.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس برترین نوع وسایل تفریحی می باشد که به جهت ایجاد محیطی برای تفریحات آبی به کار گرفته می شود. این محصول دارای اجزای حرفه ای و طراحی به روزی است که می توان با توجه به این مطالب محصول را مورد استفاده قرار داد. استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی می باشد و سعی در آن دارد که با بهترین مواد اولیه برای علاقه مندان محصولی مشابه با محصولات خارجی را تولید کند. از این رو کسانی که به دنبال چنین استخر هایی با بهترین کیفیت و در عین حال قیمت مناسب می باشند می توانند این استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس را انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنند.

در زمان های تحریم و منع واردات محصولات مختلف که از جمله آن ها استخر پیش ساخته می باشد دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که این شرکت به راحتی استخر پیش ساخته را در داخل ایران با مواد اولیه مرغوب تولید کرده است و در انواع بسیار متنوع و گوناگون در اختیار علاقه مندان قرار داده است. این کار سبب شهرت بسیار زیاد استخر پیش ساخته ایرتکس شده است و می تواند محبوبیت آن را نسبت به محصولات مشابه خارجی بیش تر سازد.

ظاهر محصول شباهت زیادی به استخر پیش ساخته اینتکس دارد از این رو فقط باید به نام حک شده بر روی بدنه آن توجه نمود. زیرا نام محصولات اورجینال بر روی بدنه ثبت شده است و می تواند به صورت دائمی بر روی بدنه استخر پیش ساخته وجود داشته باشد. با مشاهده نام محصول شما می توانید اطمینان کامل در خصوص اورجینال و اصل بودن آن پیدا کنید و به راحتی گزینه مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. استخر پیش ساخته ایرتکس با انواع مختلف به فروش می رسد و در واقع عمق های گوناگون دارد. در نتیجه یکی از محصولات پر کاربرد برای ایجاد فضای تفریحی آبی بوده است.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ایرتکس , خرید استخر پیش ساخته ایرانی , استخر پیش ساخته ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 30 بهمن 1399
.

روش نگهداری مبل بادی به این صورت است که این محصول معمولا از یک یا دو دریچه مخزن باد تشکیل شده و فرقی نمیکند که چه برندی میباشد وتولید کدام کارخانه است این محصول بوسیله پمپ دستی یا برقی باد میشود و نباید بیش ازحد استاندارد باد شود که این امر باعث میشود که در هنگام استفاده فشار بیشتری به مبل وارد شود و از داخل درزهای نگهدارنده داخلی جدا شود و مبل غیر قابل استفاده میشود در هنگام استفاده دقت کنید مکانی که میخواهید استفاده کنید کاملا تمیز باشد وهیچگونه آشغال وسنگریزه ویا پلیسه و... نباشد که در غیر این صورت باعث سوراخ شدن محصول و پنچری میشود و مبل را غیر قابل استفاده میکند البته در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر میباشد وبا چسب های مخصوص پنچرگیری میشود و مثل روز اول قابل استفاده میباشد .



:: برچسب‌ها: روش نگهداری مبل بادی , نگهداری مبل بادی , خرید مبل بادی , مبل بادی , مبل بادی بزرگسال ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 29 بهمن 1399
.

مشخصات مبل بادی و انواع مبل بادی طبی و کودک و بزرگسال . برخی از انواع مبل های بادی عبارتست از مبل های بادی رنگی، مبل بادی ورزشی، مبل بادی جیر، مبل های بادی هندسی و شیشه ای و ... انواع مبل بادی برای بزرگسالان مهم ترین خصوصیت یک مبل بادی برخلاف مبل های سنتی کم حجم و قابل حمل بودن آن است. 

علاوه بر آن مبل بادی  پی وی سی قابل شستشو است و دارای بر چسب تعمیر می باشد (با قبلیت تعمیرات مثل سوراخ شدگی و پارگی).. اگر شما گودی کمر دارید و یا از پا درد و کمردرد رنج می برید، مبل بادی اینتکس بهترین پیشنهاد برایتان است.

 این مبل ها که محصول شرکت اینتکس هستند با طرح ها و رنگ های مختلف و تنوعی که دارند می توانند هر نوع سلیقه ای را راضی کنند. انواع مبل بادی بزرگسالان :1-مبل بادی پی وی سی این مبل بادی از پلاستیک فشرده شده تشکیل شده و وزنی در حدود 2 کیلوگرم دارد و با تمامی پمپهای بادی محصولات اینتکس باد میشود. ولی بدلیل حجم کم مبل های بادی پیشنهاد همان پمپ دستی برای این مبل ها داده شده است.

 2-مبل بادی جیر یا همان مخملی این مدل مبل بادی دارای بدنه اولیه پی وی سی است که روی این بدنه را از موادی مخصوص که بسیار نرم میباشد که در حقیقت نوعی جیر مصنوعی است پوشانده میشود. این مبل بادی دارای وزنی در حدود 3 الی 4 کیلوگرم است. مبل بادی جیر در دونوع یکنفره و دو نفره تولید میشود که هر دو مدل این مبل ها را میتوان با تمامی پمپهای باد intex باد کرد

.3- مبل های بادی پی وی سی-جیر این مدل مبل بادی از دو جنس ساخته شده است. در حقیقت همان مدل از مبل بادی پی وی سی است که در بعضی از نقاط آن لایه های جیر پرس شده است و دارای وزنی در حدود 3.5 کیلوگرم میباشد. این مبل بادی در دو مدل یکنفره و دو نفره تولید میشود وبا تمامی مدل پمپ های بادی محصولات اینتکس قابل باد شدن میباشد. 

4- مبل بادی برزنتی این مدل مبل بادی دارای جنسی ضخیم تر از سایر مدل های دیگر میباشد که تقریبا به برزنت نزدیک است. وزن بسته بندی این مبل بادی در حدود 3 کیلوگرم میباشد و با سایر پمپ های بادی قابل باد کردن میباشد آیامی دانید دلیل استقبال زیاد از این مبل های بادی چیست؟



:: برچسب‌ها: مبل بادی , مبل بادی کودک , مبل بادی طبی , مبل بادی بزرگسال , خرید مبل بادی بزرگسال ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399
.

مبل بادی تخت شو از محصولاتی می باشد که این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است چرا که به دلیل چند کاربره بودن صرفه اقتصادی بیشتری دارند ، البته این موضوع نیز قابل توجه است که نمی توان از راحتی این محصولات گذشت و مبل های بادی تخت شو بادی به دلیل ساختار بسیار راحت خود نیز قابل توجه هستند ، برند های متعددی در رابطه با تولید مبل های بادی تخن شو فعال هستند از نام آشنا ترین این برند ها می توان به بست وی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبل های بادی تخت شو در جهان می باشد اشاره کرد که محصولات بسیاری را به بازار معرفی کرده است.

 

این مبل های بادی تخت شو در نوع خانگی ، مسافرتی طراحی و تولید شده است و به دلیل استفاده بسیار در محیط های مختلف از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. 

مبل های بادی تخت شو  در رنگبندی های  مختلفی تولید شده اند و هر خریداری می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ مورد نظر را انتخاب و محصول را خریداری نماید. طراحی این مبل های بادی تخت شو به گونه ای است که استفاده میتوانید علاوه بر اینکه از آن به عنوان مبل بادی استفاده میکنید ، قسمت جلوی آن را بلند کرده و تشکی که در زیر آن وجود دارد و به بدنه چسبیده را بیرون آورده و حالا به عنوان یک تخت خواب بادی آن را مورد استفاده قرار دهید.



:: برچسب‌ها: خرید مبل بادی تخت شو , مبل بادی تخت شو , خرید مبل بادی , مبل بادی , مبل بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 27 بهمن 1399
.

​مبل بادی از کجا بخرم را می توان یکی از رایج ترین سوالاتی می باشد که بسیاری از مشتریان به دنبال پاسخ آن هستند . مبل های بادی لوازمی هستند که بسیاری از آن برای استراحت های روزمره خود از آن ها استفاده می نمایند . طراحی مبل های بادی به گونه ای می باشند که مناسب برای استفاده در منزل و یا محل کار نیز می باشد . ابعاد استاندارد مبل های بادی سبب این خواهند شد تا بتوانید از این محصولات در دفتر کار خود برای استراحت های روزمره و یا خواب های کوتاه مدت خود استفاده نمایید و استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید . 

مبل های بادی دارای انواع مختلفی می باشند که انواع مدل های این محصولات را می توانید از فروشگاه معتبر اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی خریداری نمایید . این فروشگاه یکی از قدیمی ترین نمایندگی های محصولات بادی در ایران می باشد که به کمک پشتیبانی قوی و تنوع جنس بالا توانسته است به یکی از محبوب ترین فروشگاه های محصولات بادی اینتکس تهران در ایران تبدیل شود . مکان فروش مبل بادی در تهران در جنت آباد جنوبی کوچه سازمان آب پلاک 25 واحد 1 می باشد

مبل های بادی را می توان به سه دسته یک نفره ، دو نفره و سه نفره تقسیم نمود که به این سبب دارای ابعاد متفاوتی بوده و می توانید نسبت به نیاز و فضای خود اقدام به انتخاب محصول مورد نظر خود نمایید . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که همه این نمونه ها دارای ابعاد متفاوتی نیز می باشند که بسته به فضای خود می توانید یک مبل یک نفره در ابعاد مختلف در اختیار داشته باشید . مبل های بادی عموما دارای بدنه هایی از جنس پی وی سی می باشند که به این سبب می تواند یک مبل راحتی ایده آل و مقاوم در اختیار داشته باشید . رویه این مبل های بادی از پی وی سی مخملی تهیه می شوند تا بتوانند خاصیت ضد تعریق بودن را در اختیار شما قرار دهند و بتوانید ساعات طولانی بر روی این مبل های بادی به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق و یا خستگی نخواهد شد . 



:: برچسب‌ها: مبل بادی , خرید مبل بادی , مبل بادی اینتکس , خرید مبل بادی اینتکس , خرید مبل بادی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 26 بهمن 1399
.

​مبل بادی راحتی از سری محصولات مبل های بادی می باشد که بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی می باشد . 

مبل های بادی ساخته شده برای تماشای تلویزیون و استراحت های روزمره می باشند . مبل های بادی دارای طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا تولید شده اند که مناسب با سلیقه همگان می باشد .

 برخی از این مبل ها دارای بدنه ای از جنس PVC سه لایه می باشند که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و کاملا ضد آب می باشند به همین جهت این محصولات مناسب برای سنین مختلف می باشد و قابل استفاده در فضا باز می باشند و همچنین مبل های تولید شده اند از جنس مخمل جیر می باشند که کاملا ضد تعریق می باشند به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه عرق کند . مبل های بادی را شما می توانید به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید .

 از مهمترین ویژگی مبل ها که می توان به آن اشاره کرد ابعاد و وزن مناسب آن می باشند که برای شما این امکان را فراهم می کند که آن را به راحتی با خود حمل کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . رویه های این محصول اغلب از جنس مخمل جیر می باشند که کاملا ضد تعریق می باشند و همچنین رویه این محصولات معمولا مواج می باشند که باعث طبی شدن آن می شوند و مناسب برای کسانی که بیماری عضلانی و استخوانی دارند می باشد . 

در برخی از مبل های بادی زیرپایه تعبیه شده که به راحتی آن افزوده است . زیرپای های این محصولات به صورت گرد می باشند که شما می توانید پاهایتان را بروی آن قرار داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . این محصولات دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید و زیبایی خاصی به آن محیط بدهید . مبل های راحتی معمولا توسط شرکت معتبر اینتکس با کیفیت بالا تولید شده اند که تواسته خواسته هایی که از یک مبل بادی دارید براورده کند . شرکت اینتکس برای راحتی کودکان نیز مبل هایی تولید کرده است که مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است . 



:: برچسب‌ها: خرید مبل بادی , مبل بادی , خرید مبل بادی راحتی , خرید مبل بادی راحتی اینتکس , مبل بادی راحتی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 25 بهمن 1399
.

خرید مبل بادی تختخواب شو ارزان از ویژگی هایی می باشد که شما در زمان خرید بی شک به آن توجه خواهید کرد تا بتوانید یک مبل با کیفیت با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید . 

مبل های بادی را دو شرکت معتبر اینتکس و بست وی تولید می کنند که با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمت بسیار مناسبی نیز دارند و همچنین با توجهه به طرح و رنگ بندی زیبایی که این مبل ها دارند می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری مبل بادی نمایید .

 مبل بادی معمولا دارای بدنه از جنس پی وی سی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصولات قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه هایی که برای این محصولات در نظر گرفته شده است از جنس جیر می باشد که تا شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجره نمایید و از استراحت خود لذت ببرید .

 مبل های بادی با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از افرار قرار گرفته است و در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . از دیگر ویزگی هایی که می توان به آن اشاره کرد وزن بسته بندی مناسب آن می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده در منزل و محیط کار می باشد بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . 

مبل بادی تختخواب شو یکی دیگر از محصولات با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه قابلیت تبدیل به تخت برای شما این شرایط را فراهم می کند که بروی آن دراز کشیده و احساس خوش آیندی را تجربه نمایید .

 بدنه این محصول از جنس جیر می باشد که نسبت به بدنه پی وی سی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد از همین رو این مبل طول عمر بالاتری نسبت به مدل های مشابه خود دارد . مبل بادی تختخواب شو را شما می توانید به راحتی با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین می توایند با آن را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و به راحتی با خود حمل نمایید و در مسافرت ها نیز از این محصول استفاده نمایید . در بسته بندی این مبل یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت صدمه دیدن بدنه آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . 



:: برچسب‌ها: خرید مبل تخت خواب شو , خرید مبل تخت خواب شو ارزان , مبل تخت خواب شو , مبل تخت شو , خرید مبل تخت شو اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 24 بهمن 1399
.

​مبل بادی تخت شو از محصولاتی می باشد که این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است چرا که به دلیل چند کاربره بودن صرفه اقتصادی بیشتری دارند ، البته این موضوع نیز قابل توجه است که نمی توان از راحتی این محصولات گذشت و مبل های بادی تخت شو بادی به دلیل ساختار بسیار راحت خود نیز قابل توجه هستند ، برند های متعددی در رابطه با تولید مبل های بادی تخن شو فعال هستند از نام آشنا ترین این برند ها می توان به بست وی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبل های بادی تخت شو در جهان می باشد اشاره کرد که محصولات بسیاری را به بازار معرفی کرده است.

این مبل های بادی تخت شو در نوع خانگی ، مسافرتی طراحی و تولید شده است و به دلیل استفاده بسیار در محیط های مختلف از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. مبل های بادی تخت شو  در رنگبندی های  مختلفی تولید شده اند و هر خریداری می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ مورد نظر را انتخاب و محصول را خریداری نماید. طراحی این مبل های بادی تخت شو به گونه ای است که استفاده میتوانید علاوه بر اینکه از آن به عنوان مبل بادی استفاده میکنید ، قسمت جلوی آن را بلند کرده و تشکی که در زیر آن وجود دارد و به بدنه چسبیده را بیرون آورده و حالا به عنوان یک تخت خواب بادی آن را مورد استفاده قرار دهید.



:: برچسب‌ها: خرید مبل بادی , مبل بادی , مبل بادی تخت شو , خرید مبل بادی اینتکس , خرید مبل بادی تخت شو ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 23 بهمن 1399
.

​مبل بادی ارزان یکی از ویژگی هایی می باشد که بسیاری از افراد برای خرید محصول بادی در نظر می گیرند تا با توجه به داشتن یک مبل بادی با کیفیت در عین حال یک مبل بادی ارزان خریداری کنند . مبل های بادی اینتکس و بست وی دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند که هر کدام از آن ها را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب نموده و خریداری نمایید . مبل های بادی عموما دارای بدنه هایی از پی وی سی می باشند که این ویژگی به استحکام بالای محصول کمک بسزایی خواهد نمود . 

اغلب رویه های استفاده شده در مبل های بادی از پی وی سی های مخملی می باشند که به سبب استفاده از این نوع پی وی سی مخملی در تولید رویه محصولات ، مبل ها خاصیت ضد تعریق بودن به خود گرفته و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصولات به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . این مبل های بادی دارای ابعاد متنوعی نیز می باشد که شامل مبل های بادی یک نفره ، دو نفره و سه نفره می باشند که بسته به نیاز و فضای خود می توانید اقدام به انتخاب محصول ورد نظر خود نمایید . 

همچنین از دیگر ویژگی های مثبت مبل های بادی می توان به وزن های کم آن ها اشاره نمود که به کمک این وزن کم می توانید به راحتی این محصولات را جابجا نموده و در نقاط مختلف منزل و یا محل کار خود از آن ها استفاده نمایید . تحمل وزن های بالا را نیز می توان به این نقطه قوت اضافه نمود که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . 

مبل بادی ارزان



:: برچسب‌ها: مبل بادی ارزان , خرید مبل بادی , خرید مبل بادی اینتکس , خرید مبل بادی ارزان , مبل بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 22 بهمن 1399
.

تفاوت مبل شنی پارچه ای و چرمی

قطعا مدل های مختلفی از مبل های شنی در بازار موجود می باشد که این تنوع جنس باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از میان محصولات مختلف یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب نمایید. در همین رابطه دو مدل از میان مدل های مختلف مبل شنی در بازار وجود دارد که این عامل باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از میان این دو محصول یکی را انتخاب نمایید. در همین رابطه این دو مدل محبوب نیز نمونه مبل شنی پارچه ای و چرمی می باشد که قطعا این دو مدل در میان مردم بسیار محبوب بوده و انتخاب بین مبل های شنی عمدتا به این دو گروه ختم می شود. در همین رابطه در این مقاله سعی داریم تا تفاوت های بین این دو مدل مبل شنی را مورد بررسی قرار داده و سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن راهنمایی کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا با علم به این موضوع بتوانید خرید این مبل های شنی را انجام دهید پس تا انتها با ما همراه باشید....

مبل شنی پارچه ای در اولین بخش از این مقاله و در شروع کار این مطلب قصد داریم تا به بهترین شکل ممکن به بررسی مبل شنی پارچه ای بپردازیم. این محصول با توجه به ساختاری که دارد به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به بهترین شکل ممکن از یک محصول ایده آل و مناسب استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه مبل شنی پارچه ای نیز نمونه ای رایج در میان انواع مبل های شنی می باشد که فروش بسیار زیادی را هم به دست آورده است. در واقع شما باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان خود را برآورده سازد و با در اختیار قرار دادن یک طراحی نوین و شیک به بهترین شکل ممکن در میان مشتریان برای خود جا باز نماید.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: خرید مبل شنی , خرید مبل شنی پارچه ای , خرید مبل شنی چرمی , تفاوت مبل شنی پارچه ای و چرمی , مبل شنی پارچه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 21 بهمن 1399
.

روش نگهداری کلیه ی استخرهای بادی همگی به یک صورت است و فرقی نمیکند دارای چه برندی میباشد که این محصولات معمولا از یک یا چند دریچه مخزن باد تشکیل شده که بوسیله پمپ برقی یا دستی باد میشود که این محصول باید بیش از حد استاندارد باد نشود که این امر باعث میشود  فشار بیشتری به محصول وارد شود و از داخل درزهای نگهدارنده جدا شود و محصول شما غیر قابل استفاده میشود در هنگام استفاده باید دقت کنید مکانی که میخواهید استفاده کنید کاملا تمیز باشد وهیچگونه   سنگریزه نباشد که در غیر این صورت باعث سوراخ شدن میشود و محصول را غیر قابل استفاده میکند .

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: نگهداری استخر بادی , استخر بادی , خرید استخر بادی , خرید استخر بادی کودک , خرید استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 20 بهمن 1399
.

لذت یک شنای دلچسب! در یک روز گرم تابستان چه چیز بیشتر از همه می چسبد؟ البته شنا! اگر یک استخر خصوصی در منزل خود داشته باشید چطور؟ معلومه فوق العادس ،آب تنی کردن زیر نور خورشید همراه با اعضای خانواده در محیطی که شما می خواهید، حتما شما را هم خوشحال خواهد کردو برای فرزندانتان لذت بخش است برای داشتن این رویا شما به یک استخر بادی اینتکس احتیاج دارید. این استخرها را امروزه در اکثر خانه ها می توانید پیدا کنید. استخر با قیمت مناسب و جنس بادوام ، از همه مهمتر قابل حمل می باشد. وان بادی و استخر بادی جز پرطرفدارترین محصولات بادی شرکت اینتکس است. جنس اینها معمولا از نوع پی وی سی است. استخر های بادی اینتکس برای سنین مختلف طراحی شده اند. امروزه با کار زیاد وفت برای شنا و رفتن به استخر کم پیش می آید ،بنابراین استخر های بادی راه چاره ای برای این کمبود وقت می باشد.استخر های بادی انواع مختلفی دارد مثل استخرهای بادی مربع، سفینه، لوبیایی، استخر بادی کودک و خانوادگی، استخرهای بادی روکش دار و ... طریقه نصب استخر بادی حالا اما شما یک استخر بادی تهیه کرده اید ولی فکر می کنید به تنهایی نمی توانید آن را نصب کنید. ابتدا باید اندازه محل نصب مناسب با استخر مورد نظر خود را (در حدود 10 سانتیمتر بزرگ تر از استخر) پیدا کنید. دقت کنید که محل نصب استخر بادی صاف باشد. البته مقداری شیب در حدود 10 درجه موثر نخواهد بود. حتما باید زیر استخر بادی را تمیز کنید. در صورتی که سطح زیری دارای پستی و بلندی است، میتوانید آنرا صاف کنید. برای کم شدن هزینه پیشنهاد کفپوش میشود. استخر بادی را تا حد مقدور صاف باز کرده و رینگ استخر را با پمپ باد کنید. شلنگ آب را داخل استخر بادی کرده و خود نیز وارد استخر شده و همزمان که وزن آب به کف استخر بادی فشار وارد می کند، شما نیز با پا به گوشه های استخر ضربه بزنید تا کف استخر صاف شود. اجازه دهید تا آب کاملا پر شود تا استخر بادی شکل کامل خود را پیدا کند.

پاسخ به 5 سوال متداول درباره استخر بادی

استخر بادی بهتر است یا سازه دار فلزی؟

استخر بادی فرقی با استخر سازه دار ندارد و فرق عمده این استخر ها در این است که در استخر بادی قسمت بالای رینگ باد میشود وبقیه استخر با آب بالا میاید که در حقیقت این آب و باد هستند که استخر را نگه میدارند ولی در استخر سازه دار اینکار توسط سازه های فلزی دور استخر صورت میگیرد که این موضوع استحکام بیشتری برای استخر ایجاد میکند. فضا و حجم بسته بندی استخر های پیش ساخته فلزی نیز به نسبت استخر های بادی بیشتر و وزن آنها سنگینتر میباشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید استخر بادی کودک



:: برچسب‌ها: خرید استخر بادی , استخر بادی , خرید استخر بادی اینتکس , استخر بادی اینتکس , خرید استخر بادی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 19 بهمن 1399
.

​نمایندگی استخر های بادی در ایران با نام اینتکس میشناسند و این نمایندگی از ابتدای فعالیت خود تا کنون همواره رضایت مشتریان را با خود به همراه داشته است.این نمایندگی استخر بادی از طرایق سامانه ی اینترنتی به فروش محصولات بادی مانند انواع استخر های بادی میپردازد و تا کنون استخر های بادی زیادی را روانه بازار کرده و فروش بالایی داشته است.این نمایندگی تنها به ارائه و فروش استخر های بادی محدود نیست و محصولات بادی دیگری هم طی سالهای گذشته به لیست فروش خود اضافه کرده است که این محصولات دارای کیفیت بالایی بوده اند و علاوه بر این کیفیت بالااز  قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

این نمایندگی استخر بادی به روش های مختلفی به فروش محصولات خود میپردازد که این روش ها عبارتند از روش حضوری و اینترنتی که پیشنهاد ما به شما روش حضوری میباشد .بدین ترتیب میتوانید از مزیت هایی مانند تخفیف و یا تست محصول جهت اطمینان بهره ببرید.نمایندگی استخر بادی دارای انواع استخر های بادی برای تمام سنین میباشد و با مراجعه به سایت اینترنتی این نمایندگی متوجه تنوع محصولات موجود خواهی شد که این تنوع تنها در استخرهای بادی دیده نمیشود و در طراحی آنها نیز به چشم میخورد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی استخر بادی , استخر بادی , استخر بادی اینتکس , خرید استخر بادی اینتکس , استخر بادی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 18 بهمن 1399
.

استخر بادی عمیق یکی از انواع استخر های بادی میباشد که توسط شرکت های مختلف مانند اینتکس و بست وی به تولید و عرضه رسیده است و این استخر های بادی عمیق طرفداران بیشتری نسبت به نمونه های معمولی دارند.این استخر بادی عمیق دارای ابعاد ها مختلف برای تمام سنین میباشند و انتخاب های زیادی برای سلیقه های مختلف وجود دارد.استخر بادی عمیق در واقع همان استخر های بادی معمولی میباشند اما عمق آنها را برای استفاده های مختلف افزایش داده اند که بتواند علاوه بر شنا در آن بتواند به کار های دیگر مانند پرورش ماهی پرداخت.

 

استخر بادی عمیق کودک را میتوان در محیط های باز و یا در حیاط های بزرگ مورد استفاده قرا داد .این استخر های بادی عمیق دارای جنس بسیار با کیفیتی دارند و به راحتی دچار مشکل نمیشوند.استخر های بادی عمیق از جنس PVC فشرده ساخته میشوند که استفاده از این جنس سبب افزایش مقاومت آنها میشود و همچنین میتوان آن را به سادگی حمل کرد.انواع مختلفی از این استخر های بادی عمیق تا کنون به بازار عرضه شده اند و دارای ابعاد مختلفی میباشند و این ابعاد هم برای کودکان هم برای بزرگسالان وجود دارد و میتوانید در فروشگاه اینتکس ایران بسیاری از آنها را مشاهده کنید.

استخر بادی عمیق به دلیل استفاده از جنس PVC در بدنه و ساختار خود میتوانند در هر مکانی در کمترین زمان آماده شده و مورد استفاده قرار بگیرند.همچنین این استخرهای بادی عمیق دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی هستند به همین دلیل میتوان به راحتی آن ها را بسته بندی کرده و در ساک مخصوص قرار داد و آنها را با خود حمل کرد.به سبب این قابلیت میتوانید آنها را با خود به مسافرت برده و با وزن بسیار کمی که دارند حمل و نقل آنها کار دشواری نخواهد بود.



:: برچسب‌ها: استخبر بادی عمیق اینتکس , خرید استخر بادی عمیق , خرید استخر بادی خانوادگی , خرید استخر بادی کودک , خرید استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 17 بهمن 1399
.

استخر بادی از کجا بخرم را بسیاری از خریداران محصولات بادی عنوان کرده اند که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید استخر بادی کودک و یا استخر بادی بزرگسال می باشند . در این مطلب قصد معرفی انواع استخر های بادی و همچنین اطلاعات درباره مرکز استخر بادی در تهران شهرستان را خواهیم داشت تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با اطمینان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید . 

استخر بادی یکی از عمده محصولاتی می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است و دارای نمونه های متنوعی بوده و ابعاد و طرح های مختلفی نیز دارند . استخر بادی کودک ، استخر بادی بچه گانه ، استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی خانوادگی ، استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی فضای باز ، استخر بادی برزنتی ، استخر بادی ایزی ست ، استخر بادی خانگی و نمونه های دیگر را می توان از سری محصولات در زمینه استخر بادی بوده و می توان با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . 

 

استخر بادی های بادی اینتکس دارای ارتفاع های مختلفی نیز می باشند که می توان از ارتفاع 10 سانتی متر تا 61 سانتی متر دسته بندی کرد . این دسته از استخر های بادی مناسب برای استفاده کودکان بوده و می توان از آن ها در داخل منزل و یا حیاط خانه ها نیز استفاده نمود . این دسته از استخر ها دارای اشکال مربعی شکل ، مستطیل ، دایره و بیضی می باشند که بسته به فضای خود می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . این استخر ها از ابعاد 61 سانتی متر تولید شده اند و تا قطر 3 متر نیز وجود دارند که ابعاد مناسبی برای یک استخر بادی کودک و یا بزرگسال می باشد . ظرفیت این استخر ها نیز متغیر بوده و بسته به ابعاد تغییر خواهد کرد که می توانید با توجه به این ظرفیت و وزن محصول از این استخر ها در شرایط و مکان های مختلف استفاده نمایید . 



:: برچسب‌ها: استخر بادی از کجا بخرم , خرید استخر بادی , استخر بادی , خرید استخر بادی خانوادگی , خرید استخر بادی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 16 بهمن 1399
.

روش پنچرگیری استخر بادی

یکی از اتفاق هایی که ممکن است همواره برای محصولات بادی به ویژه استخر بادی رخ دهد آسیب دیدن و پنچر شدن بدنه آن هاست . با سوراخ شدن و یا ایجاد پارگی در این نوع محصولات بادی ، دیگر محصول بادی و یا استخر بادی شما کارایی نداشته و نمی توانید از آن ها استفاده کنید . اما روش هایی برای پنچرگیری استخر بادی وجود دارد که با استفاده از آن روش می توانید اقدام به تعمیر و پنچرگیری استخر بادی خود کنید . علت آسیب پذیر بودن استخر های بادی ، بدنه نازک و ساختار بادی آن ها می باشد . شرکت های تولید کننده استخر بادی برای ساخت این محصولات بادی اغلب از موادی با نام pvc استفاده کرده اند چرا که پی وی سی ها از سری اجناس با کیفیت و مرغوبی هستند که در برابر رطوبت و آفتاب مقاوم می باشند ، همچنین با قدرت کشسانی بسیار بالای خود می توانند در برابر فشار های زیادی که ممکن است از طرف حجم بالای آب وارد شود مقاومت کنند .

اما با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با بدنه pvc استخر های بادی گفته شد ، این نوع بدنه ها یک عیب دارند که آن هم نازک بودن لایه ها و همچنین آسیب پذیر بودن آن ها نسبت به برخورد با اجسام تیز و برنده ، ساییده شدن و ... دارند که بایستی حتما در حفظ و نگهداری محصول خود کوشا باشید تا بتوانید بیشتر از استخر بادی خود استفاده کنید . اما سوال اینجاست که بعد از سوراخ شدن استخر بادی خود چه کنیم ؟ چگونه می توانیم استخر بادی خود را تعمیر کنیم ؟ آیا استخر بادی کودک قابل تعمیر است ؟ بهترین روش پنچرگیری استخر بادی چیست ؟ چگونه استخر بادی خود را پنچر گیری کنیم ؟ آیا پنچرگیری استخر بادی به مانند تویوپ لاستیک می باشد ؟ سریع ترین راه برای پنچرگیری استخر بادی کدام است ؟ ایا با پنچرگیری آسیب دیدگی استخر بادی به طور کامل برطرف می شود ؟ در ادامه مطلب روش پنچرگیری استخر بادی را به صورت صحیح و درست به شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم .

نکته 1 : نکته قابل توجه در بحث پنچرگیری استخر بادی این است که شما تنها می توانید استخر های بادی را تعمیر کنید که تنها بدنه آن ها سوراخ شده باشد و یا پارگی آن کوچک باشد ، اما اگر استخر بادی شما دارای پارگی بسیار زیاد است و یا بدنه استخر شما در برخورد با اجسام و یا وسایل داغ ذوب شده است دیگر نمی توانید استخر بادی خود را تعمیر کنید .

نکته 2 : اگر استخر بادی شما در هنگام استفاده از محصول سوراخ شد بهتر است تا سریعا آب موجود در استخر را خالی کنید تا فشار و وزن آب از روی بدنه کم شود تا آسیب دیدگی استخر بادی شما بیشتر از قبل نشود .



:: برچسب‌ها: تعمیر استخر بادی , روش تعمیر استخر بادی , خرید استخر بادی , خرید استخر بادی کودک , خرید استخر بادی خانوادگی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 15 بهمن 1399
.

​در میان محصولات بادی می توان استخر بادی را پر فروش ترین این محصولات بدانیم چرا که با استفاده از آن ها می توان بستر های مناسبی برای تفریحات آبی برای کودکان و حتی بزرگسالان در خانه ، حیاط و ... فراهم کرد . استخر های بادی امروزه در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند به طوریکه می توان انواع استخر های بادی بزرگ خانوادگی و استخر های بادی کودک و نوزاد را خریداری کرد . این محصولات بادی سطح کیفی بسیار بالایی دارند و طول عمر آن ها بسیار بالاست ، اما باید در نظر داشت که در هنگام خرید استخر بادی بایستی به اصالت و اورجینال بودن محصول دقت کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین مدل های استخر بادی را خریداری کنید . در بازار های جهانی محصولات بادی درجه 2 و کیفیت پایین نیز وجود دارد که بعضا شناخت استخر بادی متفرقه با استخر بادی اورجینال دشوار خواهد بود به همین دلیل قصد داریم تا با بیان توصیه هایی ، راهنمای خرید استخر بادی اورجینال شما باشیم .

از مهم ترین توصیه هایی که می توان نسبت به خرید استخر بادی اورجینال و اصل گفت این است که برند های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید و فروش استخر بادی را بشناسید تا بتوانید به درستی محصول خود را خریداری کنید . شرکت های بزرگ و معتبری در زمینه ساخت محصولات بادی و استخر بادی در سراسر دنیا هستند که محبوب ترین آن ها شرکت هایی چون : اینتکس ، بست وی ، جیلونگ می باشند ، این برند ها با کیفیت ترین و متنوع ترین استخر های بادی بازار جهانی را دارند که البته پیشگامان تولید این نوع محصولات نیز می باشند . به همین دلیل با توجه به تجربه کاری بسیار بالایی که دارند با کمک بهترین طراحان و دستگاه ها ، بهترین استخر های بادی اورجینال را طراحی کردند که از سایر محصولات بادی یک سر و گردن بالا تر هستند .

  

استخر بادی اورجینال



:: برچسب‌ها: خرید استخر بادی , خرید استخر بادی اینتکس , استخر بادی اینتکس , استخر بادی خانوادگی , استخر بادی اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 14 بهمن 1399
.

​انواع استخر بادی بزرگ

استخر ها از نمونه بستر های آبی هستند که از آن استفاده های زیادی از جمله مصارف صنعتی ، کشاورزی و تفریح می شود . با توجه به اینکه استفاده از استخر ها برای شنا کردن و آب تنی بسیار شاداب و جذاب است می توان گفت تمامی سنین از بازی های آبی ، شنا کردن و آب تنی لذت می برند از این رو می توان در سراسر شهر ها و همچنین در داخل خانه ها ، ویلا ها و حتی آپارتمان ها انواع استخر های شخصی و عمومی را مشاهده کرد که نشان از علاقه افراد به استفاده از استخر ها می باشد . اما با این حال بیشتر افراد به دلیل کمبود جا و یا نداشتن محل مناسب برای احداث استخر های بتنی شخصی از ساخت استخر های خانگی صرف نظر می کنند ، از این رو برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی سعی بر این داشتند تا با ساخت انواع استخر بادی بزرگ ، بستر های مناسب و ایده آلی را برای تمامی سنین و کودکان فراهم کند تا کمبود جا نتواند مانع بهره مندی علاقه مندان به استخر شوند .

استخر های بادی جدید طراحی شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و می توانند بستر های مناسب و ایمنی برای تفریحات آبی شما عزیزان باشند ، چرا که طراحان و تولیدی های بزرگ با در نظر گرفتن طراحی های مدرن و همچنین به کار گیری اجناس با کیفیت و مقاوم ، استخر های بادی با کیفیتی را در ابعاد بزرگ تولید کردند که حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند ، از این رو مشتریان می توانند انواع استخر های بادی بزرگ و مقاوم را در بازار ها و فروشگاه های فعال در این زمینه مشاهده و خریداری کنند . اما استخر های بادی بزرگ نیز از نظر نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارند به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه انواع استخر بادی بزرگ را معرفی و ساختار و ویژگی هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم .

استخر بادی بزرگ خانوادگی

شاید با شنیدن نام استخر بادی به یاد استخر های بادی کودکان با طراحی های شاد و کودکانه باشید که اغلب در ابعاد کوچک و کمتر 1 الی 2 متری بیوفتید ، اما جالب است بدانید که استخر های بادی تنها مختص کودکان نبوده و در این میان می توان انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی را خریداری کرده و استفاده کنید . شرکت ها و تولیدی هایی در سراسر دنیا اقدام به تولید استخر های بادی بزرگ خانوادگی کرده اند که می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، اینتایم ، سابل اشاره کرد . شرکت های نام برده چون اینتکس و بست وی از بهترین سازندگان و طراحان استخر بادی می باشند که در آمریکا ، چین و ... فعالیت دارند . این برند ها با استفاده از دانش و تجربه کاری بسیار بالای خود استخر های بادی را با ابعاد بزرگ و مناسب برای بزرگسالان طراحی کرده اند . این نوع از استخر ها عمدتا ظاهر ساده ای نسبت به استخر های بادی کودک دارند و طول و ابعاد آن ها بزرگ است ، گاها برخی از این استخر های بادی دارای طولی بیش از 3 متر می باشند .



:: برچسب‌ها: استخر بادی اینتکس , استخر بادی , خرید استخر بادی اینتکس , خرید استخر بادی , استخر بادی خانوادگی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 13 بهمن 1399
.

​بهترین مارک استخر بادی در ایران با برند اینتکس و بست وی عرضه شده که هر دو یک برند و مارک امریکایی میباشند که در کشور چین تولید و توزیع میشوند .

از جمله بهترین تفریحاتی که می توان در طول فصول گرم سال به دست آورد تفریحات آبی می باشد که با به کار گیری وسایل تفریحات آبی محقق می یابد. این محصول خاص دارای مارک های معتبر و با کیفیتی می باشد که امروزه با توجه به نیاز و کاربرد های مد نظر انتخاب و خریداری می شود. شرکت های سازنده استخر بادی از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند تا به راحتی برای استفاده در طول سال های زیاد استفاده شود. همچنین با بالاترین میزان کارایی در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد. با توجه به این موارد کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند قادر می باشند از بین موارد بسیار زیاد این محصول را انتخاب کرده و با توجه به فضای مد نظر آن را در محیط قرار دهند.

امروزه استفاده از استخر بادی رایج شده است و با وجود ابعاد مختلف در ساخت این محصول می توان یکی از بی نظیر ترین و خاص ترین استخر بادی را برای خود تهیه نمود. برای این که بتوانید انتخابی درست در خرید این محصول داشته باشید شما را با بهترین مارک استخر بادی آشنا می کنیم. بهترین مارک استخر بادی مارک شرکت معتبر اینتکس می باشد که از سال های بسیار دور فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید محصولات بادی آغاز کرده است. به همین خاطر با توجه به شرایط افراد همواره موارد بسیار مرغوبی برای ارائه به بازار  دارد.

استخر بادی نیز یکی از محصولات متنوع و گوناگون از سری محصولات بادی اینتکس می باشد که با کیفیت بسیار بالا برای تمامی رده های سنی به کار گرفته می شود. خرید این محصولات نیز به روش های مختلف صورت می گیرد و می توان با این وجود یکی از بالاترین میزان رضایت را در بین خریداران به دست آورد. در واقع با تکیه بر سابقه و تجربه زیاد برند اینتکس می توان با خیالی آسوده محصول را انتخاب و خریداری نمود. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: خرید استخر بادی , خرید استخر بادی اینتکس , استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی چند نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 12 بهمن 1399
.

​در روز های گرم تابستان بوده که آب بازی کردن به یکی از محبوب ترین تفریحات کودکانه تبدیل شده زیرا معمولا کودکان در طول روز و در عین تفریحات و بازی های خود دچار تعریق شده و با در نظر گرفتن گرمای هوا بوده که تمایل به اب بازی و تفریحات آبی در این رده سنی افزایش می یابد. با در نظر گرفتن گسترش آپارتمان نشینی و همچنین کاهش ابعاد فضای منازل بوده که نیاز به یک وسیله پرتابل وجود داشته تا کودک بتواند به راحتی به تفریح خود بپردازد. استخر بادی با تنوع گسترده ای که طراحی و تولید شده و با در نظر گرفتن کیفیت بالایی که داشته می تواند پاسخگوی نیاز شما به طور کامل باشد. البته در نظر داشته باشید که استفاده از استخر بادی منتهی به رده سنی خاصی نبوده زیرا نیاز به تفریحات ابی برای تمامی سنین لذت بخش بوده و افراد می خواهند تا در روز های طولانی تابستان و با در نظر گرفتن تابش نور خورشید نهایت استفاده را از اوقات فراغت خود ببرند. توجه داشته باشید استخر بادی علاوه بر مصارفی که در زمینه تفریحی داشته یک گزینه مناسب برای موارد آموزشی نیز به شمار می رود. شما می توانید برای آموزش حفظ تعادل بر روی سطح اب و همچنین سایر آموزش های شنا از این محصول برای کودکان خود استفاده کرده تا تمامی پروسه اموزشی فرزند خود را با نظارت کافی دنبال کنید.

در گذشته معمولا خانه های دایره یک حوض بزرگ در قسمت حیاط بودند تا کودکان و سایر افراد خانواده بتوانند در این بخش به تفریحات مهیج و آبی خود در روز های تابستان بپردازند. در این حوض های قدیمی بزرگسالان نیز می توانند بعد از یک روز کاری به استحمام پرداخته تا خستگی آن ها به طور کامل رفع شود. امروزه با تغییر سبک زندگی و همچنین ایجاد تحول اساسی در زمینه طراحی منازل بوده که استفاده از استخر بادی به یک نیاز اساسی در تمامی سنین تبدیل شده تا روحیات افراد به طور کامل عوض شود. البته استفاده از استخر بادی تنها محدود به اعضای خانواده نبوده و در فضاهای مختلفی مانند مهدکودک و پارک ها نیز امکان بهره برداری از آن وجود داشته ، زیرا هم کیفیت و تنوع بالایی داشته و هم از قیمت مناسبی در مقایسه با استخر های آماده و بتنی دارند.

البته لازم بوده تا به دلایل اصلی انتخاب و خرید استخر بادی نیاز در این بخش اشاره ای داشته باشیم. استخر بادی ها ساختاری پرتابل داشته به این صورت که استفاده مدوام و یا حتی دائم از آن ها موجب بروز آسیب نشده و همچنین راه اندازی و جمع اوری پیوسته آن افت کیفیتی در بدنه استخر بادی ایجاد نخواهد کرد. همچنین استخر بادی از قیمتی مناسب برخوردار بوده که با در نظر گرفتن تنوع بالایی که داشته هر فردی با هر میزان توان مالی می تواند یک نمونه از این گروه محصولات را برای خرید در نظر بگیرد. از سوی دیگر بدنه استخر بادی بر خلاف سایر نمونه های استخر از نرمی قابل ملاحظه ای برخوردار بوده پس اگر شما حتی با شدت نیز با بدنه این محصولات برخورد داشته باشید مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. توجه داشته باشید استخر بادی به راحتی جمع اوری شده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و همچنین وزن بسیار کمی دارد. به همین دلیل بوده که شما می توانید استخر بادی خود را به راحتی در زمان سفر نیز به همراه برده و لذت ببرید. در پروسه انتخاب و خرید استخر بادی نیاز به آشنایی با انواع متنوع این گروه از محصولات اشنا شده و تکنیک های اصلی مورد نیاز استخر بادی را در پروسه راه اندازی و جمع اوری و همچنین مراقبت و نگهداری فرا بگیرید. پس توصیه می کنیم اگر قصد خرید استخر بادی اصل را دارید در ادامه این مطلب نیز با ما همراه شوید.

انواع استخر بادی

برای آشنایی با انواع متنوع و گسترده استخر بادی نیاز بوده در ابتدا چند پارامتر را در نظر بگیرید. استخر های بادی ایعاد مختلفی در زمینه بدنه ظاهری داشته که با توجه به این نکته مخزن اصلی آن ها از میزان گنجایش داخلی آب بهره مند خواهد شد. پس در ابتدا نیاز بوده تا شما میزان فضایی که در اختیار داشته در نظر گرفته و همچنین با میزان اب مورد نیاز جهت پر کردن استخر بادی مورد نظر خود اشنا شوید. از سوی دیگر نیاز بوده تا به رده سنی مصرف کننده استخر بادی نیز توجه بالایی شده تا متناسب با آن ابعاد بدنه استخر بادی را مورد نظر قرار دهید. یکی دیگر از مواردی که نیاز بوده به ان توجه شود بدون شک مربوط به فضایی بوده که قصد راه اندازی و استفاده از استخر بادی خود دارید. استخر های بادی با توجه به کیفیت بدنه بالایی که داشته امکان استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده را داشته اما برخی از موارد استخر بادی برای استفاده در فضای باز مخصوصا در زمان استفاده کودکان امکانات مناسبی از خود نشان می دهند. شما با در نظر گرفتن این موارد اساسی بوده که می توانید یک استخر بادی ایده آل را در میان انبوهی از تولیدات این گروه محصول برای خرید در نظر بگیرید. این بخش می توانید به صورت کامل با انواع محصولات در زمینه استخر بادی اشنا شوید تا انتخابی ساده تر را تجربه نمایید.

استخر بادی بزرگسال

یکی از محبوب ترین انواع استخر بادی که در طول سال نیز فروش بالایی داشته و همچنین برای استفاده خانوادگی نیز یک گزینه مناسب به شمار رفته ، استخر بادی بزرگسال به شمار می رود. این گروه از محصولات ابعاد بزرگی داشته و معمولا از طراحی بدنه ساده ای نیز برخوردار بوده تا تمامی سلیقه ها بتوانند از این استخر بادی بزرگسال استفاده کنند. استخر بادی بزرگسال به دلیل فضای بزرگی که اشغال کرده و همچنین میزان گنجایش داخلی آبی که داشته یک انتخاب مناسب برای استفاده همزمان اعضای خانواده مناسب بوده زیرا معمولا این گروه از محصولات گنجایش حداقل سه نفر همزمان را در بخش داخلی خود دارند.



:: برچسب‌ها: استخر بادی , خرید استخر بادی , استخر بادی بزرگسال , خرید استخر بادی بزرگسال , خرید استخر بادی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 11 بهمن 1399
.

تشک بادی چند کاره  در حال حاظر از پر طرفدارترین تشک های بادی میباشند که تاکنون عرضه شده و جنس بسیار مقاومی دارند و در عین حال بسیار راحت میباشد و میتوانید استراحتی لذت بخش را روی آنها تجربه کنید. این تشک های  بادی چند  از نوع چندکاره ساخته شده تا در صرفه جویی هزینه ها کمک کنند و شما دیگر لازم نیست چند محصول را به صورت جدا از هم خریداری کنید و میتوانید این تشک بادی را هم در مسافرت و هم در منزل مورد استفاده قرار دهید .از ویژگی های اصلی این تشک های بادی میتوان به  طراحی متنوع آنها اشاره کرده که داری  ترکیب رنگی و ابعاد مناسبی میباشند.

این تشک های بادی ساختار خاصی برای خروجی هوای خود دارند و والف این محصولات از نوع دابل لاک می باشد که از خروج هوا جلوگیری کرده و راه اندازی آن را ساده تر می کند. این تشک های بادی چند کاره بادی دارای رویه کاملا نرم و مخملی می باشد و اولین بار در سال 2014 تولید و عرضه شده است و  طراحی رویه آنها از نوع مواج بوده که از بسیاری جهات بهترین نوع طراحی رویه تخت و تشک بادی می باشد، در این حالت با جریان یافتن هوا از سطح رویه باعث می شود سطح آن کاملا ضد تعریق شده و برای استفاده های طولانی مدت کاملا مناسب باشد.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید در سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید ، همچنین برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

تشک بادی چند کاره



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , خرید تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی چند کاره , تشک بادی چند کاره , تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 10 بهمن 1399
.

بهترین مدل تشک بادی اینتکس مدل گرد کامفورت میباشد که از طراحی بسیار فوق العاده ای برخوردار است ، این محصول با قیمت بسیار ارزان عرضه میشود و بسیار راحت و کمجا میباشد . شرکت های بسیاری اقدام به تولید محصولات بادی و تشک بادی نموده اند که از شرکت های مطرح می توان به اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و ریلکس اشاره نمود که هریک دارای محصولات با کیفیتی می باشند و بسته به نوع استفاده می توانید اقدام به انتخاب برند مورد نظر خود کنید . 

تشک بادی اینتکس را می توان بهترین تشک موجود معرفی نموده که اکثر محصولات این شرکت به سبب استفاده از مواد اولیه با کیفیت در بدنه توانسته است به یکی از شرکتهای محبوب در زمینه تولید محصولات بادی بدل شود . تشک بادی اینتکس یک محصول با کیفیت می باشد که اکثر این تشک های اینتکس دارای رویه هایی از جنس پی وی سی مخملی بوده و موجب این شده است تا در استفاده طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید ساعات طولانی از این محصول استفاده نمایید . بخش کناری این محصولات عموما دارای بدنه هایی از پی وی سی مخملی بوده و کف این تشک های بادی از پی وی سی چرمی دولایه تهیه شده اند تا در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند . تشک های بادی معمولا بدون پمپ بوده و برای باد کردن آن ها می بایست پمپ باد جداگانه ای برای آن ها تهیه کنید . تمامی تشک های بادی را می توانید به کمک پمپ های دستی یا برقی این شرکت ها باد کنید . 

تشک بادی اینتکس دارای دو نمونه یک نفره و دو نفره بوده و می توانید بسته به نیاز خود ابعاد دلخواه خود را انتخاب نمایید . نمونه های یک نفره تشک بادی دارای طول 191 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشند . همچنین نمونه های دو نفره تشک های بادی دارای طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر می باشند که به کمک این تنوع ابعاد می توانید این محصولات را در داخل باکس های تخت خواب های بادی نیز استفاده نمود . البته بسیاری از این تشک های بادی مناسب برای استفاده در داخل چادر نیز بوده و می توانید با توجه به ابعاد چادر مسافرتی خود نمونه یک نفره یا دو نفره را انخاب نموده و از آن استفاده نمایید . این تشک های بدی به سبب داشتن حجم کم در هنگام جمع شدن می توانند گزینه خوبی برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز باشد که می توانید به سادگی این تشک ها را در داخل کوله پشتی خود قرار داده و آن را حمل نمایید . 

  

بهترین مدل تشک بادی اینتکس



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , تشک بادی , تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی اینتکس , بهترین مدل تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 9 بهمن 1399
.

شرکت بزرگ اینتکس با تجاربی که در سال های گذشته و از تولیداتی که داشته است توانسته تشک های بادی در انواع مختلف در طرح ها ، رنگ ها و ابعاد مختلف تولید کرده و به بازار عرضه کند ، این محصولات از ویژگی های بسیاری دارد و هر کدام از این تشک های بادی برای شرایط مختلف مناسب می باشند. این تشک های بادی از کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار می باشند.تشک های طبی در انواع مختلف یک نفره و دو نفره ، تشک بادی معمولی بادی یک نفره و دو نفره ، تشک های مخصوص مسافرت ، تشک های کمپینگ و... از انواع مختلف تشک های بادی می باشند. 

این محصولات از سری تولیدات شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم می باشند هر کدام از این شرکت ها تولیدات منحصربه فرد خود را دارد و هر محصول ویژگی های خاصی دارد ، شرکت اینتکس از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان محصولات بادی و تشکهای بادی سفری و طبی و ساده می باشد که محصولات این شرکت به تمام نقاط جهان صادر می شود. شرکت اینتکس در کشور چین و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند و در اکثر کشور های دارای نمایندگی می باشد.

تشک بادی جایگزین بسیار مناسبی برای تشک های فنری می باشد ، افرادی هستند که برای استفاده از تشک های فنری مشکل دارند و تشک بادی بهترین انتخاب برای این افراد می باشد. از روی دیگر قیمت مناسب این تشک های بادی نسبت به تشک های فنری از دیگر مزایای این تشک ها می باشد. تشک های بادی بسیار لطیف بوده و عرق نمیکنند ، از این محصولات می شود در منزل ، ویلا و حتی محل کار در شرایط مختلف استفاد نمود. تشک بادی کودکان و نوجوانان ، تشک های بادی چندکاره ، تشک بادی بزرگسالان ، تشک بادی کمپینگ ، تسک بادی طبی و... از انواع مختلف این تشک ها می باشد. 

این تشک های بادی به دلایل مختلفی با هم تفاوت دارند که محصولات را از هم متمایز می کند ، تعداد نفرات قابل استفاده ، ابعاد مختلف ، مواد ساخته شده و ... از این تفاوت ها می باشند. 

  

 

ویژگی تشک بادی اینتکس



:: برچسب‌ها: تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی , ویژگی تشک بادی , تشک بادی , خرید تشک بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 8 بهمن 1399
.

​انتخاب تشک بادی مناسب برای خانه می تواند بستری ایده آل و کاملا طبی را برای شما به ارمغان بیاورد به طوریکه تا سال های سال لذت خواب آرام و راحت را داشته باشید . تشک های بادی از جدید ترین و مدرن ترین تشک های موجود در بازار است که به واسطه کیفیت ، زیبایی و ... توانسته به خوبی جای دیگر تشک های پشمی و یا ابری را بگیرد . از آن جا که این محصولات بادی کمتر از چند سال است که بازار های ایران عرضه شده است برخی از مشتریان از ویژگی ها و خصوصیات تشک های بادی آگاهی ندارند و در خرید تشک بادی مناسب برای خانه تردید دارند ، از این رو قصد داریم تا ویژگی های یک تشک بادی خوب را بگوییم و همچنین برند های معتبر در زمینه فروش تشک بادی مناسب برای خانه را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی تشک های بادی اصل و با کیفیتی را خریداری کنید .

تشک های بادی در دو دسته تشک بادی خانگی و تشک بادی روی آب تقسیم شده اند که با توجه به نام آن ها برای استفاده در منازل و استخر ها طراحی شده اند . در این مقاله قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات تشک های بادی خانگی را مورد بررسی قرار دهیم . تشک های بادی خانگی دارای طراحی مدرن تر و زیباتری هستند و عمدتا دارای سطوحی نرم هستند . 

راهنمای جنس و رویه تشک بادی خانگی

لازم به ذکر است که برای ساخت تشک های بادی اغلب از اجناسی چون pvc استفاده می شود . پی وی سی های فشرده از مواد بسیار مرغوب با خاصیت لاستیکی می باشند که انعطاف بالا و بسیار خوب آن ها باعث شده است تا برای ساخت محصولات بادی مناسب باشند . البته از ویژگی های خوب پی وی سی می توان به سازگاری آن با محیط زیست و سلامت انسان اشاره کرد . به همین دلیل پوست شما در برخورد با این جنس هیچگاه حساسیت نشان نخواهد داد . طول عمر این جنس همچنین بسیار بالاست و اگر از تشک بادی که از پی وی سی ساخته شده است به خوبی مراقبت کنید می توانید سال های سال از تشک بادی خود استفاده کنید .

از آن جا که پی وی سی به صورت لایه های نازک ایجاد شده اند در برابر اجسام تیز و برنده اسیب پذیر هستند به همین دلیل توصیه می شود که از ضربه زدن و فشار دادن هر جسمی که تیز و برنده است خود داری کنید . از مزیت های دیگر پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن ها اشاره کرد به همین علت حتی شما می توانید از تشک های بادی خانگی خود بر روی آب نیز استفاده کنید . بهتر است در صورت استفاده از تشک بادی خانگی بر روی آب ، آن را کاملا خشک و تمیز کنید .



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , تشک بادی , تشک بادی خانگی , تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 7 بهمن 1399
.

​از معایب تشک های بادی می توان به حساس بودن آن در حین استفاده اشاره کرد تشک های بادی محاسن و معایب زیادی دارند که از محاسن آن قبلا اشاره شده بود اما در مورد معایب آن تشک های بادی اینتکس دارای لایه پلاستیکی درونی یک لایه پارچه‌ای زیر می باشد بر اثر باز شدن بیش از حد ممکن است از داخل پایه های تشک دچار بازشدگی شود و تشک شما به شکل تخم مرغی یا شبیه توپ در بیاید برای این مشکل راهکاری وجود دارد که آن را از داخل تشک میتوان شکافت و از داخل پایه های آن را با چسب مخصوص ترمیم نمود اما در مورد سوراخ شدن تشک بادی باید اشاره کنیم که تشک های بادی بسیار حساس و اشیاء نوک تیز و برنده هستند در طی استفاده ممکن است با آنها برخورد و دچار پنچری شود 

از دیگر معایب تشک بادی می توان به حساس بودن در برابر آتش اشاره کرد به دلیل پلاستیکی بودن نوع جنس بدنه تشکهای بادی ممکن است با آتش سیگار فوران سوراخ شود که در بعضی از تشک ها این  امر قابل تعمیر می‌باشد اما در بسیاری از تشک هایی که دارای لایه گیر یا همان مخملی می باشند نمی‌توان آن را ترمیم کرد

 تشکهای بادی با برندهای مختلفی تولید شده اند اما بهترین آنها اینتکس میباشد که معایب آن ها بسیار کمتر از برندهایی همچون جیلانگ ریلکس بست وی می باشد

از دیگر معایب تشک بادی میتوان به نرم بودن آن اشاره کرد که بعضی از مشتریان این امر را نمی پسندند و به خیال اینکه تشک بادی دارای صفتی تشک های فنری میباشند آن را خریداری میکنند اما به هر شکل تشک های بادی از جنس پلاستیک می باشد توقع سفت بودن آن را نمی‌توان داشت.



:: برچسب‌ها: معایب تشک بادی , خرید تشک بادی , تشک بادی , خرید تشک بادی اینتکس , تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 6 بهمن 1399
.

تشک بادی داخل خودرو یکی از انواع محصولات ساخته شده برای استفاده در خودروها میباشد که در دسته بندی تشک های بادی شرکت اینتکس قرار میگیرند.این تشک های بادی داخل خودرو همانطور از که از نام آنها پیداست برای استفاده در داخل اتوموبیل های مختلف طراحی و ساخته شده و میتوانند با سادگی در صندلی عقب انواع خودرو ها مورد استفاده قرار بگیرند. تشک بادی داخل خودرو ویژگی های زیادی دارد که یکی از این ویژگی ها جنس بسیار با کیفیتی است که در آنها به کار رفته است که این جنس بیشتر از نوع PVC و یا الیاف شمعی و یا ترکیبی از هر دو میباشد و بسته به نوع تشک متفاومت میباشد.

تشک داخل خودرو به دلیل استفاده از جنس های PVC و الیاف شمعی ویژگی های دیگری نیز دارد.ویژگی هایی مانند خاصیت انعطاف پذیری که این  خاصیت به شما اجازه میده تا به سادگی از آن استفاده کنید و در صورتی که نیازی به آن نداشتید ، میتوانید آن را بسته بندی کرده و در هنگام نیاز دوباره آن با خارج کرده و استفاده کنید. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا هنگام مسافرت بتوانید در اتوموبیل خود به استراحت بپردازید و از استفاده از لذت ببرید.برای راحتی مصرف کننده رویه های مختلفی اعم از مخمل و رویه مواج  برای تشک بادی داخل خودرو در نظر گرفته است که هر کدام از انها ویژگی های مربوط به خود را دارند.



:: برچسب‌ها: تشک بادی داخل خودرو , خرید تشک بادی داخل خودرو , تشک بادی خودرو , خرید تشک بادی داخل خودرو اینتکس , خرید تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 5 بهمن 1399
.

تشک بادی اینتکس از جنسی مرغوب و با دوام تهیه شده است و با توجه به وزن بسیار پایین می توانند همراه مناسبی در منازل، مسافرتها، کمپینگ و چادرهای مسافرتی باشند. تشکهای بادی برند های بسیار زیادی دارند از جمله : تشک بادی اینتکس، تشک بادی جیلانگ ، تشک بادی بست وی ،  تشک بادی سیلور ، تشک بادی اینتایم ، تشک بادی کلمن ، که معروفترین و بهترین آن تشک بادی اینتکس میباشند که در جهان حرف اول را زده و تنوع بسیار بالایی دارند از این رو پیشنهاد ما برای خرید تشک بادی INTEX میباشد که توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کند . انواع تشک بادی, تشک بادی چند کاره: معمولا در دفاتر کار ، ویلاها و یا هر جایی که بدلیل فضای کم نیاز به نشسنت, خوابیدن و یا دراز کشیدن میباشد بکار برده میشود.از کارایی این تشک ها میتوان به خوابیدن, نشستن, دراز کشیدن بصورت شبیدار و یا پشتیدار شدن نام برد. ارتفاع این تشکها نیز معمولا تا 22 سانتیمتر میباشد. این تشک ها دارای پمپ نمیباشند و با تمامی پمپ های بادی محصولات intex قابل باد کردن هستند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل ساده و یا خوشخواب میباشد که تفاوت بین این دو مدل نیز بالا در قسمت تشک بادی بزرگسال گفته شد. تشک بادی روی آب : همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما بشم پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم. معمولا دارای یک بالش متصل به تشک هستند.تشک های بادی روی آب طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند و ارتفاع تقریبی آنها 15 سانتیمتر میباشد. تشک بادی کمپینگ : معمولا بصورت یکنفره تولید میشود که جنس معمول آنها از برزنت و در بعضی مدل ها از جیر یا مخمل میباشد. کارایی این تشک ها بیشتر بصورت کمپینگ است. با تمامی پمپ های بادی اینتکس قابل باد کردن میباشند و فقط بصورت ساختار داخلی ساده و موازی تولید میشوند که ارتفاع آنها تا 22 سانتیمتر است. تشک های بادی کودک یا نوجوان: در واقع در دو مدل ساخته میشوند که یکی از آنها از رویه پی وی سی ساده و یکی دیگر از رویه مخملی یا جیر تشکیل شده است،ارتفاع معمول این تشک ها تا 17 سانتیمتر مربع میباشد. تشک های بادی نوجوان را میتوان با سایر پمپ های بادی باد نمود ولی معملا بدلیل حجم کمی که دارند راحتی با پمپ های دستی و پدالی قابل باد کردن میباشند. سطح رویه این تشک ها ساده یا همان موازی است. تشک بادی بزرگسال : تشک بادی بزرگسال در دو سایز کوچک و بزرگ ساخته میشود که سایز کوچک آن معمولا 137 سانتیمتر و سایز بزرگ آن 152 سانتیتر است. ارتفاع این تشک ها تا 22 سانتیمتر میباشد.

  

معرفی تشک های بادی



:: برچسب‌ها: معرفی تشک بادی , خرید تشک بادی , تشک بادی , تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 4 بهمن 1399
.

تشک بادی اینتکس از جنسی مرغوب و با دوام تهیه شده است و با توجه به وزن بسیار پایین می توانند همراه مناسبی در منازل، مسافرتها، کمپینگ و چادرهای مسافرتی باشند. تشکهای بادی برند های بسیار زیادی دارند از جمله : تشک بادی اینتکس ، تشک بادی جیلانگ ، تشک بادی بست وی ،  تشک بادی سیلور ، تشک بادی اینتایم ، تشک بادی کلمن ، که معروفترین و بهترین آن تشک بادی اینتکس میباشند که در جهان حرف اول را زده و تنوع بسیار بالایی دارند از این رو پیشنهاد ما برای خرید تشک بادی INTEX میباشد که توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کند . انواع تشک بادی, تشک بادی چند کاره: معمولا در دفاتر کار ، ویلاها و یا هر جایی که بدلیل فضای کم نیاز به نشسنت, خوابیدن و یا دراز کشیدن میباشد بکار برده میشود. از کارایی این تشک ها میتوان به خوابیدن, نشستن, دراز کشیدن بصورت شبیدار و یا پشتیدار شدن نام برد. ارتفاع این تشکها نیز معمولا تا 22 سانتیمتر میباشد. این تشک ها دارای پمپ نمیباشند و با تمامی پمپ های بادی محصولات intex قابل باد کردن هستند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل ساده و یا خوشخواب میباشد که تفاوت بین این دو مدل نیز بالا در قسمت تشک بادی بزرگسال گفته شد. تشک بادی روی آب : همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما بشم پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم. 

معمولا دارای یک بالش متصل به تشک هستند.تشک های بادی روی آب طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند و ارتفاع تقریبی آنها 15 سانتیمتر میباشد. تشک بادی کمپینگ : معمولا بصورت یکنفره تولید میشود که جنس معمول آنها از برزنت و در بعضی مدل ها از جیر یا مخمل میباشد. کارایی این تشک ها بیشتر بصورت کمپینگ است. با تمامی پمپ های بادی اینتکس قابل باد کردن میباشند و فقط بصورت ساختار داخلی ساده و موازی تولید میشوند که ارتفاع آنها تا 22 سانتیمتر است. تشک های بادی کودک یا نوجوان: در واقع در دو مدل ساخته میشوند که یکی از آنها از رویه پی وی سی ساده و یکی دیگر از رویه مخملی یا جیر تشکیل شده است،ارتفاع معمول این تشک ها تا 17 سانتیمتر مربع میباشد. 



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , تشک بادی , خرید تشک بادی اینتکس , تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 3 بهمن 1399
.

​تشک های بادی ساخته شده برای صندلی پشت ماشین یکی از دسته بندی های تشک بادی شرکت اینتکس تهران میباشد به دلیل ویژگی های مختلفی که دارند  قیمت های متفاوتی نیز دارند.عوامل زیادی در قیمت نهایی تشک بادی صندلی پشت ماشین دخیل هستند که یکی از این عوامل جنس بدنه ی به کار رفته در آنها میباشد که با توجه به هر محصول متفاوت هستند.  این جنس به کار رفته در ساختار معمولا برای کاهش قیمت ها و همچنین حفظ کیفیت  از نوع PVC و یا الیاف شمعی و یا ترکیبی از هر دو در نظر گرفته میشود که این موضوع بستگی به نوع تشک مصرفی دارد.

از دیگر عوامل دخیل در قیمت تشک بادی صندلی پشت ماشین  میتواند به ابعاد آن اشاره کرد کهاین ابعاد با توجه به نوع مصرف متفاوت بوده و برای هر محصول به صورت جداگانه اندازه گیری میشودو بدیهی است که هرچه تشک ابعاد بزرگتری داشته باشد قیمت نهایی آن نیز کمی بالاتر میرود.   توجه به کاربرد و نوع استفاده ی آن  بسیار سبک طراحی میشوند و همچنین به همراه ساک مخصوص حمل و نقل عرضه میشوند تا بتوانید به راحتی آن را در ماشین جای داده و در مسافرت با خود حمل کنید و در هر جا که نیازی به استراحت داشتید آن را ورد استفاده قرار دهید. بیشتر تشک های بادی داخل ماشین ساک مخصوص حمل و نقل به همراه دارند برای همین نیازی به نگرانی در این مورد نیست.داشتن یکی از این تشک های بادی داخل ماشین میتواند سفری لذت بخش را برای شما رقم بزند و با قیمت های مناسبی که دارد به سادگی تهیه میشوند و دارای گارانتی نیز میباشند تا با خیالی آسوده به تهیه آنها بپردازید.



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , قیمت تشک بادی , تشک بادی , تشک بادی اینتکس , خرید تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1399
.

​تشک های بادی از سری محصولات بادی پر فروش و پر طرفدار فروشگاه اینترنتی اینتکس و بازار های جهانی می باشند که به واسطه ویژگی ها و مزایای بسیار خوبی که دارد به این محبوبیت دست یافته است . از تشک بادی برای استراحت کردن استفاده می شود و از آن جا که بادی است وزن بسیار سبکی دارد . وزن سبک تشک های بادی باعث شده است تا بیشتر افراد از تشک های بادی هم در خانه و هم در مسافرت ها استفاده کنند . تشک های بادی برخلاف تخت خواب های بادی به دلیل اینکه حجم و وزن بسته بندی کمتری دارند و همچنین قابل راه اندازی با دیگر پمپ های غیر برقی می باشد برای سفر ها مناسب است ، اما استفاده بیشتر از تشک های بادی در محیط های مختلف و گوناگون می تواند باعث آسیب دیدن تشک بادی شود که در نتیجه دیگر نمی توان از محصول استفاده کرد . 

این محصولات همانطور که از نامشان مشخص است بادی می باشند و دارای بدنه و ساختار لایه لایه می باشند به همین دلیل می تواند پس از برخورد با اجسام تیز و همچنین ساییده شدن بر روی زمین و ... آسیب ببیند ، به همین دلیل نیاز است تا آن ها را تعمیر کنید .

تشک های بادی محصولاتی هستند که می توان آن ها را تعمیر کرد اما نکته قابل توجه در آسیب دیدگی های تشک بادی این است که شما در صورتی می توانید تشک بادی خود را تعمیر کنید که آسیب دیدگی آن ها کوچک و جزئی باشد و چه بسا در صورت پارگی بسیار زیاد و یا ذوب شدن بدنه در برخورد با وسایل و اجسام داغ دیگر نمی توانید تشک بادی خود را تعمیر کنید و باید آن را دور بیاندازید ، اما اگر تشک بادی شما تنها سوراخ شده است یا پارگی آن جزئی است می توانید با استفاده از بسته های تعمیراتی آن را تعمیر کنید . بسته تعمیراتی مخصوص تشک بادی بسته ای است که شامل چندین برچسب یا لیبل و چسب مخصوص تعمیر می باشد که با استفاده از آن می توانید قسمت های آسیب دیده تشک بادی خود را به بهترین شکل تعمیر کنید . لازم به ذکر است که استفاده از لیبل ها و چسب های دیگر برای تعمیر تشک بادی توصیه نمی شود و چه بسا بهتر است که با بسته های تعمیراتی مخصوص تشک بادی اقدام به تعمیر محصول بادی خود کنید . و اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا روش تعمیر تشک بادی به صورت صحیح را با استفاده از برچسب های تعمیراتی به شما عزیزان آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید تشک بادی خود را تعمیر کنید .



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , روش تعمیر تشک بادی , تعمیر تشک بادی , تشک بادی , خرید تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 1 بهمن 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی