که اغلب هم جنس بدنه تخت است ) و چسب مخصوص تعمیر می باشد که بایستی با استفاده از آن ها محل سوراخ شدگی تخت خواب بادی خود را ترمیم کنید . نکته قابل توجه در آسیب دیدگی های تخت خواب بادی این است که شما زمانی می توانید تخت خواب بادی خود را تعمیر کنید که پارگی آن جزئی باشد و یا تنها تخت خواب بادی سوراخ شده باشد ، در غیر این صورت اگر پارگی تخت خواب بادی زیاد بود نمی توانید محصول را به خوبی تعمیر کنید و بهتر است که از یک تخت خواب بادی جدید استفاده کنید . البته شما می توانید با تهیه لیبل های بزرگ تر پارگی های بزرگ را نیز تعمیر کنید . در ادامه روند تعمیر تخت خواب بادی را به صورت مختصر و مفید به شما آموزش خواهیم داد .

 

 

برای خرید تخت بادی اینتکس می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده است.



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی اینتکس , تخت بادی دو نفره , تخت بادی مسافرتی , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 5 دی 1399
.

​تخت های بادی از نمونه محصولات بادی پر طرفدار و پر فروشی هستند که در سال های اخیر به محبوبیت آن نیز افزوده شده است . به دلیل مزایا و ویژگی هایی که تخت های بادی دارند ، این محصولات بادی جایگزین بسیار خوبی برای تخت خواب های سنگین و گران قیمت چوبی و ... شده اند . تخت خواب های بادی در طراحی ها و آرگونومی های ساخت بی نظیری تولید شده اند و می توانند بستری ایده آل و مناسب را برای استراحت کردن به ارمغان بیاورند ، از طرفی سبک بودن و قابیلت حمل آسان تخت بادی باعث شده است تا بسیاری از افراد از این نوع تخت ها برای سفر ها نیز استفاده کنند . شرکت های تولیدی تقریبا زیادی نیز در زمینه طراحی و فروش تخت بادی فعالیت می کنند که بهتر است بهترین آن ها را بشناسید تا بتوانید خرید مطمعن تری را داشته باشید . در این مطلب قصد داریم تا با بررسی تخت خواب های بادی ، بهترین مارک تخت بادی را به شما خریداران گرامی معرفی کنیم تا در هنگام خرید تخت بادی بتوانید بهترین ، با کیفیت ترین و مناسب ترین نمونه ها را خریداری کنید .

تخت بادی اینتکس

اینتکس از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا است که می توان گفت بهترین شرکت تولید کننده و فعال در این زمینه نیز می باشند . اینتکس با تولید محصولات بادی نظیر تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی ، استخر بادی و ... رکورد دار در بخش تولید و تنوع در محصولات بادی می باشد که محصولات خود را در سطح کیفی بسیار بالایی تولید کرده است . می توان گفت که شرکت اینتکس بیش از 3 هزار مدل محصول بادی در شرکت خود تولید می کند که می توان تنوع تخت خواب های بادی آن را بیش از 300 مدل و حتی بیشتر می باشد . با این حال همواره اینتکس سعی کرده است تا تخت خواب های جدید تر و با طراحی های مختلف تولید کند تا مشتریان بتوانند با هر نوع سلیقه ای تخت بادی دلخواه خود را از شرکت اینتکس خریداری کنند . اینتکس همواره سعی کرده است تا با ارتقاع محصولات خود از دیگر رقبا پیشی بگیرد به همین منظور نیز می توانید تنوع بسیار زیادی را در مارک اینتکس مشاهده کنید .

 برای خرید تخت های بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده است.



:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی اینتکس , تخت بادی اینتکس , فروشگاه اینتکس , فروش تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 4 دی 1399
.

چادر مسافرتی چیست ؟ چادر مسافرتی اتوماتیک کیت یا کلمن و یا شاتل یکی از محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و ساختار در نوع خود بی نظیر میباشد.این چادر طرح کلمن امریکا بوده که در ایران تولید میشود. ضمنا قیمت  این چادر یک ششم قیمت چادر امریکایی میباشد. این چادر  به مدت یک سال شامل گارانتی شرکت است .و شما میتوانید از خدمات پس از فروش این شرکت تولید کننده استفاده نمایید.چادر کیت در دو اندازه مختلف تولید شده است .

چادر 8 نفره کیت اتوماتیک که در ابعاد 210 در 240 در ارتفاع 200 که ارتفاع مفید داخلی ان 170 سانتی متر میباشد و چادر مسافرتی 10 نفره کیت که در ابعاد 240 در 270 در ارتفاع 210 سانتیمتر که ارتفاع مفید داخلی چادر 180 سانتی متر میباشد.جنس بدنه برزنت ضد اب و پایه ان از اهن گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده است .اتصالات بین پایه ها از جنس فایبر گلاس فشرده بوده و تمامی اتصالات بوسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل میباشند.چنانچه به هر علتی پایه های چادر بشکند شما براحتی میتوانید پایه را از قسمت اتصال پیچ و مهره را باز کرده و پایه را عوض کنید.

حجم بسته بندی  چادر اتومات کلمن 8 نفره به این ترتیب میباشد . عرض 20 سانتی متر و در طول 80 سانتی متر و در ارتفاع 15 سانتی متر .حجم بسته بندی چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره کیت در عرض 20 سانی متر و در طول 1 متر و ارتفاع 15 سانتی متر میباشد .دارای یک ساک نگهداری و کارت گارانتی یک ساله است .شما میتوانید از پوش دوم این چادر نیز استفاده نمایید که به صورت جداگانه میتوانید خریداری  نمایید. این چادر های اتوماتیک در چند رنگ مختلف میباشد .

 



:: برچسب‌ها: خرید چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی اتوماتیک , خرید چادر مسافرتی اتوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

بهترین مارک چادر مسافرتی کدام است ، بهتر است چند نکته را در این خرید به یاد داشته باشید چون چادر های کمپینگ تنوع بسیار زیادی از نظر قیمت ، نوع جنس ، مارک و طراحی شکل ظاهری دارند اما الزاما همه آنها مناسب اهداف گردشگری شما نیستند. 

اگر قصد خرید بهترین مارک یا برند چادر های مسافرتی هستید توجه داشته باشید که قرار است این چادر برای چندین سال و چندین نفر استفاده شود و معمولا سعی کنید حداقل به اندازه یک نفر چادر را بزرگتر تهیه کنید زیرا چادری که اصطلاحا چهار نفره است فقط به اندازه ای فضا دارد که چهار نفر مماس به هم بتوانند بخوابند و چنین فضایی معمولا برای یک مسافرت خانوادگی که وسائل زیادی هم به همراه دارید و همچنین می خواهید راحت تر استراحت کنید، فضای مطلوبی نیست ، مارک های کلمن ، کلمبوس ، اف ای تی جزو بهترین برند های تولید کننده چادر مسافرتی هستند که میتوانید در میان آنها بهترین سایز و گزینه مناسب خانواده خود را پیدا کنید.

سعی کنید مدلی را تهیه کنید که دارای ارتفاع بیشتری باشد زیرا اکثر چادر ها به علت ارتفاع کمی که دارند باعث سختی رفت و آمد و کارهای همچون تعویض لباس و غیره می شوند و در یک مسافرت خانوادگی این نکته هم باعث آزار افراد خواهد بود. 

ترجیحا از چادر های دو پوش که دارای یک لایه اضافی برای جلوگیری از نفوذ باران هستند استفاده کنید زیرا هرقدر هم که پارچه چادری ضد آب باشد باز هم در هنگام بارش باران در صورتی که تماسی از داخل با پارچه چادر ایجاد شود باعث نفوذ آب به داخل می شود، ولی در چادر های دو پوش به علت ایجاد فضایی بین لایه درونی و لایه بیرونی، این مشکل برطرف می شود.

 

 

در صورتی که قصد خرید یک مارک معروف چادر های مسافرتی را ندارید ، حتما تمام درزها و دوخت ها را از نظر عدم وجود اشکال در دوخت کنترل کنید و همچنین تمام زیپ ها و چسب های چادر را تست کنید. از نظر شکل ظاهری چادرهای مسافرتی در چند نوع هستند:

چادرهای چهارچوب دار (Frame Tent): چادر مسافرتی چارچوب دار بهترین و بیشترین فضا و سقف آزاد جهت ایستادن را دارد. فضای خواب، آشپزی و نشستن در آن از هم جدا هستند. قاب یا چارچوب در این چادر از جنس استیل است. لایه محافظ شرایط بد جوی در این چادر از جنس کتان یا الیاف مصنوعی است.

چادر گرده ماهى (Ridge Tent):  چادری مثلثی، با یک تیر افقی در طول چادر که توسط دو تیرک عمودی در ابتدا و انتهای چادر حمایت می شود. این چادر بسیار مقاوم بوده و سقف آزاد آن هم مناسب است. تنها عیب آن در قسمت پهلوهای غیر مستحکم آن است. جهت استقامت بیشتر در باد این چادر بوسیله طنابهای مخصوص چادر به زمین محکم می شوند.



:: برچسب‌ها: خرید چادر مسافرتی , بهترین چادر مسافرتی , فروشگاه چادر مسافرتی تهران , خرید چادر مسافرتی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 2 دی 1399
.

بورس فروش چادر مسافرتی در تهران می تواند محل مناسبی برای کسانی باشد که نیاز به یک چادر مسافرتی یا کوهنوردی و یا چادر کمپینگ دارند.

بورس فروش و مرکز تولیدات چادر مسافرتی در تهران در قسمت میدان سپاه و عشرت آباد قدیم واقع شده اگر چه شرکت و فروشگاه اینتکس تهران به نمایندگی از سوی اکثر فروشگاههای چادر مسافرتی در غرب تهران واقع شده است و هر نمونه چادری که در فروشگاه های فوق موجود باشد را میتوانید از طریق وب سایت اینتکس تهران جستجو خریداری نمایید اما برای اطلاع شما عزیزان باید گفت که اکثر تولید کنندهای چادر مسافرتی و مرکز فروش آنها در قسمت شرق تهران و جنوب تهران و میدان شوش واقع شده اند.

در این مطلب به معرفی بورس چادر مسافرتی در تهران خواهیم پرداخت و همچنین توضیح مختصری درباره چادر های موجود برای سفر و کمپینگ های شما خواهیم داد که به کمک این اطلاعات می توانید به راحتی انتخاب خود را انجام داده و یک محصول ایده آل برای خود تهیه نمایید . 

چادر مسافرتی را می توان یکی از لوازم ضروری برای سفرها دانست که می تواند به شما در جنگل و کوهستان و یا حتی مسافرت های کوتاه مدت که دسترسی به منزل و یا هتل ندارید ، به شما کمک کند تا محلی مناسب و با دمای دلخواه در اختیار داشته باشید تا بتوانید به استراحت بپردازید . چادر مسافرتی دارای مدل ها و نمونه های مختلفی می باشد که در ادامه به توضیح درباره انواع چادر مسافرتی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب هرکدام را بیان خواهیم نمود . چادر مسافرتی دارای سه نوع اتوماتیک ، عصایی و فنری می باشد که هر کدام دارای مزیت های خاصی بوده و مناسب برای کاربردهای متفاوت می باشد . انواع این نمونه از چادر های مسافرتی را می توانید در بورس چادر مسافرتی اینتکس تهران مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود مدل مد نظر را انتخاب نموده و همچنین می توانید از راهنمایی های کارشناسان فروش این فروشگاه استفاده نمایید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید . 

 

جهت مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید :

بورس چادر مسافرتی در تهران کجاست ؟



:: برچسب‌ها: بورس چادر مسافرتی , قیمت چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی تهران , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 1 دی 1399
.

بورس فروش چادر مسافرتی در تهران می تواند محل مناسبی برای کسانی باشد که نیاز به یک چادر مسافرتی یا کوهنوردی و یا چادر کمپینگ دارند.

بورس فروش و مرکز تولیدات چادر مسافرتی در تهران در قسمت میدان سپاه و عشرت آباد قدیم واقع شده اگر چه شرکت و فروشگاه اینتکس تهران به نمایندگی از سوی اکثر فروشگاههای چادر مسافرتی در غرب تهران واقع شده است و هر نمونه چادری که در فروشگاه های فوق موجود باشد را میتوانید از طریق وب سایت اینتکس تهران جستجو خریداری نمایید اما برای اطلاع شما عزیزان باید گفت که اکثر تولید کنندهای چادر مسافرتی و مرکز فروش آنها در قسمت شرق تهران و جنوب تهران و میدان شوش واقع شده اند.

در این مطلب به معرفی بورس چادر مسافرتی در تهران خواهیم پرداخت و همچنین توضیح مختصری درباره چادر های موجود برای سفر و کمپینگ های شما خواهیم داد که به کمک این اطلاعات می توانید به راحتی انتخاب خود را انجام داده و یک محصول ایده آل برای خود تهیه نمایید . 

چادر مسافرتی را می توان یکی از لوازم ضروری برای سفرها دانست که می تواند به شما در جنگل و کوهستان و یا حتی مسافرت های کوتاه مدت که دسترسی به منزل و یا هتل ندارید ، به شما کمک کند تا محلی مناسب و با دمای دلخواه در اختیار داشته باشید تا بتوانید به استراحت بپردازید . چادر مسافرتی دارای مدل ها و نمونه های مختلفی می باشد که در ادامه به توضیح درباره انواع چادر مسافرتی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب هرکدام را بیان خواهیم نمود . چادر مسافرتی دارای سه نوع اتوماتیک ، عصایی و فنری می باشد که هر کدام دارای مزیت های خاصی بوده و مناسب برای کاربردهای متفاوت می باشد . انواع این نمونه از چادر های مسافرتی را می توانید در بورس چادر مسافرتی اینتکس تهران مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود مدل مد نظر را انتخاب نموده و همچنین می توانید از راهنمایی های کارشناسان فروش این فروشگاه استفاده نمایید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید . 



:: برچسب‌ها: بورس چادر مسافرتی , قیمت چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی تهران , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 1 دی 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی