.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته جدید اینتکس مدل سازه ای فریمی سایز 132*366*732 یکی دیگر از بهترین استخر هایی می باشد که اجزای آن به طور آماده بوده و برای استفاده افراد حاضر می باشد. این استخر های آماده برای استفاده آسان ساخته شده اند و در واقع نسل جدیدی از محصولات خاص برای تفریحات آبی می باشد. از چنین محصولاتی در محوطه های بزرگ استفاده می شود و برای راه اندازی نیز نیازمند آموزش جداگانه ای نیست بلکه با وجود یک دی وی دی آموزشی در کنار محصول به راحتی می توان در زمان کم استخر پیش ساخته را برای بهره برداری آماده کرد. از این رو طرفداران این استخر پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی و قدیمی بیش تر است و زیبایی ظاهری آن نیز قابل قبول تعداد زیادی از افراد می باشد. با وجود چنین محصولی دیگر نیازی به رفتن به استخر های عمومی نمی باشد و افراد با آن می توانند به تفریح های آبی و دسته جمعی بپردازند و لذت ببرند. برای آشنایی بیش تر با استخر پیش ساخته مد نظر با ما همراه باشید.


عمقی مناسب برای استفاده کودکان

محصولی که هم اکنون پیش روی شما است دارای دیواره ای مناسب می باشد و همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این دیواره توسط پایه های نگه دارنده احاطه شده است. ارتفاع دیواره که در واقع ارتفاع کلی محصول و عمق مورد استفاده برای شنا می باشد 132 سانتی متر است و با این حساب برای برخی فرآیند ها بسیار مناسب می باشد. برای مثال از این استخر بادی می توان برای شنا کردن کودکان نیز استفاده کرد و با وجود چنین عمقی برای آموزش ورزش شنا نیز مورد مصرف قرار داد همچنین این استخر پیش ساخته امنیت لازم را با وجود دیواره خود دارا می باشد و می توان بر این اساس با خیالی آسوده کودکان را به داخل محوطه آبی سپرد. به این صورت در مسافرت به محل هایی که این استخر پیش ساخته در آن حضور دارد می توان کودکان را نیز در اوقات فراغت مشغول سرگرمی نمود و به این گونه بهره کافی را از فضا برد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید استخر پیش ساخته جدید اینتکس



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
.

 

استخر پیش ساخته متحرک اینتکس بدون لوازم سایز 132*274*549 محصولی برای استفاده در حیاط های بزرگ و ویلا ها و باغ ها می باشد که شرایط را برای این نوع مصرف فراهم کرده است و دارای سازگاری های لازم به این جهت می باشد. استخر پیش ساخته دارای اجزای آماده و به هم متصل است که تنها با در کنار هم قرار دادن این بخش ها نصب و راه اندازی صورت می گیرد. این محصول مزیت های فراوانی را نیز دارا می باشد که در صورت خرید آن تمامی مزیت ها شامل حال شما می شود و می توان در طول زمان بسیار طولانی از آن بهره مند شد. این محصول را برای مصارف صنعتی نیز استفاده می کنند و با این وجود کسب و کار هایی را نیز راه اندازی می نماید. این مصارف صنعتی شامل استخر پرورش ماهی می باشد که با توجه به ابعاد محصول می توان ماهی های مختلف و فراوانی را پرورش داد و به این گونه شغلی مناسب را ایجاد ساخت. برای راه اندازی این گونه شغل ها هزینه بالایی لازم است که با وجود استخر پیش ساخته هزینه ها کم تر می شود. برای خرید محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


داشتن سایبان برای محصول

این استخر پیش ساخته محصولی است که برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب می باشد اما عمده ترین استفاده این محصولات در فصول گرم سال است که در ویلا ها و باغ ها راه اندازی شده اند. از آن جایی که محصول قابل جا به جایی است در هر زمان می توان آن را به محل دیگری برد و در آن جا نصب نمود. برای استفاده از استخر پیش ساخته در فصول گرم و در زیر اشعه های آفتاب بخشی مانند سایبان برای افراد مهیا شده است که در کناره استخر نصب می شود. در این محل افراد می توانند برای استراحت و کسب انرژی بعد از شنا قرار گیرند و از سایه نیز برخوردار شوند. سایبان جنسی محکم دارد و با دوام بالا در معرض آفتاب قرار می گیرد و می تواند از آفتاب سوختگی در امان باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید استخر پیش ساخته متحرک اینتکس



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400
.

​قیمت استخر پیش ساخته مخصوص بیمار اینتکس برای استخر آب درمانی سایز 200*300 بهترین و کاربردی ترین محصول برای استفاده در محیط های شخصی و بزرگ می باشد که با داشتن آن می توان به راحتی به تفریحات آبی مشغول شد. این محصول دارای ضمانت نامه می باشد که بدنه آن را ضمانت کرده و به طول عمر آن نیز کمک می کند. علاوه بر آن این بدنه کیفیت و دوام محصول را تضمین کرده و می تواند باعث رضایت مندی افراد خریدار باشد. استخر های پیش ساخته با آسان بودن نصب و نیز آسان بودن نحوه قرار گیری کنار هم اجزای تشکیل دهنده آن جزو محصولات مورد علاقه افراد بوده که در شرایط مختلف و در فضاهای گوناگون می تواند بهینه و کاربردی باشد و مورد مصرف افراد مختلف قرار گیرد. این محصول برای مصارف دارویی نیز به کار رفته و شکل ساخت آن به مانند محصولات منحصر به فرد می باشد. علاوه بر این موارد استخر پیش ساخته را می توان به عنوان محصولی برای استفاده های شخصی نیز به کار برد. جهت آشنایی با این محصول با ما همراه باشید. اجزای تشکیل دهنده استخر پیش ساخته محصول مورد نظر دارای دو بخش اساسی است. این دو بخش به طور حرفه ای و آسان تنها در کنار هم قرار می گیرند و می توانند شکل کلی این مجموعه را تشکیل دهند. به همین جهت است که بهترین و کاربردی ترین محصول در زمینه تفریحات آبی محسوب می شود. استخر پیش ساخته بدنه ای محکم دارد و از جنس برزنت تشکیل شده است. برزنت باعث می شود تا دوام محصول بالا رفته و در برابر برخورد های مختلف مقاوم باشد. علاوه بر آن این بدنه در برابر نشت آب به بیرون از محصول نیز مقاومت دارد و می تواند به بهترین صورت میزان آب معین را در داخل خود داشته باشد. سازه های تشکیل دهنده محصول نیز از آلومینیوم هستند به طوری که زنگ نمی زند و دارای عدم پوسیدگی می باشد. زمانی که پوسیدگی رخ ندهد مجموعه بازی تفریحی می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و در مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده بهینه قرار گیرد. برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید : 

راهنمای خرید استخر پیش ساخته مخصوص بیمار اینتکس برای آب درمانی



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته مخصوص بیمار , خرید استخر پیش ساخته مخصوص بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1400
.

استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس سایز ۱۳۲*۲۷۴*۵۴۹ با روش نصب و جمع آوری آسان جزو بهترین و مرغوب ترین محصولاتی می باشد که دارای بدنه ی پی وی سی بوده و اجزای تشکیل دهنده آن در بهترین نوع موجود در بازار می باشد و در کنار هم توانسته اند بهترین و کاربردی ترین محصول را برای تفریحات آبی افراد ایجاد سازند. این استخر پیش ساخته توانایی ایجاد فضایی بزرگ برای شنای دسته جمعی را دارد و می تواند برای گروهی لذت بخش باشد و حس بازی های دست جمعی را تقویت نماید. این استخر پیش ساخته بدنه ای فابریک داشته که ضمانت اصالت کالا در آن لحاظ شده است و می تواند به بهترین شکل جای استخر های قدیمی و بتنی را بگیرد و همان میزان کارایی را برای افراد فراهم سازد و با وجود آن دیگر نیازی به استخر های دیگر و یا رفتن به استخر های عمومی نمی باشد. جهت اطلاع از میزان مرغوبیت جنس بدنه و مواد اولیه محصول و نیز نوع طراحی آن با ما همراه باشید و مطالب زیر را مطالعه نمایید.


بخش زیرین محصول

قبل از راه اندازی استخر بادی زیر اندازی که به همراه آن وجود دارد را می بایست به طور کامل در زیر محصول قرار داد و سپس به راه اندازی و نصب مشغول شد. این زیر انداز از جنس فومی می باشد و باعث افزایش ضخامت بخش کف می گردد و می تواند دوام محصول را بالا ببرد و در زمان استفاده با برخورد افراد با کف محصول بتواند دوام و مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در استفاده مداوم و طولانی مدت از استخر پیش ساخته وجود این زیرانداز حائز اهمیت بوده و سبب افزایش دوام محصول می گردد بنابراین به همراه داشتن این وسیله در کنار استخر پیش ساخته جزو مزیت های مهم آن به حساب می آید که با وجود آن طول عمر بدنه نیز افزایش پیدا می کند و می توان به راحتی برای مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد.

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس , خرید استخر پیش ساخته مستطیلیاستخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس , خرید استخر پیش ساخته مستطیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 10 ارديبهشت 1400
.

 استخر پیش ساخته کودک بست وی بدون پمپ سایز 66*201*300

استخر پیش ساخته کودک بست وی بدون پمپ سایز 66*201*300 محصولی جدید و خاص با ابعاد بزرگ است که برای آموزش ورزش شنا برای کودکان و یا تفریحات مختلف آبی در فضایی مناسب به کار می رود و می توان ساعت های زیادی را برای تفریح کودکان تنظیم نمود و به بهترین شکل زمان فراغت آن ها را طبقه بندی کرد. این محصول بزرگ و جادار توانایی ایجاد شرایط لازم برای آبتنی تعدادی از کودکان را دارد و می تواند در محیط های باز و محیط های سربسته راه اندازی شود و مورد استفاده قرار گیرد. استخر ها فضاهایی هستند که در آن به دلیل وجود رطوبت و آب شرایط برای تولید و تکثیر باکتری ها و میکروب وجود دارد و با عمومی بودن این فضا ها برای افراد به ویژه کودکان که حساس تر هستند ممکن است آسیب هایی را به دنبال داشته باشد. اما با تولید استخر های پیش ساخته و خرید آن شرایط مطلوبی برای تمامی افراد ایجاد می شود و می توان مدت زمان استفاده را افزایش داد و به درستی از محل بهره گرفت. با این خرید برای کودکان محیطی تمیز با شرایط مناسب ایجاد می شود و والدین نیز می توانند با خیالی آسوده فرزندان خود را در این محیط قرار دهند. 


فضایی هیجان انگیز برای کودکان

استخر پیش ساخته کودک بست وی بدون پمپ سایز 66*201*300

محل های مختلفی برای بازی کودکان موجود است که برای آن ها مناسب بوده و می تواند زمان آن ها را به بهترین شکل پر کند. در این فضاها نیز افراد قادر به بازی های مختلف هستند که علاقه کودکان به آن زیاد بوده و همواره جزو بهترین تفریحات آن ها می باشد. آب بازی و تفریحات آبی نیز جزو بازی های مورد علاقه تمامی کودکان می باشد که در شرایط بیرون خانه علاقه بیش تری به استفاده از آن پیدا می کنند و می توانند مدت زمان طولانی تری در آن مشغول تفریح شوند. استخر پیش ساخته نیز که مخصوص کودکان می باشد در فضاهای باز بعد از اخداث می تواند این تفریحات را برای کودکان فراهم کند و آن ها را در شرایط آبی به مطلوبیت کامل برساند و سبب رضایت آن ها در یک روز تعطیل شود. این استخر پیش ساخته را می توان در کنار استخر های بزرگ برای والدین نصب نمود تا در کنار آن ها از فضایی مجزا بهره ببرند و لذت کافی را در محیطی که مناسب خود آن هاست داشته باشند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

 

راهنمای خرید ستخر پیش ساخته کودک بست وی بدون پمپ



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته کودک , خرید استخر پیش ساخته کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400
.

 استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی سایز 100*201*412

استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی سایز 100*201*412 جزو محصولات آبی تفریحی می باشد که به عنوان استخر های دائمی در باغ ها و ویلا ها احداث می شود و جایگزین استخر های قدیمی و بتنی می باشد. این محصول قادر به داشتن دوام و استحکام مورد نیاز در زمان استفاده می باشد و می تواند مدت زمان طولانی را به این شکل بگذراند و به مطلوبیت کامل برسد. استفاده کنندگان نیز در داخل بدنه استخر پیش ساخته تجربه ای منحصر به فرد را می توانند داشته باشند و مدت زمان زیادی را در آن مشغول سرگرمی شوند و علاقه مندی افراد را به ورزش های آبی و تفریحات آبی افزایش می دهد. مزیت های این استخر آماده نسبت به سایر استخر های قدیمی و بتنی که هزینه زیادی برای احداث آن ها لازم است بیش تر می باشد و کاربرد های مختلفی نیز دارد و به صورت استاندارد قابل استفاده می باشد. شرایط لازم در داخل بدنه استخر پیش ساخته مهیا است تا راحتی و آسایش در زمان بازی شامل حال افراد گردد و بتوانند به تفریح مشغول شوند.


پایه هایی جهت نگه داری محصول

استخر پیش ساخته دارای بدنه ای به شکل برزنتی می باشد که یک تکه بوده و ابعاد بزرگ استخر را ایجاد می کند. علاوه بر آن این بخش نرم و منعطف بوده و استحکام لازم را ندارد. بنابراین برای قرار گیری به حالت استوار و محکم بر روی زمین نیازمند قسمتی است که بتواند به شکل اصلی خود برسد و حالت خود را در زمان های طولانی حفظ نماید. این بخش در واقع پایه های نگه دارنده می باشد که در امتداد سازه های واقع شده و تمامی بخش بدنه را احاطه می نماید. به این طریق می توان محصولی استوار داشت و استحکام مطلوبی را شاهد بود. این پایه های از جنس آلومینیوم می باشد که ضد زنگ بوده و بنابراین ضد پوسیدگی نیز می باشد و نمی توان به این طریق دچار خرابی و شکستگی شود. پایه های مرغوب این استخر پیش ساخته می تواند سال های طولانی محصول را به حالت اولیه حفظ نماید.


هیجان هنگام بازی در استخر پیش ساخته

با وجود بدنه ی مقاوم و استوار در برابر برخورد و ضربه افراد نیز این مقاومت حفظ می شود و می توان به راحتی در داخل آن به تفریح مشغول شد. از آن جایی که بازی و ورزش شنا بسیار مهیج می باشد و در زمان انجام آن ممکن است افراد تحرک بیش تری داشته باشند و ضربه هایی نیز به اطراف وارد شود می توان گفت که استخر پیش ساخته تمامی سازگاری های لازم را به این جهت داشته و می تواند به راحتی تمامی شرایط را برای انواع بازی های مهیج افراد ایجاد سازد و در برابر ضربه ها و برخورد ها نیز دوام و طول عمر بالایی را برای افراد ایجاد کند. این بدنه ضخامت زیادی نیز داشته که در زمان بازی های مهیج می توان اطمینان کامل را داشت که خساراتی شامل حال بدنه نمی شود و به درستی کارایی آن ایجاد می گردد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید ستخر پیش ساخته مستطیلی بست وی



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی , خرید استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400
.

فروش استخر پیش ساخته همراه پمپ شنی بست وی سایز 100*200*400 دارای بخش هایی برای ایجاد سازگاری با محیط است که بر روی بدنه به کار رفته است و می تواند بهترین کارایی را برای افراد ارائه دهد. با وجود این استخر های پیش ساخته دیگر نیازی به ایجاد تجهیزات لازم برای احداث استخر های قدیمی و پر هزینه نمی باشد و تنها با خرید این محصول تمامی اجزای آن نیز به شما تعلق می گیرد و برای راحتی مصرف آماده می شود. این نوع استخر آماده در داخل حیاط های بزرگ و ویلا ها و باغ ها امکان راه اندازی می شود و برای استفاده در این گونه محل ها آماده می گردد و برای تعداد زیادی از افراد شرایط مطلوبی را فراهم می کند تا زمان زیادی در داخل فضای آبی بگذرانند و بتوانند لذت داشتن تجربه شنا را در محیط شخصی خود داشته باشند. اگر برای راه اندازی محوطه آبی برای تفریحات مهیج بودجه کافی را ندارید ما به شما استخر های پیش ساخته را پیشنهاد می کنیم تا با آن ها همان امکانات را داشته باشید و بتوانید لذت آبتنی را داشته باشید.


طراحی بخش بدنه

بدنه این محصول از اجزای مختلفی ساخته شده است که ساده بوده و در مجموع طراحی ساده را ایجاد کرده است. این بدنه از یک پوسته تشکیل شده است که منعطف بوده و ضخامت بالایی نیز دارد و بدنه کلی محصول را تشکیل می دهد. این پوسته دارای جنس پی وی سی مرغوب می باشد که طول عمر و دوام زیادی دارد و سبب داشتن محصول برای سال های طولانی می شود. بدنه توسط پایه هایی به صورت محکم بر روی زمین نگه داری شده است و اسکلتی را ایجاد کرده که پوسته بدنه در داخل آن قرار گرفته و ظاهر اصلی محصول را ایجاد می کند. این سازه ها در مجموعه نقش مهمی دارد و قادر به ایجاد استحکام لازم در زمان استفاده از استخر پیش ساخته می شود. این اجزا به هم متصل بوده و تنها با قرار گیری بدنه در داخل آن راه اندازی می شود از این رو به این محصول استخر پیش ساخته و آماده گفته می شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید ستخر پیش ساخته همراه پمپ شنی بست وی



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته همراه پمپ شنی , خرید استخر پیش ساخته همراه پمپ شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

 استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

 

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488 یکی دیگر از تجهیزات لازم به جهت بهره مندی از تفریحات تابستانه می باشد که می توان برای مدت زمان طولانی وقت خود را در داخل آن گذراند و به بازی و سرگرمی مشغول شد. این استخر آماده می باشد و اجزای آن تنها با در کنار هم قرار گرفتن آماده می گردد و درطی زمانی کوتاه می توان از آن استفاده کرد. این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای اورجینال است که ضمانت نامه اصالت کالا شامل حال آن می شود و می توان با تکیه بر این گونه موارد استخر آماده را برای ویلا و باغ و محوطه های بزرگ خریداری نمود و از آن استفاده کرد. با وجود چنین محصولی دیگر نیازی به استفاده از استخر های عمومی نمی باشد و تنها با گرم شدن هوا قادر به بهره مندی از این مجموعه آبی خواهید شد. چنانچه به دنبال بهترین و مرغوب ترین استخر پیش ساخته هستید و قصد آن را دارید که آن را جایگزین استخر های بتنی نمایید به شما این محصول معرفی می شود و در زیر نیز مزیت های آن گفته شده است.


منبعی برای پر کردن محصول

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

راه اندازی این استخر پیش ساخته آسان بوده و نیازمند دشواری های لازم مانند استخر های بتنی و قدیمی نمی باشد و می توان با صرف زمان کوتاهی آن را راه اندازی نمود و به راحتی از آن استفاده کرد. اما پس از راه اندازی محصول می بایست به روشی آن را پر کرد و میزان آب معیینی را به درون آن وارد کرد. برای این کار این استخر پیش ساخته دارای بخشی می باشد که محفظه ورودی آب است. این محفظه قابلیت اتصال به شلنگ آب را دارد و می توان به راحتی میزان آب لازم برای پر کردن بدنه را به آن وارد کرد و از آن بهره گرفت و نیز به این روش از سختی و دشواری پر کردن نیز درامان ماند. این کار راحت ترین روش برای استفاده از محصول می باشد و زمان کوتاهی را نیز می گیرد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید و انتخاب استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 3 ارديبهشت 1400
.

 

خرید استخر پیش ساخته اینتکس آماده مدل برزنتی جهت شنا سایز 122*457 برای شنا کردن و تفریحات آبی ساخته شده است و دارای ابعادی می باشد که بتوان به همراه اعضای خانواده و یا دوستان خود تفریحات و سرگرمی ها را انجام داد و از آن ها لذت برد. این استخر آماده راه اندازی می باشد به طوری که در هر زمان قادر به نصب است و کم ترین میزان زمان را به خود اختصاص می دهد. از این رو به استخر های پیش ساخته و آماده معروف هستند. این محصول همچنین اجزای به هم متصل دارد به طوری که استواری و استحکام بالایی را ایجاد می سازد و می تواند در طول مدت زمان استفاده در محل های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. در فصول مختلف سال اگر این استخر پیش ساخته را در محل های سر پوشیده قرار دهید می توانید از آن بهره مند شوید ولی اگر قصد استفاده در فصول گرم سال را دارید این امکان وجود دارد که در محل های باز از آن استفاده شود و به نصب پرداخت. جهت خرید این محصول با ما همراه باشید.


جنس و میزان کیفیت بدنه

یکی از مهم ترین مزیت هایی که در این استخر پیش ساخته ایجاد شده است این می باشد که بدنه آن از بهترین و مرغوب ترین جنس موجود برای محصولات آبی تشکیل شده است و میزان طول عمر آن نیز بسیار بالا است به طوری که با خرید آن در طولانی مدت قادر به استفاده از محصول را خواهید داشت. این استخر پیش ساخته دارای پایه های محکم و استوار است و نیز بدنه ای ضد آب دارد. ضد آب بودن بدنه به دلیل آن است که در زمان استفاده آب داخل آن به بیرون نشت داده نشود و در طول مدت زمان مصرف قادر به حفظ میزان آب لازم جهت شنا کردن افراد می باشد. آب داخلی محصول مقدار معینی دارد که در صورت افزایش تعداد افراد مصرف کننده به بیرون ریخته نشود و محیط اطراف را خیس نکند. چرا که ممکن است محصول را در فضاهای سر بسته نصب نمود و به این گونه از اطراف آن نیز بهره مند شد. 


برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما خرید استخر پیش ساخته اینتکس آماده مدل برزنتی جهت شنا



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400
.

استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی سایز 122*457 استخر پیش ساخته ای با تمامی امکانات مورد نیاز است که می تواند یک تفریح آبی را برای تمامی اعضای خانواده فراهم کند همچنین می توان گروهی از دوستان خود را برای یک روز آفتابی به منظور آبتنی دعوت کرد و از آن ها در این استخر پیش ساخته پذیرایی نمود. استخر های پیش ساخته اغلب به صورت فریمی می باشند که استخر مورد نظر ما نیز جزو همان دسته است. این نوع ساختمان برای احداث و جمع آوری زمانی کوتاه را به خد اختصاص می دهد و امکان استفاده از استخر آماده را در هر محلی به ما می دهد و شرایط را برای بازی های مختلف فراهم می کند. علاوه بر این مقاومت و دوام آن نیز به گونه ای می باشد که می توان آن را برای سال های طولانی مورد استفاده قرار داد. موارد زیر در مورد استخر پیش ساخته شرکت بست وی می باشد که آن ها را مطالعه کنید.


استخر آماده با درپوش مناسب

محصول مورد نظر دارای یک عدد در پوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار می باشد که در زمان استفاده نکردن استخر می توان آن را در بخش بالایی قرار داد و به طور کامل سطح آب را پوشاند و از این طریق به پاکیزه ماندن آب استخر کمک کرد. همچنین این کار را می توان برای متعادل نگه داشتن دمای آب درون استخر انجام داد و همواره آبی با میزان درجه مورد نظر را داشت. علاوه بر این در زمانی که وسایلی در داخل استخر پیش ساخته دارید این کار را می توان به جهت در امان ماندن آن وسایل انجام داد و از هر گونه آسیب آن ها را حفظ نمود.

استحکام بی نظیر و دائمی

در مورد این استخر پیش ساخته می توان گفت که برای استفاده از آن فقط کافی است که با قرار دادن اجزای مختلف در کنار هم مجموعه را راه اندازی کرد و پس از آن می بایست آن را د رمحل مورد نظر قرار داد. این محل در واقع سطح زمین می باشد. یکی از مزیت های این استخر های آماده همین نیاز نبودن گود برداری برای نصب است که مشکل و دشواری برای فرد نصاب ایجاد نمی کند و می توان آن را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمود. پایه های این محصول و نیز ساختمان اصلی تشکیل دهنده آن دارای استحکام زیادی است که همواره در طی استفاده از آن باعث ثابت ماندن حالت کلی استخر آماده شده و می تواند محصول را از هر گونه آسیب در امان نگه دارد. این پایه ها با دوام بالا دچار هیچ شکستگی نمی شوند و قادر به تحمل وزن افراد و نیز تحمل حجم آب درون استخر هستند پایه های مقاوم در زمان بازی نیز با تکان خوردن محصول صدمه نمی بینند و همواره به شکل کلی خود باقی می مانند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما خرید استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته گرد , خرید استخر پیش ساخته گرد ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی