.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد طرح چوب سایز 135*549 استخر پیش ساخته ای با امکانات منحصر به فرد می باشد که با ساختمانی محکم و قابل اطمینان برای استفاده در سال های طولانی ساخته شده است. این محصول با دارا بودن طول عمر بالا می تواند تمام نیاز های افراد را برای بازی های و تفریح های آبی برطرف کند و سبب رضایت و خشنودی آن ها شود. شکل این استخر پیش ساخته به صورت گرد است. این نوع طراحی برای استفاده بهینه از فضا در نظر گرفته شده است و نیز نبود گوشه برای امکان استفاده کودکان از این محصول می باشد تا فضای امنی را برای آن ها مهیا کند. استخر های پیش ساخته و آماده از چند نظر بسیار بهتر و مفید تر از استخر های دیگر هستند که این موارد در ادامه آمده است و شما می توانید این مقایسه را در پایین مطالعه کنید.


آسان بودن نصب

استخر های پیش ساخته آماده می باشند و ساختمان آن ها شکل گرفته است و نیازی به شکل گیری دوباره ندارد. این امر در استخر های دیگر وجود ندارد چرا که آن ها را می بایست طی گود برداری و با انجام عملیات دیگر نصب نمود و فضا را برای تفریحات آبی اماده کرد. برای ایجاد استخر های دیگر فضایی گسترده لازم است و می بایست به میزان زیادی این محوطه را گود برداری کرد و سپس با خرید مصالح مورد نیاز و با بهره گیری افراد خبره دیواره داخلی استخر را چید و استخر را ایجاد نمود. این کار نیازمند زمان بسیار طولانی می باشد و همچنین گرد و غبار و بهم ریختگی زیادی را به دنبال دارد اما این استخر های آماده نیازمند چنین کارهایی نیست و تنها با خرید و دریافت می توان در محل مورد نظر قرار داده و از امکانات و کارایی آن لذت برد. چنین محصولی در زمان کوتاه قابل استفاده می شود و می توان آن را برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.

 

همچنین در صورت مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد طرح چوب



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 31 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته بست وی با پمپ شنی سایز 107*427 محصولی بی نظیر از شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد که در ساخت استخر های پیش ساخته در درجه اول در بین رقبای خود بوده و توانسته رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. این محصول نیز مانند محصولات دیگر شرکت بست وی از بالاترین درجه کیفی مواد اولیه ساخته شده و طول عمر بالایی دارد و می تواند با محیط اطراف سازگاری داشته باشد و مناسب استفاده در محیط های باز و حتی محیط های سر پوشیده نیز است. برای لذت بردن از تفریحات تابستانی چیزی جز یک آب تنی حسابی باعث افزایش میزان هیجان افراد نشده و لذت بخش تر از این تفریح وجود ندارد. برای چنین بازی های آبی نیازمند تجهیزات از جمله استخر می باشد که هزینه زیادی را بدنبال دارد اما با خرید استخر های پیش ساخته می توان با مبالغ کم تفریحات آبی را به داخل محل مورد نظر آورده و در هر زمان از آن استفاده کرد. چنین استخر های پیش ساخته و آماده ای در سایز ها و انواع گوناگون هستند که یکی از آن ها را در زیر شرح داده ایم.


مزیت های طراحی استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته در نوبه خود دارای مزیت های فراوانی نسبت به استخر های دیگر دارند که هم کارایی آن ها را بالا برده و هم با توجه به قیمت آن به صرفه تر می باشد. این استخر های پیش ساخته فریمی بوده و در هر محل قابلیت نصب دارند و این خود مزیتی مهمی می باشد و می توان در زمانی که قصد جابه جایی آن را دارید نیز آن را به راحتی جمع آوری و حمل نمایید. در واقع فریم ها در داخل هم رفته و در کنار هم این ساختمان را تشکیل می دهند و راحتی نصب را بدنبال دارند. در زمانی که قصد احداث استخر های دیگر را دارید می بایست گود برداری کرده و مصالح مورد نیاز را خریداری کرده و سپس اجزای مورد نیاز مانند نردبان و غیره را به صورت جداگانه بخرید. اما این استخر های پیش ساخته احتیاجی به گودبرداری و هزینه های دیگر نداشته و پس از خرید می توان در محل مورد نظر به راحتی نصب نمود. همچنین داشتن نردبان نیز جزو مزیت های دیگر آن است که برای عبور و مرور به داخل استخر دیگر نیازی نیست تا به صورت جداگانه هزینه دیگری پرداخت شود زیرا در کنار این استخر پیش ساخته نردبان نیز وجود دارد. 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما انتخاب و خرید استخر پیش ساخته بست وی با پمپ شنی سایز 107*427



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پبش ساخته بست وی , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 29 فروردين 1400
.

به دلیل هزینه ها بالایی که ساخت و طراحی استخر های بتنی نیاز داشته به تازگی نسل جدید از محصولات کارخانه بست وی تحت عنوان استخر پیش ساخته برای مصارف گوناگون نظیر تفریحی ، پرورش ماهی ، کشاورزی ، صنعتی و.... به بازار معرفی می شود. این گروه از محصولات در ظاهری مختلف و با ابعادی متفاوت طراحی و تولید شده تا شما بتوانید متناسب با نیاز و خواسته خود یک نمونه را انتخاب کنید. استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366 یکی از پرفروش ترین انواع محصولات این گروه به شمار رفته که طراحی ظاهری شیک و زیبا و همچنین طول عمر فوق العاده بالایی دارد. شما می توانید در ادامه این مطلب با نقد و بررسی محصول که موجب شناخت شما با این استخر پیش ساخته بوده آشنا شوید. پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید می توانید با ما همراه شوید.


طراحی بدنه استخر پیش ساخته

ظاهر استخر پیش ساخته و طراحی بدنه محصول از جمله مواردی بوده که در زمان خرید نظر مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366 یک نمونه از استخر پیش ساخته گرد بوده که ساختار آن از دو بخش اصلی بدنه و سازه های نگهدارنده تشکیل شده است. بدنه اصلی این محصول در واقع مخزن استخر پیش ساخته شما را تشکیل داده و وظیفه سازه های نگهدارنده حفظ استحکام و فرم این بدنه می باشد. برخلاف سایر نمونه های موجود در بازار این نمونه محصول در بخش خارجی از دیواره هایی با طرح چوب برخوردار بوده که به زیبایی ظاهری آن می افزاید. قسمت داخلی محصول اما با ترکیبی از رنگ های سفید و آبی طراحی شده که ظاهری با مدل کاشی کاری استخر های بتنی را دارا می باشد. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته تعداد دو عدد دریچه تعبیه شده تاز این دو دریچه بتوانید جهت ورود و خروج آب استفاده کنید. همچنین این دریچه ها محلی استاندارد جهت نصب تجهیزات جانبی و مورد نیاز شما نیر پمپ تصفیه آب و گرمکن آب استخر به شمار می رود. بخش سازه های نگهدارنده این محصول از تعدادی میله باریک و صاف تشکیل شده که در بخش انتهایی خود دارای پلاستیک نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده از استخر پیش ساخته بتوانند موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت کنند. این سازه ها استاندارد با رعایت فاصله یکسان تمامی اطراف بدنه این استخر پیش ساخته را در برگرفته و ساختاری مقاوم و ایده آل را برای استفاده مهیا می سازند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما خرید و انتخاب استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی , خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 28 فروردين 1400
.

 

استخر پیش ساخته اینتکس سازه ای سایز 122*488*488 جایگزین مناسبی به جای استخر های قدیمی و بتنی است که دارای سازه های آماده نصب می باشد و از دو بخش پایه های نگه دارنده و بدنه اصلی تشکیل شده است. این استخر پیش ساخته در زمان لازم به راحت ترین روش احداث می شود و قابل بهره برداری می گردد به طوری که با وجود بدنه بزرگ آن قادر به ایجاد فعالیت های مختلف آبی هستید و با داشتن این محصول هزینه های تشکیل مجموعه های آبی را نیز کاهش می دهید. استخر آماده برای استفاده محلی بزرگ نیاز دارد و در این مکان ها قادر به استفاده است و عمق مناسبی به جهت تمرین ورزش شنا نیز داشته و می تواند برای افراد مفید باشد. این استخر پیش ساخته توانایی قرار گیری به صورت تو کار را نیز دارد و می تواند در داخل زمین برای مدت زمان طولانی تری حفظ شود و از آسیب خوردن به بدنه جلوگیری شود. برای آشنایی بیش تر با استخر هایی که آماده نصب هستند و بخش های آماده دارند با ما همراه باشید.


کارایی مطلوب استخر پیش ساخته

یکی از ویژگی هایی که در این استخر پیش ساخته ایجاد شده است و قابلیت آن برای تعداد زیادی از افراد مورد اهمیت است نحوه احداث آن می باشد که به این طریق محل قرار گیری آن نیز متفاوت بوده و در محل های گوناگون زیادی قادر به استفاده می باشد. این استخر پیش ساخته را می توان در  محیط های باز بر روی سطوح راه اندازی کرد و از مزیت های آن استفاده نمود ولی در برخی از موارد و بر حسب علاقه افراد امکان احداث آن در داخل زمین نیز وجود دارد. در این زمان محوطه لازم را انتخاب کنید این محوطه می تواند محیط های سر بسته مانند سالن های ورزشی و پارکینگ هایی که دارای فضای باز هستند نیز می باشند. در این محوطه ها به میزان لازم زمین گود برداری می شود و محصول در داخل آن نصب می گردد. مزیت وجود این نوع استفاده از استخر پیش ساخته این است که طول عمر بدنه بالا می رود و از عوامل محیطی مختلف نیز در امان می ماند و می تواند در طول سال های زیاد قابل استفاده گردد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما خرید و انتخاب استخر پیش ساخته اینتکس سازه ای سایز 122*488*488



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 27 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس سازه ای با عمق زیاد سایز 132*549 از جمله استخر های پیش ساخته کاربردی و مرغوبی می باشد که در طول سال های اخیر توانسته در بین مخاطبان و علاقه مندان به ورزش های آبی و تفریح های دیگر دارای محبوبیت خاصی شود و بتواند کاربردی ترین محصول در مقایسه با محصولات مشابه باشد. این استخر پیش ساخته عمق زیادی داشته و با چنین تفاوتی نسبت به موارد دیگر می تواند به منظور های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای راه اندازی استخر های بزرگ در محل های سر باز نیازمند هزینه های بسیار می باشد و همچنین با گود برداری و تغییر ساختمان مشکلات و دشواری های بسیاری را به دنبال دارد. به همین علت نسل جدید استخر ها به عنوان استخر پیش ساخته پدید آمده است که این مشکلات را نداشته و به راحتی راه اندازی می شود. چنین استخر های پیش ساخته ای دارای خصوصیات منحصر به فردی است که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.


محلی مناسب جهت تمرینات

در زمان نیاز به احداث منطقه ای برای آموزش شنا و ورزش های دیگر و همچنین تمرینات این گونه ورزش ها برای ورزشکاران می بایست به محلی رفته که استخر عمومی دارد و تعداد بالایی از افراد در آن وجود دارند. همچنین با وجود تعداد بالا شاید بهره کافی را نتوان از آموزش ها برد. به همین دلیل می توان در سالنی مناسب یا در فضایی باز از استخر پیش ساخته مورد نظر با عمق مناسب استفاده نمود و با راه اندازی چنین محصول بزرگ و کارایی بتوان برای افراد مختلف و حتی کودکان فضایی آموزشی را ایجاد نمود که مختص شنا می باشد و تعدادی کم از افراد گوناگون در آن حضور دارند تا درصد یادگیری بالا رفته و بتوانند در فرصت کم آموزش لازم را ببرند. محصول مورد نظر را می توان برای ورزشکاران نیز مهیا ساخت. چنانچه این افراد احتیاج به تمرین برای مسابقات دارند و در زمان های مختلف برای افزایش مهارت خود احتیاج به تمرین ورزش شنا هستند می توانند این استخر پیش ساخته را فراهم کرده و از کارایی آن و ایجاد چنین فضایی برای تمرینات خود نهایت استفاده را ببرند.


تمیز کردن محل استخر پیش ساخته

در زمان راه اندازی باید محل قرار گیری محصول را بررسی نمود تا عاری از کثیفی و موارد دیگر و مضر برای بدنه باشد و سپس به نصب محصول پرداخت. اما با استفاده مداوم از محصول می بایست به نظافت آن نیز توجه کرد و از جلبک بستن آن جلوگیری نمود. برای این کار می توان در هر بار استفاده آب آن را تخلیه کرد و سپس فضای درونی آن را با مواد شویینده و دستمال تمیز نمود. اگر این کار را به تکرار انجام دهید دیگر شاهد مواردی از قبیل جلبک نخواهید بود و می توان در هر زمان برای استفاده فقط داخل آن را پر از آب نمایید. از آن جا که استخر و بازی های آبی بدن را در آب فرو میبرد و این آب به بدن نفوذ می کند می بایست در هر زمان به تمیزی این استخر های پیش ساخته رسیدگی کرد و اقدام به این عمل نمود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای انتخاب و خرید ستخر پیش ساخته گرد اینتکس سازه ای با عمق زیاد سایز 132*549



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس , استخر پیش ساخته گرد اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 26 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته سازه ای بست وی بزرگ در ابعاد 122×549 دارای تمامی آیتم های یک محصول بی نظیر و مقاوم می باشد که با بهره گیری از برترین مواد اولیه موجود در بازار تولید شده است و ضمانتی بی نظیر و مطمئن در مورد کارایی خود دارد. این محصول که جزو محصولات جدید شرکت بزرگ بست وی می باشد دارای قابلیت استفاده در محل های مختلف است و با توجه به داشتن ابعاد مناسب می تواند برای استفاده های گروهی به همراه دوستان و یا خانواده درنظر گرفته شود. با گرم شدن هوا اغلب افراد به دنبال تفریحات آبی و مهیج می باشند و تمایل دارند این امکانات را برای خود و خانواده خود در محل هایی مانند باغ و ویلا اجرا کنند. برای ارزان بودن تجهیز کردن محل های مورد نظر به استخر و کم تر هزینه کردن برای ایجاد چنین بازی هایی می توان از استخر های پیش ساخته استفاده نمود که خرید آن ها نیازمند داشتن اطلاعات کافی می باشد .در زیر به بخشی از این ویژگی ها می پردازیم.


ساختمانی محکم و قابل اعتماد

برای ساخت چنین محصولاتی که هم در ارتباط مستقیم با محیط بیرون هستند و هم باید مقدار قابل توجهی آب را در خود جای دهندمی بایست پایه ها و ستون اصلی تشکیل دهنده محصول به قدری محکم باشد و از استحکام بالایی برخوردار باشد که دچار آسیب و حادثه نشود و سبب واژگونی محصول پس از پر شدن از آب نشود. همچنین بتوان با خیالی آسوده با اعضای خانواده و دوستان در این استخر بزرگ قرار گرفته و به آب تنی مشغول شد. این پایه ها از جنس آلومینیوم با کیفیت و مقاوم تشکیل شده است که دارای وزنی کم می باشد و با داشتن چنین مزیتی می توان آن را به راحتی در نبود آب جابه جا کرد. این محصول برای استحکام بیش تر توسط نوعی پایه به زمین متصل می شود و با چنین طراحی از تکان خوردن جلوگیری می شود. علاوه بر این خصوصیات پایه ها دارای قابلیت ضد زنگ هستند و برای این که درتماس با آب می باشند به این جنس ساخته شده اند. پایه های ضد زنگ در گذر زمان دچار شکستگی نشده و مقاومت و استواری خود را حفظ می کنند و می توانند برای سال های طولانی در حیاط باغ و ویلا مورد استفاده بهینه قرار گیرند. 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای انتخاب استخر پیش ساخته سازه ای بست وی بزرگ در ابعاد 122×549



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته سازه ای بست وی , خرید استخر پیش ساخته سازه ای بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 24 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته گرد بزرگ intex سایز ۱۳۲*۷۳۲ یکی دیگر از استخر های آماده ای می باشد که در دسته بندی محصولات اورجینال و اصل شرکت اینتکس تهران است و می توان با استفاده از آن در محوطه های بزرگ امکان تفریحات آبی و شنا را برای خود و اعضای خانواده خود مهیا ساخت و برای آن ها لذت داشتن تفریحات مهیج را ایجاد کرد. با وجود این استخر آماده بازی های گروهی امکان پذیر می شود و می توان توانایی بازی های دسته جمعی را تقویت کرد. علاوه بر آن وجود فضای بزرگ در داخل بدنه محصول سبب ایجاد شرایط لازم برای شنا و تمرین این ورزش هیجان انگیز می گردد. استخر های پیش ساخت از اجزای آماده نصب تشکیل شده اند و در زمان نصب زمان کمی را می گیرند همچنین امکان منتقل کردن آن ها به محلی دیگر و جا به جا کردن آن ها وجود دارد و می توان در هر زمان که نیاز بود استخر پیش ساخته را ازمحل راه اندازی جمع آوری کرده و به محلی دیگر منتقل نمایید. 


سازه های محکم و با دوام

استخر پیش ساخته از یک بدنه به علاوه سازه های محکم تشکیل شده است که علاوه بر ایجاد استحکام در قرار گیری بر روی سطح زمین می تواند سبب دوام بالای محصول شود. این سازه های اسکلت اصلی استخر پیش ساخته را ایجاد می سازند و می توانند در سطوح مختلف نیز کارایی بالایی را برای افراد در استفاده از آن فراهم سازند. این استخر آماده در تمامی بخش های خود سازه ها را دارا می باشد و در کل دور تا دور محصول نیز کشیده شده است و در واقع به وسیله آن لبه محصول به حالت گرد و خمیده قرار می گیرد و شکل اصلی آن ایجاد می گردد. پایه ها که در امتداد سازه های محصول قرار دارد دارای بخشی در زیر خود است که پلاستیکی بوده و به این ترتیب سبب ثابت ماندن استخر پیش ساخته بر روی این سطوح می شود و از حرکت آن جلوگیری می نماید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 23 فروردين 1400
.

خرید استخر پیش ساخته 7 متری با لوازم کامل سایز ۱۳۲*۷۳۲ از جمله استخر های پیش ساخته بزرگ با ابعادی مناسب برای تفریحات آبی گروهی می باشد که دارای کیفیت لازم برای این نوع استفاده است و می تواند فضایی بسیار گسترده را برای بازی های گوناگون به همراه اعضای خانواده فراهم کرد. چنین محصولاتی می تواند روزهای گرم سال را در تعطیلات به شاد ترین شکل رقم بزند و برای آب تنی و کاهش دمای بدن نیز موثر باشد. این استخر پیش ساخته آماده قرار گیری در فضای مناسب در کم ترین زمان است و با چنین مزیتی می توان آن را با هزینه ای کم در حیاط های بزرگ و ویلا های خود راه اندازی نمود. ویژگی های استخر پیش ساخته 7 متری با لوازم کامل سایز ۱۳۲*۷۳۲ در زیر آمده است که آن را مطالعه کنید.


فریم های مقاوم

در ساخت این نوع استخر های پیش ساخته فریم های به کار رفته است که پایه و ستون محصول می باشند. این فریم ها باکیفیتی مطلوب و با دقت و نظم در کنار هم قرار گرفته و ساختمان محصول را تشکیل می دهند. فریم ها قابلیت شکستگی و آسیب ندارند و با داشتن دوام و طول عمر بالا در جنس آلومینیوم سبک وجود دارد. این نوع طراحی برای نصب و راه اندازی سریع محصول تاثیر داشته و کارایی آن را بیش تر می کند. فریم ها در اندازه های یکسان قراردارند که در کنار هم قرار می گیرند و به هم متصل می شوند و پایه ها نیز بر روی زمین ثابت شده و ارتفاع مناسب محصول را ایجاد می کند. پایه ها که در بالاترین درجه کیفی قرار دارد تحمل وزن حجم آب و نیز حجم افراد درون استخر را داشته و همواره در طول استفاده از محصول استواری و استحکام آن را حفظ می کند. 



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته 7 متری , خرید استخر پیش ساخته 7 متری ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 22 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس سایز 91*457 یکی دیگر از استخر های آماده گرد تولید شده در کارخانه اینتکس بوده که کیفیت بالایی داشته و می تواند نیاز شما را در امور تفریحی ، کشاورزی ، صنعتی و.. به طور کامل برطرف سازد. این استخر پیش ساخته دارای تمامی اقلام همراه بوده که شما را از خرید مجزا و مجدد مبرا خواهد کرد. این استخر پیش ساخته پرتابل بوده و شما می توانید به صورت دائمی و یا موقتی از آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل ساختار این استخر پیش ساخته در تمامی ابعاد بپردازیم. پس شما نیز اگر قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس سایز 91*457 | اینتکس


کیفیت و جنس بدنه استخر پیش ساخته

مهم ترین بخش در زمان خرید و انتخاب استخر پیش ساخته بی تردید مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن بوده زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه می توانید از طول عمر بالای محصول اسوده خاطر باشید. در همین راستا بیان می کنیم که استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس سایز 91*457 از بدنه اصلی با مرغوب ترین نوع الیاف شمعی و برزنتی طراحی و تولید شده که رویه ای سه لایه به شمار می رود. این جنس بدنه در برابر تغییرات ناگهانی نظیر تغییر دمای آب ، بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید و.. دچار آسیب نمی شود. از سوی دیگر می تواند کیفیت و طول عمر خود را در زمان پرش در داخل مخزن اصلی حفظ کرده که این کیفیت جنس بدنه از دلایل اصلی فروش قابل توجه این استخر پیش ساخته به شمار می رود. بخش دوم بدنه این استخر پیش ساخته مربوط به سازه ها نگهدارنده آن بوده که از جنس فلز آلومینیوم گالوانیزه تولید شده است. زیرا این فلز با کیفیت و مقاوم بوده و وزنی کم و بدنه ای ضدزنگ دارد. با در نظر گرفتن این جنس بدنه بوده که شما می توانید استخر پیش ساخته خود را در داخل زمین به صوت دائم و بر روی سطح زمین به صورت موقت راه اندازی کنید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فایبرگلاس , خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 21 فروردين 1400
.

استخر خانگی اینتکس با لوازم کامل سایز ۷۶*۳۶۶ محصولی به صرفه و کاربردی برای روزهای گرم سال می باشد که در فضاهای باز می توان از آن بهره مند شد و ساعت ها با اعضای خانواده و دوستان مشغول بازی و شادی شد. چنین محصولاتی که جایگزین مناسبی برای استخر های گران قیمت و هزینه بر می باشند می توانند با کم ترین هزینه همان فضا را برای تفریحات آبی برای افراد فراهم کند و باعث ایجاد سرگرمی بسیار زیادی برای آن ها شد. برای ایجاد استخر علاوه بر هزینه زیاد می بایست درگیر نغییر بنای مورد نظر نیز شد و با گودبرداری گسترده این مجموعه را ایجاد نمود اما با وجود استخر های پیش ساخته می توان به راحتی و بدون گود برداری و ایجاد گردو خاک فراوان استخر مورد نظر را فراهم کرد. در ادامه توضیحات بیش تری برای استخر خانگی اینتکس با لوازم کامل سایز ۷۶*۳۶۶ وجود دارد که خریداران می توانند قبل از اقدام آن را مطالعه کنند.


نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته

اجزای تشکیل دهنده این استخر پیش ساخته عبارتند از فریم هایی که تشکیل ساختمان کلی محصول را می دهند و پوسته بدنه آن که با دقت و ظرافت تمام در کنار هم قرار گرفته و مجموعه کلی استخر را تشکیل می دهند. این محصول با روشی آسان هم راه اندازی می شود و هم در صورت نیاز جمع آوری و جابه جا می شود. برای راه اندازی آن ابتدا محل مورد نظر را باید بررسی نمود. محل باید عاری از وسایل نوک تیز باشد و ترجیحا پستی و بلندی بسیار نداشته باشد. زمانی که این نکات رعایت شد می توان مشغول نصب آن شد. برای این کار می بایست فریم ها را به هم متصل کرد و در کنار هم قرار داد و پایه ها و ستون را تشکیل داد. قبل از نصب لبه های محصول و بخش خمیده که تشکیل گردی استخر پیش ساخته را می دهد باید آن را از داخل بخش هایی در پوسته بدنه عبور داد و باعث استحکام و ایستادگی این محصول شد. همچنین پایه ها نیز در بخش هایی قرار می گیرند که به قرار گیری شکل اصلی استخر پیش ساخته کمک می کند و حالت گرد را منظم تر ایجاد می سازد. 



:: برچسب‌ها: استخر خانگی اینتکس , خرید استخر خانگی اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 19 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته قابل حمل فریمی سایز ۲*۳ محصولی بی نظیر برای تفریح و سرگرمی های آبی می باشد و می توان در دسته استخر های پیش ساخته مناسب ورزشکاران نیز قرار گیرد. افرادی که تمایل به ایجاد فضایی در باغ  و ویلای خود برای آب تنی و شنا دارند و می خواهند استخری را برای بازی و سرگرمی در روزهای آفتابی تهیه کنند می توانند این استخر پیش ساخته را با داشتن مزیت های فراوان اما قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند و از داشتن این محصول لذت ببرند. با آمدن روز های گرم و رفتن به سمت فصول گرما افراد تمایل بیش تری به انجام کارهایی پیدا می کنند که دمای بدنشان را پایین بی آورند و با این کار حس خوشنودی پیدا کنند به این دلیل ایجاد یک مجموعه آبی برای هر محلی ضروری است که در روزهای تعطیل بتواند خستگی کل هفته را برطرف کند. در زیر به شرح ویژگی های این استخر پیش ساخته می پردازیم.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته قابل حمل , خرید استخر پیش ساخته قابل حمل ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 18 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس بدون لوازم سایز ۷۶*۳۰۵ از جمله استخر های کارآمد و کاربردی است که در صنعت و کشاورزی نیز استفاده می شود و علاوه بر آن می توان به عنوان استخر های خانوادگی در باغ و ویلا و حتی حیاط های بزرگ منازل از آن استفاده کرد. این استخر آماده نصب است به طوری که تنها بدنه و پایه ها به هم متصل می شوند در غیر این صورت بخش های دیگر محصول آماده بوده و در هر زمان امکان نصب آن وجود دارد. در محل های مختلف سازگاری های لازم برای بدنه ایجاد شده است و شما با اختیار خود قادر به انتخاب این فضاها خواهید بود. استخر پیش ساخته از اجزای محکم و استواری تشکیل شده است که در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند مناسب ترین گزینه برای آموزش ورزش شنا باشد. با استفاده از چنین محصولاتی هزینه داشتن یک استخر پیشرفته در محل های گفته شده کاهش می یابد و به این گونه خرید آن به صرفه می باشد. جهت خرید به مطالب زیر مراجعه کنید.


راه اندازی استخر پرورش ماهی

همان طور که گفته شد این استخر پیش ساخته قادر به استفاده در مصارف صنعتی نیز است و می توان با آن کسب و کارهایی نیز راه اندازی نمود. از این رو احداث استخر پرورش ماهی نمونه ای مناسب برای این استخر پیش ساخته است که می تواند محوطه ای بزرگ را برای این کار ایجاد سازد. برای ایجاد چنین کسب و کاری تنها کافی است منطقه مورد نظر را انتخاب کرده و وسایل لازم را تهیه کنید. برای این کار نیازمند نردبان برای رفت و آمد به داخل محوطه هستید و نیز یک عدد پمپ تصفیه آب نیز برای پاک کردن محیط داخلی محصول نیاز است. این پمپ تصفیه آب درونی را در هر زمان که نیاز است تمیز می کند و از آلودگی ها پاک می سازد. وجود آن نیز جزو مهم ترین و ضروری ترین وسایل برای ایجاد پرورش ماهی است. چرا که برای این کار محیطی تمیز نیازمند می باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود و افراد دچار خسارت نشوند. با این کار افرادی مشغول به کار می شوند و نوعی ایجاد اشتغال نیز خواهد بود.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 17 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته فریمی گرد سایز ۱۲۲*۵۴۹ محصولی بی نظیر با بدنه ای مقاوم و بادوام است و دارای ابعاد مناسب جهت استفاده های چند نفره می باشد و می توان آن را به عنوان استخر های خانوادگی در باغ ها و ویلا ها در نظر گرفت. این محصول اجزا و قسمت های مختلفی دارد که برای سازگاری بیش تر با محیط است و نیز می تواند کارایی محصول را افزایش دهد. طراحی آن به صورت گرد می باشد تا از فضا نهایت استفاده شود و بدون وجود گوشه برای بازی های مختلف مناسب گردد. طراحی این استخر پیش ساخته بسیار ساده می باشد به طوری که برای نصب آن احتیاجی به ابزار خاصی نیست و بدون آموزش می توان این محصول آماده و زیبا را برای افراد تهیه نمود. راه اندازی ساده این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است که افراد قادر به این کار در کم ترین زمان هستند و می توانند به صورت دقیق و درست بدون نیاز به کمک آن را نصب نمایند. برای آشنایی بیش تر با این استخر پیش ساخته فریمی گرد سایز ۱۲۲*۵۴۹ به مطالب زیر توجه کنید.


نحوه قرار گیری بدنه و پایه ها

محصول مورد نظر از فریم هایی جهت ایستادن و بدنه ای راحت و مناسب برای بخش اصلی تشکیل شده است که در مجموع با کنار هم قرار گرفتن می توانند مجموعه تفریحی آبی را ایجاد نمایند. این فریم ها پایه های محصول را تشکیل می دهند که در ابتدا به هم متصل نیستند و جدا از هم در بسته بندی قرار دارند در زمان نصب می توان به آسانی این فریم ها را به هم متصل نمود و از آن برای تشکیل اسکلت اصلی محصول استفاده کرد. بخش هایی بر روی پوسته بدنه قرار دارد که ارتباط بین پایه ها با بدنه هستند و از این طریق بدنه استوار و محکم می شود.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فریمی گرد , خرید استخر پیش ساخته ساخته فریمی گرد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 16 فروردين 1400
.

استخر کودک پیش ساخته فریمی کم عمق سایز 122*122 جزو استخر هایی می باشد که به دلیل عمق کم نسبت به سایر استخر های پیش ساخته می تواند مورد  استفاده کودکان خردسال بوده و برای آن ها محیطی مناسب جهت انواع بازی های آبی ایجاد می کند. در فصل تابستان که مدارس تعطیل شده و کودکان اوقات فراقت بسیاری دارند و می توانند انواع بازی ها و نیز انواع ورزش ها و مهارت ها را آموزش ببینند می توان این محصول کاربردی را برای آن ها تهیه نمود تا در این روز ها در فضای باز بتوانند هم وقت گذرانی کنند و هم ورزش شنا را تمرین کنند. با این کار دمای بدن آن ها در روز های آفتابی پایین آمده و همچنین قوای شنای آن ها بالا می رود. چنین محصول کاربردی می تواند در سالن های ورزشی برای آموزش شنا کودکان نیز به کار رود و به این صورت مفید تر واقع شود. در خصوص استخر کودک پیش ساخته مد نظر ویژگی هایی به صورت زیر دسته بندی شده است که به آن ها توجه کنید.


خلاقیت در کنار قابلیت

استخر کودک پیش ساخته فریمی کم عمق سایز 122*122

این استخر پیش ساخته که مخصوص کودکان است از طراحی ساده ای برخوردار می باشد که که می توان آن را در یک حیاط بزرگ نیز احداث نمود. این مجموعه آبی به صورت شکل هندسی مستطیل وجود دارد که سطحی مسطح داشته و فضای بازی را ایجاد کرده است. برترین بخش ساخت این محصول فریم های تشکیل دهنده آن است که از سبک ترین آلومینیوم تشکیل شده و بر روی زمین استوار می ایستد. این فریم ها قابلیت جداشدن دارند و در محل مورد نظر با بست هایی به یکدیگر متصل هستند و تشکیل پایه های قوی این استخر پیش ساخته را می دهند. بدنه محصول دارای رنگبندی می باشد که همگی جزو رنگ های شاد بوده و در نظر کودکان جذاب به شمار می آید و تمایل پیدا می کنند تا در استفاده از این محصول دوستان خود را نیز شرکت دهند و یک بازی مشارکتی و دست جمعی را راه اندازند. در چنین بازی هایی هیجان فراوانی وجود دارد به همین منظور این بدنه استخر پیش ساخته می بایست از مقاومت بالایی در برابر برخورد و ضربه های ناشی از تحرک کودکان برخوردار باشد و ضخامت بالای آن بتواند حجم آب 337 لیتر را در خود نگه دارد و از نشت آب به بیرون جلوگیری کند. 



:: برچسب‌ها: استخر کودک پیش ساخته , استخر پیش ساخته کودک , خرید استخر پیش ساخته کودک , خرید استخر کودک پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 14 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته خانوادگی بست وی سایز ۷۶*۳۰۵ جزو محصولات بزرگ برای تفریحات آبی در کنار اعضای خانواده می باشد که امکان استفاده در محل های گوناگون را دارد و می توان آن را در حیاط ویلا و یا باغ نصب نمود. در زمان نیاز به بازی های مهیج و تخلیه انرژی در یک روز تعطیل تابستانی و گرم این استخر پیش ساخته می تواند تمامی احتیاجات افراد را برطرف کرده و محیط را به یک محل ورزشی تفریحی برای شنا تبدیل نمود. با وجود چنین محصولی دیگر نیازی به رفتن به استخر های سرپوشیده نیست و می توان در کنار اعضای خانواده و دوستان خود تجربه یک اوقات فراقت شاد را داشت. با داشتن مزیت های فراوان این محصول جزو پر فروش های سال 2020 بوده و با وجود قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات می تواند خریدی به صرفه نیز محسوب شود. برای آشنایی بیش تر با این استخر پیش ساخته به مطالب پایین توجه کنید.


هیجانی بی نظیر در یک روز آفتابی

از آن جایی که می توان این استخر پیش ساخته را در محل هایی مانند یک حیاط بزرگ و یا در ویلا و حتی در باغ نصب و راه اندازی نمود می تواند کارایی بسیاری داشته باشد و محیط شاد را در هر زمانی برای افراد مهیا سازد. این استخر پیش ساخته قابلیت نصب آسان داشته و می توان در زمان کم آن را راه اندازی کرد و در زمان دیگر که نیازی به وجود آن نیست به راحتی آن را جمع آوری نمود. با داشتن بدنه ای مقاوم نسبت به ضربه و وزن افراد و همچنین گنجایش آب مورد نظر محصولی کاربردی برای داشتن هیجان زیاد می باشد و می تواند در روز های تعطیل در فصول گرم سال مورد استفاده خانواده باشد. این استخر به افراد امکان آب تنی با اعضای خانواده را می دهد و می توان با استفاده از آن انواع بازی های آبی را اجرا کرد. در این استخر ایمنی های لازم رعایت شده است بنابراین افراد کوچک و کودکان نیز می تواند در این استخر پیش ساخته حضور پیدا کنند.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته خانوادگی , خرید پیش ساخته خانوادگی , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 12 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی از جمله استخر هایی می باشد که دارای ابعاد بزرگ و مناسب برای پرورش تعداد زیادی از ماهی های گوناگون است. برای ایجاد چنین شغلی نیازمند پرداخت هزینه زیادی است تا ابزار و وسایل آن را فراهم کرد. یکی از پر هزینه ترین محصولاتی که برای راه اندازی پرورش ماهی نیاز است استخر می باشد که محل اصلی رشد و نمو ماهی ها است. این استخر باید شرایط قرار گیری ماهی های مختلف را داشته باشد و بتواند انواع امکانات را برای پرورش آن ها فراهم کند. اما ساخت این استخر ها پول بسیاری می خواهد که با وجود استخر های پیش ساخته شرکت بست وی دیگر نیازی به آن ها نیز و تنها با خریداری این محصولات می توان محیطی سالم برای این شغل مهیا ساخت. با خرید این محصول دیگر شرایط لازم برای پرورش نیز ایجاد می شود که در ادامه به شرح بیش تری از آن ها می پردازیم.


جایی مناسب برای رشد و تکثیر ماهی ها

از آن جایی که این کار نیازمند دقت و مواظبت بسیاری می باشد بنابراین با داشتن دانش در این مورد می توان به راحتی یک پرورش ماهی گسترده راه انداخت. این استخر پیش ساخته محلی را ایجاد می کند که کمبود هیچ موردی در آن حس نشود و بتوان کار را به نحو احسن انجام داد. در صورت تمایل می توان این استخر پیش ساخته را با حفر زمین در داخل آن گنجاند و هم می توان آن را بر روی زمین راه اندازی نمود. بدنه این محصول برای بودن در معرض اشعه خورشید سازگاری دارد و همچنین با مرغوبیت و ضخامت بالا می تواند عمر بالایی را برای این مجموعه رقم بزند. بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی بزرنتی و الیاف شمعی می باشد و قابلیت گنجاندن 30512 لیتر آب را در خود دارد بنابراین تحمل وزن چنین حجمی را داشته و می تواند ماهی های بسیاری را پرورش دهد. با داشتن دریچه تخلیه آب کار تمیز کردن و تعویض آب درون استخر به درستی انجام می گردد و این کار برای سلامت ماهی ها بسیار مهم است. 



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی , خرید استخر پیش ساخته برای پروش ماهی , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 11 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس از سری محصولات بی نظیر و پیشرفته می باشد که برای مصارف مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با گرم شدن هوا و تعطیلی مدارس و همچنین افزایش اوقات فراقت افراد تفریح هایی از قبیل آب تنی و شنا طرفدار بیش تری پیدا کرده و افراد گوناگون را همواره متمایل به انجام این بازی ها می کند. در یک روز تابستانی و گرم چیزی بهتر از این نیست که گروهی از دوستان با یکدیگر به شما در استخر بپردازند و وقت خود را صرف سرگرمی با آب کنند. در این زمان هم سرگرم می شوند و هم باعث خنکی بدن خود می شوند. اما برای فراهم کردن یک استخر مجهز و بزرگ نیازمند پرداخت هزینه بسیار بالا می باشد و همچنین فضای گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. از این رو شرکت اینتکس شروع به ساخت استخر های پیش ساخته کرده و آن را برای کاربرد های مختلف ایجاد کرده است. در زیر به برخی از ویزگی های این استخرهای پیش ساخته می پردازیم.


خلاقیت در ساخت

استخر پیش ساخته فوق با بهره گیری از فناوری های جدید و به روز ساخته شده است و امکان این را ایجاد می کند که هم به صورت مجزا بر روی زمین قرار بگیرد و هم بتوان زمین را به میزان ارتفاع آن گود کرد و استخر را در داخل زمین کار گذاشت. در زمانی که می خواهید بر روی زمین از این محصول استفاده کنید پایه های فلزی و استواری آن را محکم به حالت ایستاده قرار داده اند و باعث استحکام آن می شوند. این پایه ها که از جنس آلومینیوم هستند وزن سبکی داشته و وزن اضافه ای را برای این استخر ایجاد نمی کنند. پایه ها از بالا به لبه استخر پیش ساخته متصل هستند که این لبه نیز از جنسی مشابه با جنس پایه ها می باشد و دارای دوام و طول عمر بالا نیز است. 


قابلیت های کلی محصول

از آن جایی که این محصول با ابعاد مورد نظر برای استفاده گروهی تعبیه شده است می توان آن را در حیاط نیز قرار داد. بخش بدنه آن که مهم ترین قسمت استخر های پیش ساخته به شمار می آید از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که با ضخامت بی نظیر در مورد هر احتمالی مقاوم است. چنین بدنه ای می تواند آب های گرم را نیز در خود جای دهد و گنجایش 6836 لیتر آب را دارد بنابراین با ارتفاع 100 سانتی متری می تواند برای تمرین ورزش شنا نیز مناسب باشد. در این صورت می توان افراد کم سن و کودکان را نیز در داخل این استخر گذاشت و با آن ها مشغول آب تنی شد. 


کارایی منحصر به فرد

این استخر پیش ساخته زیبا و جادار برای مصارف مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مهم ترین این مصارف آموزش شنا برای افراد مختلف است که محلی ایمن و بزرگ را برای آن ها فراهم می کند و می تواند برای چنین آموزشی در سالن های بزرگ ورزشی نیز قرار بگیرد و بخشی را به خود اختصاص دهد. اما یک مورد دیگر وجود دارد که می توان از این استخر پیش ساخته بهره کافی را برد و آن هم استفاده از آن به عنوان استخر پرورش ماهی است. این استخر پیش ساخته فضای کافی را برای پرورش ماهی های زیادی فراهم می کند و با داشتن قابلیت تصفیه آب و همچنین محل هایی برای خروج آب می تواند در این زمینه و ایجاد این اشتغال موردی مناسب باشد و بتوان با پرداخت هزینه ای کم تر از هزینه احداث استخر شغلی مناسب برای افراد مختلف ایجاد نمود. 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته عمیق , خرید استخر پیش ساخته عمیق , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 10 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته فریمی 10 متری اروپایی نمونه ای از باداوم ترین نوع استخر آماده بوده که توسط کارخانه تهران اینتکس طراحی و تولید شده و دارای کیفیت قابل توجه و تجهیزات استاندارد همراه می باشد. در واقع این استخر پیش ساخته از یک بدنه اصلی به همراه سازه های فریمی تشکیل شده که این سازه ها با فاصله های یکسان و معین تمامی اطراف محصول را در بر گرفته و استحکام استخر را فراهم می کنند. این استخر پیش ساخته فریمی را می توانید به دو صورت روکار بر روی سطح زمین و توکار در داخل زمین راه اندازی نمایید. توجه داشته باشید برای راه اندازی محصول به صورت توکار در داخل زمین نیاز به گودبرداری وجود دارد.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 9 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته گرد فریمی 122*488 از سری استخر های آماده تولید شده توسط کارخانه بزرگ بست وی بوده که می تواند یک تفریح آبی ایده آل را برای شما در کنار خانواده فراهم کند. این استخر پیش ساخته از دو بخش بدنه اصلی به همراه سازه های فریمی تشکیل شده که تمامی این نقاط از ساختاری استاندارد برخوردار هستند. بدنه اصلی محصول سه لایه بوده که از شامل مواد اولیه از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با روکش برزنتی بوده که دارای یک لایه از الیاف شمعی است. این جنس بدنه بادوام موجب شده تا محصول امکان استفاده در فضای باز را داشته و سازگاری بالایی با تغییرات شرایط اب و هوایی داشته باشد. این جنس بدنه به میزانی طول عمر بالا داشته که می توانید با دماهای مختلف آب و در برابر تابش مستقیم نور خورشید یا حتی بارش باران از استخر پیش ساخته استفاده کرده و نگران وارد شدن هیچ نوع آسیبی نخواهید بود. سازه های محصول نیز از جنس فلز آلومینیوم هستند. این سازه ها با حدفاصل یکسان تمامی اطراف استخر را در برگرفته و موجب استحکام بدنه محصول می شوند.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته گرد فریمی , استخر پیش ساخته گرد , خرید استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 8 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته بست وی فلزی طرح دار از جمله متفاوت ترین و در عین حال جدیدترین تولیدات کارخانه بست وی در زمینه استخر های آماده بوده که به دلیل کیفیت بالا می توانید از آن به صورت دائمی در داخل سطح زمین و توکار راه اندازی شود. این استخر پیش ساخته از فریم هایی با جنس استیل طراحی و تولید شده زیرا استحکام فوق العاده بالایی داشته و کاملا ضد زنگ و باداوم می باشد. این فریم ها تمامی بدنه خارجی محصول را با حد فاصل مشخص در برگفته و موجب می شود موقعیت محصول بر روی زمین ثابت باقی مانده و فرم اصلی استخر حفظ شود.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته بست وی , خرید استخر پیش ساخته بست وی , استخر پیش ساخته بست وی فلزی طرح دار ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 6 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته گرد 427 × 122 از سری تولیدات کارخانه بست وی در زمینه استخر های آماده بوده که دارای کیفیت بالا و ابعاد استاندارد برای مصارف خانوادگی ، صنعتی ، کشاورزی و یا حتی پرورش ماهی می باشد. این استخر پیش ساخته کالا بادوام بوده به طوری که می توانید آن را در داخل زمین به صورت توکار و دائمی و یا بر روی سطح زمین راه اندازی کنید. توجه داشته باشید برای راه اندازی محصول نیاز به محیط مسطح و حدود 10% بزرگتر از ابعاد از استخر پیش ساخته خواهید داشت. این استخر پیش ساخته به همراه خود دارای درپوش و پمپ تصفیه فیلتری و نردبان نیز می باشد. با استفاده از درپوش و پمپ و پمپ تصفیه آب می توانید در مصرف آب صرفه جویی کرده و تعداد دفعات تعویض آب داخل استخر را به میزان قابل توجهی کاهش بدهید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته گرد , خرید استخر پیش ساخته گرد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 5 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته ایرانی 10 متری یکی دیگر از تولیدات نمایندگی اینتکس تهران در داخل کشور بوده که برگرفته از آخرین تکنولوژی روی دنیا طراحی شده و به دلیل کیفیت بالا به راحتی می تواند با نمونه های خارجی به رقابت بپردازید. این استخر پیش ساخته باداوم ابعادی بزرگ داشته به طوری که شما می توانید برای مصارف تفریحی ، کشاورزی ، صنعتی و یا حتی پرورش ماهی از این محصول استفاده کنید. استخر های آماده دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی بوده که در این بین می توانید به بدنه پرتابل آن ها اشاره کنیم که موجب شده شما بتوانید در هر محل که می خواهید آن را راه اندازی کرده و به سرعت نیز اقدام به جمع اوری آن نمایید. بدنه این استخر های پیش ساخته ایرانی بسیار مقاوم بوده و در برابر بارش باران ، تابش مستقیم نور خورشید ، دماهای مختلف آب و سایر تغییرات شرایط آب و هوایی کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. در همین راستا می توانیم عنوان کنیم که این محصول ایرانی را می توانید در داخل سطح زمین و یا بر روی آن راه اندازی کنید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ایرانی , خرید استخر پیش ساخته ایرانی , استخر پیش ساخته ایرانی 10 متری ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 4 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته ایرانی 7 متری یکی دیگر از تولیدات موفق و باداوم نمایندگی اینتکس در ایران در زمینه استخر های آماده بوده که می تواند در زمینه تفریحی ، صنعتی ، کشاورزی و پرورش ماهی نیاز شما را برطرف سازد. این استخر پیش ساخته در داخل کشور و متناسب با تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و از نظر کیفیت و طول عمر همچنین کارایی قابل رقابت با نمونه های اروپایی خود می باشد. این محصول از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که در کنار یکدیگر می توانند یک استخر کاملا با بدنه پرتابل را در اختیار شما قرار بدهند. سازه های این استخر پیش ساخته فرم U شکل داشته و با حفظ حدفاصل یکسان از یکدگیر قرار دارند. این استخر آماده را می توانید با گودبرداری در داخل زمین و به صورت توکار و یا بر روی یک محیط محسط بر روی سطح زمین و به صورت روکار راه اندازی کنید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ایرانی , خرید استخر پیش ساخته ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 3 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته ایرانی 4 متری یکی دیگر از بهترین انواع استخر آماده تولید شده در نمایندگی اینتکس تهران در ایران بوده که از نوع فریمی و با بدنه پرتابل و سیستم راه اندازی آسان در اختیار شما قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته کم جا بوده که به دلیل کیفیت بالای بدنه و طول عمر فوق العاده زیادی که داشته امکان رقابت با انواع استخر های بتنی را دارد. محصول یاد شده را به همراه تجهیات جانبی از جمله نردبان پیش ساخته ، پمپ تصفیه آب فیلتری و یک DVD آموزشی دریافت خواهید کرد. قدرت بالا و میزان کارایی این پمپ تصفیه فیلتری به میزانی بوده که شما می توانید از این استخر پیش ساخته علاوه بر مصارف تفریحی و خانوادگی برای مصارف صنعتی و کشاورزی و یا حتی پرورش ماهی نیز استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ایرانی , خرید استخر پیش ساخته ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 2 فروردين 1400
.

استخر پیش ساخته ایرانی 5 متری یکی دیگر از تولیدات موفق و پرفروش نمایندگی اینتکس ایران در زمینه استخر های پیش ساخته بوده که با توجه به کیفیت بالایی که داشته امکان استفاده به عنوان استخر های صنعتی و کشاورزی را نیز داشته و قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی را نیز دارد. این استخر آماده بدنه مستطیل شکل داشته که دارای دو بخش بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده می باشند. این فریم های نگهدارنده دارای طراحی بدنه U شکل بوده که فاصله های یکسان از یکدیگر تمامی اطراف محصول را در بر می گیرند. جنس اصلی این فریم ها از الومینیوم ضدزنگ بوده که موجب می شود این استخر پیش ساخته امکان راه اندازی بر روی سطح زمین به صورت روکار و یا داخل زمین به صورت توکار و دائمی را داشته باشد. بدنه اصلی محصول نیز از جنس PVC و الیاف شمعی با یک ساختار سه لایه تولید شده است.

 

همچنین برای خرید محصولات اینتکس می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته ایرتکس , خرید استخر پیش ساخته ایرتکس , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , ایرتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 1 فروردين 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی