.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته توکار

این مسئله بسیار مهم است که خیلی از افراد دوست دارند تا در داخل منزل ، باغ ، ویلا و یا هر فضای دیگری که در اختیار دارند بتوانند با خیال راحت یک استخر را قرار داده و از آن استفاده کنند. در واقع بهره مندی از استخر شخصی مزیت مهمی است که افرادی که فضا را در اختیار دارند می توانند به ساده ترین شکل ممکن از این مزیت برخوردار شوند. حال با توجه به این مسئله این سوال پیش می آید که برای راه اندازی یک استخر چه شرایطی مورد نیاز است؟ در واقع یک استخر اگر قرار باشد در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی شود بهتر است با بهره مندی از چه خصوصیاتی در مکان مورد نظر جای گیرد؟ این موارد مهم ترین سوالاتی است که افراد مختلف در هنگام خرید یک استخر پیش ساخته سعی می کنند تا به بهترین شکل ممکن با گرفتن پاسخ صحیح اقدام به خرید کنند. در همین راستا در این مقاله قصد داریم تا به بررسی استخر پیش ساخته توکار بپردازیم. این مدل از استخر ها عمدتا به صورت روکار طراحی و نصب می شوند و افراد مختلف سعی می کنند تا بر روی زمین از این محصولات استفاده کنند اما در این میان افرادی وجود دارند که سعی می کنند تا از این دسته محصولات پس از حفاری زمین به بهترین شکل ممکن از محصول در داخل زمین و به صورت تو کار استفاده کنند. با توجه به این مسئله این مقاله را به صورت کامل به توضیح در خصوص این مطلب اختصاص خواهیم داد تا با آگاهی کامل از ویژگی های این مدل از نصب بتوانید با آسودگی خاطر دست به خرید و انتخاب این محصولات بزنید.

در نظر گرفتن محیط برای نصب استخر پیش ساخته توکار

در نخستین بخش از بررسی استخر پیش ساخته توکار باید به این نکته توجه داشته باشید که این دسته از محصولات باید برای نصب دارای چه شرایطی باشند و با فراهم کردن این شرایط سعی کنید تا نصب این استخر های پیش ساخته را انجام دهید. در واقع اولین بخش و شاید مهم ترین بخش در خصوص این محصولات در نظر گرفتن محیط و شرایطی است که...............

 

جهت خواندن ادامه مطلب می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

استخر پیش ساخته توکار ارزان برزنتی

هم چنین جهت خرید انواع استخر پیش ساخته ، انواع مبل بادی ، مبل شنی و ... می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران نیز اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر بادی , فروشگاه اینتکس , محصولات بادی , مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 30 آبان 1399
.

مبل های شنی از سری مبل های جدید و مدرن هستند که با نام های دیگری چون بین بگ و مبل هپی چیر نیز به فروش می رسند . مبل های شنی به دلیل نوع طراحی بسیار عالی و همچنین سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری که دارد در میان مردم محبوب شده است و در سال های اخیر به فروش بسیار بالایی دست یافته است . این مبل های شنی را می توان در دسته مبل های طبی و ایده آل برای استراحت کردن دانست به همین دلیل استفاده از آن برای تمامی سنین مناسب می باشد . با استفاده از مبل های شنی می توانید ساعت های طولانی تری را به نشستن ، تماشای تلویزیون ، مطالعه و ... بپردازید بدون اینکه کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود حس کنید ، علت آن نیز استفاده از محتوای یونولیتی در داخل مبل می باشد که به دلیل خرد بودن در داخل مبل تحرک داشته و به همین واسطه فرم پذیری بسیار عالی دارد ، اما با این حال مبل های شنی نیز معایبی نیز دارند که شاید کمتر از آن ها اطلاع داشته باشید ، اما فروشگاه مبل شنی اینتکس قصد دارد تا در این مطلب به معایب مبل شنی بپردازد تا بیش از پیش این محصولات شنی را بشناسید .

در ابتدا لازم است بدانید که ویژگی ها و مزایای مبل شنی بسیار زیاد است که می توان حتی معایب آن را نادیده گرفت اما جهت اطلاعات بیشتر به مهم ترین معایب مبل شنی می پردازیم تا اگر با آن ها مشکل دارید از خرید مبل شنی خود صرف نظر کنید . یکی از معایب مبل های شنی داشتن محدودیت در تحمل وزن می باشد ، یک مبل شنی بزرگسال می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند ، از آن جا که کمتر کسی این وزن را دارد می توان از این عیب چشم پوشی کرد ، البته زمان هایی که از ارتفاع بالا بر روی مبل شنی پریده شود ، وزن افراد در هنگام برخورد به دلیل نیروی گرانشی زمین چندین برابر می شود که ممکن است به مبل شنی آسیب برساند . پس توصیه می شود که هیچگاه بر روی مبل شنی نپرید و حتی آن را به اطراف پرتاب نکنید .

جهت خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

معایب مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , معایب مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 29 آبان 1399
.

اکثر جوانان یکی از تفریحاتی که باعث هیجان و گذراندن اوقات فراغتشان می شود را استفاده از بازی های رایانه ای می دانند. همین عامل نیز باعث شده تا شما در هر زمینه به گیم نت ها سر بزنید شلوغی و استقبال کودکان ، نوجوانان و جوانان را مشاهده نمایید. حال با توجه به این نکته باید به این عامل هم دقت کنیم که معمولا افرادی که صاحب گیم نت ها می باشند سعی می کنند تا از بهترین امکانات در محیط مغازه خود استفاده کنند تا فرد بتواند به راحتی هر چه تمام تر و در بهترین حالت ممکن به بازی بپردازد. یکی از مهم ترین نکات در این باره فراهم کردن یک مبل مناسب جهت نشستن فرد می باشد.

این مبل حال می تواند نمونه های مختلفی داشته باشد که از مهم ترین و پر طرفدار ترین این مبل ها می توان به مبل دو نفره گیم نت اشاره کنیم. با توجه به این که اکثر بازی های رایانه ای و خصوصا گیم نت ها به صورت دو نفره انجام می شود ، به همین دلیل هم استفاده از یک مبل دو نفره گیم نت برای نشستن راحت افراد یک مسئله مهم و حیاتی به شمار خواهد رفت. همین امر نیز باعث شده تا در این مقاله به صورت کامل به بررسی این دسته از محصولات پرداخته و یک پیشنهاد فوق العاده را در جهت خرید یک مبل دو نفره گیم نت به شما ارائه دهیم...

 

شما می توانید از طریق لینک زیر ادامه مطلب را مشاهده نمایید:

مبل شنی دو نفره گیم نت

هم چنین برای خرید مبل شنی می توانید از طریق فروشگاه مبل شنی در ایران با قیمت ارزان اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399
.

مبل های شنی یکی از شیک ترین و در عین حال ساده ترین محصولاتی بوده که ط راحی بدنه بسیار جذاب و منحصر به فردی داشته و با تنوع گسترده برای استفاده تمامی رده های سنی با جنس بدنه مختلف و همچنین ابعادی مختلف به بازار عرضه می شود. بسیاری از افراد با در نظر گرفتن ساختار بدنه مبل شنی و طراحی ظاهری این گروه از محصولات از ان ها در محیط منازل و یا حتی محل کار خود استفاده کرده تا در صورت خستگی و یا در زمانی هایی مانند تماشای تلویزیون و مطالعه بتوانند احساس راحتی داشته باشند. این گروه از محصولات در مقایسه با مبل های راحتی و مبل های بادی از مزیت بسیار مهمی برخوردر بوده به طوری که مبل های شنی قابلیت آن را داشته تا بتوانند به راحتی تغییر حالت داده و بخش تکیه گاه و نشیمنگاه آن ها با در نظر گرفتن فرم بدن مصرف کننده تنظیم شود. به همین دلیل بوده که این محصولات از فروش قابل قبولی برای تمامی سنین برخوردار می باشد. اما لازم بوده تا اگر شما قصد خرید مبل شنی را دارید با دلیل اصلی این ویژگی جذاب این محصولات به طور کامل آشنایی داشته باشید. در همین راستا بیان می کنیم که دلیل این امر مربوط به بخش داخلی مبل شنی بوده که در واقع یونولیت مبل شنی نامیده می شود. در ادامه این مطلب امکانی وجود داشته تا شما بتوانید با ویژگی های منحصر به فرد یونولیت مبل شنی به طور کامل آشنا شده و روش های نگهداری و مراقبت و همچنین تعویض این مواد داخلی را فرابگیرید. پس با ما همراه شوید.

بهترین مواد داخلی مبل شنی و مبل های شنی در طول مدتی که از طراحی اولیه آن و عرضه به بازار این محصولات سپری داشته از نظر بخش مواد داخلی تغییراتی را تجربه کرده تا بهترین گزینه برای انتخاب مواد داخلی این محصول استفاده شده که موجب راحتی شما در زمان استفاده شده و عوارض جانبی در بر نداشته باشد. 

جهت خرید مبل شنی می توانید از فروشگاه مبل شنی در ایران خرید خود را انجام دهید. هم چنین جهت مشاهده ادامه این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

یونولیت مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , مبل شنی ارزان , یونولیت مبل شنی , فیبر مبل شنی , فروشگاه مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 27 آبان 1399
.

آموزش ساخت هپی چیر یکی از مطالبی می باشد که امروزه افراد به برای آموزش مبل شنی و هپی چیر آن را دنبال می کنند در ای مطلب قصد داریم به نحوه ساخت مبل شنی و هپی چیر بپردازیم با ما همراه باشید .... 

ساخت هپی چیر در ایران با توجه به قیمت کم پارچه و چرم و هزینه های حمل و نقل به راحتی امکان پذیر می باشد و با توجه به به توضیحات که داده شد می توانید با کمترین قیمت یک مبل شنی با کیفیت را تولید کنید . مبل شنی و هپی چیر دارای طرح های مختلف می باشد که از نظر ابعاد ، رنگ بندی ، مدل نسبت به هم تفاوت های بسیاری دارند . مبل های شنی مخملی و پارچه ای به راحتی قابل شست و شو می باشد به همین سبب در صورت کثیف شدن رویه آن به راحتی می توانید رویه آن را از مبل جدا کرده و داخل لباس شویی به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه نگران اسیب دیدن رویه آن باشید . مبل های دیگری وجود دارد که بدنه آن های از جنس چرم مصنوعی می باشد که در صورت کثیف شدن و لک شدن بدنه به راحتی با یک دستمال نمدار قابل تمیز شدن می باشد . مبل های شنی با توجه به ساختار ایده آلی که دارد بسیار مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد . نشیمنگاه این مبل ها به گونه ای است که شما در زمان استفاده از آن داخل مبل فرو رفته و تمام قسمت های بدن را در بر می گیرد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . برای دریافت اطلاعات کامل شما می توانید به تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند . 

 

جهت خرید مبل شنی از طریق فروشگاه مبل شنی و هم چنین جهت خواندن ادامه مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

آموزش ساخت هپی چیر



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی , هپی چیر ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.

راهنمای انتخاب و خرید مبل شنی یکی از دغدغه های بسیاری از افراد که بیشتر زمان های خود را به صورت نشسته می گذرانند انتخاب یک مبل ایده آل و مناسب است . امروزه تنوع مبل ها در بازار های جهانی بسیار زیاد است که در این میان باید با توجه به ویژگی های هر یک از مبل ها و همچنین آرگونومی ساخت آن ها ، اقدام به خرید مبل طبی و آرگونومیک کنید . یکی از شایع ترین درد ها و مشکلاتی که در مفاصل ، ستون فقرات ، دیسک کمر و گردن اتفاق می افتد ، استفاده نکردن از بستر های استاندارد نشیمن و همچنین عادت های غلط نشستن در طول روز می باشد .

این نوع از درد ها عمدتا به مرور زمان اتفاق می افتد به همین دلیل افراد در همان ابتدا با مشکل مواجه نمی شوند پس بهتر است که در انتخاب مبل خود دقت کنید تا از مشکلات مفصلی و ... به دور باشید . یکی از بهترین و برترین مبل ها ، مبل های شنی است که می توان آن را از مدرن ترین و جدید ترین مبل های موجود در بازار دانست . شاید برخی از شما با مبل های شنی آشنایی نداشته باشید ، اما این محصولات شنی به دلیل ساختاری که دارند یکی از مناسب ترین و طبی ترین نشیمنگاه ها می باشند که می توانید از آن ها بهره مند شوید . در این مطلب قصد داریم با بررسی بیشتر این محصولات شنی ، راهنمای انتخاب و خرید مبل شنی خوبی برای شما عزیزان و دوست داران مبل شنی باشیم .

راهنمای انتخاب و خرید مبل شنی

اولین راهنمای انتخاب و خرید مبل شنی استاندارد و با کیفیت این است که محصول خود را از مراکز و فروشگاه مبل شنی معتبر خریداری کنید . 

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

راهنمای انتخاب و خرید مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 25 آبان 1399
.

ساخت مبل شنی یکی از مطالبی می باشد که امروزه افراد در سایت های مربوطه به دنبال آموزش ساخت مبل شنی می باشند در این مطلب قصد داریم به توضیحات و نقد و بررسی جامع ساخت مبل شنی بپردازیم ... 

ساخت مبل شنی مراحل خاصی دارد که باید به آن توجه کنید در مرحله اول می بایست بدنه مبل را تهیه نمایید و در هنگام خرید به جنس رویه آن باید توجه داشته باشید . جتنس رویه مبل های شنی می بایست بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا باشد و همچنین باید از نرمی و لطافت بالایی برخوردار باشد . مبل شنی دارای رویه های مختلف می باشد که اغلب آن ها از جنس پارچه مخملی و چرم مصنوعی می باشد که هر دو آن ها از کییفیت بالایی بهرمند می باشند . 

مواد داخلی که برای مبل شنی شما می توانید تهیه کنید از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار انعطاف پذیر می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن مبل فرم بدن شما را به خود می گیرد که باعث نرمی و راحتی بیشتر این محصول می شود . برای دوخت رویه آن باید یک آستر تهیه کنید و یونولیت خرد شده را داخل آن بریزید و سپس رویه آن را به آن اضافه کنید تا در زمان شست و شو و جدا کردن رویه مواد داخلی آن خارج نشود . مبل های شنی را شما می توانید به ابعاد مختلف بنا به فضا و ظرفیتی که مد نظر دارید طراحی کنید . مبل شنی با توجه به ساختار مدرن و شکلی که دارد می توانید بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و راحتی باشد . این محصولات قابل خرید از فروشگاه مبل شنی می باشد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

ساخت مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 24 آبان 1399
.

تولیدی مبل شنی فروشگاه اینتکس تهران به تازگی اقدام به تولید مبل های هپی چیر و همچنین صندلی بین بگ و هپی چیر نموده است که این محصولا با بالاترین کیفیت تولید شده و می توانید با آسودگی خاطر این محصولات را سفارش داده و خرید کنید . فروشگاه اینتکس در تولید مبل شنی از چندین نوع پارچه استفاده می کند که محبوب ترین آن ها پارچه های چرمی و یا پارچه های مخملی ضد آب می باشد که تمامی این پارچه ها به طور کامل قابل شستشو بوده و همچنین ضد آب می باشند . 

شما می توانید بسته به سلیقه خود مبل شنی و یا هپی چیر دلخواه خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان این کالا تولید شود و به دست شما برسد . رویه های پارچه ای به طور کامل قابل شستشو بوده و می توانید رویه آن را به صورت جداگانه از محصول جدا نموده و آن را به صورت جداگانه شستشو دهید و از آن استفاده کنید . همچنین به دلیل ضد آب بودن رویه این محصولات می توانید به راحتی به کمک مواد شوینده و به کمک یک دستمال رویه آن را تمیز نموده و نیازی به شستشوی آن نداشته باشید . 

هپی چیر های فروشگاه اینتکس تهران از یونولیت های درجه یک ساخته شده اند و مدت زمان بسیاری را می توانید از این محصولات استفاده کنید و دچار افت نخواهند شد . البته به کمک زیپی که در کف این محصول تعبیه شده است می توانید به راحتی این محصول را شارژ نموده و مجددا از آن استفاده کنید .

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

تولیدی مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 23 آبان 1399
.

مبل شنی از کجا بخرم ؟

آدرس فروش مبل شنی و یا تولیدی و کارخانه مبل شنی در کجای تهران قرار دارد 

برای خرید مبل شنی و سفارش مستقیم از کارخانه بایستی به آدرس تهران بلوار مرزداران برج الوند مراجعه نمایید این کارخانه و فروشگاه مبل شنی اولین تولید کننده مبل شنی در ایران بوده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولیدات انواع مبلمان شنی آغاز نموده است ، در تهران بورس فروش مبل شنی وجود ندارد و تنها مرکز تخصصی عرضه و توزیع این محصولات در آدرس ذکر شده میباشد که نمایندگی چندین شرکت خارجی را نیز بر عهده دارد فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نیز در دسترس است که میتوانید با مشاهده موارد و محصولات موجود آنها را خریداری و ثبت سفارش نمایید.

 

توضیحات مختصر ...

مبل شنی از نمونه مبل های تکی هستند که با طراحی های کاملا متفاوت طراحی شده و به فروش می رسند . مبل های شنی همواره به نرمی ، زیبایی و انعطاف پذیری بالا شناخته می شوند و یکی از راحتی ترین مبل های موجود در بازار است که استفاده از آن می تواند برای هر فردی خوشایند باشد . تنوع در ابعاد ، رنگبندی و ساختار مبل های شنی بسیار زیاد است به طوریکه که می توان چند هزار نمونه مبل شنی در سراسر دنیا پیدا کرد . به همین سبب بسیاری از خریداران به نسبت ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی انواع مختلفی از مبل های شنی را خریداری می کنند ، اما نکته قابل توجه در هنگام خرید مبل شنی این است که بایستی محصولات شنی خود را از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی خرید کنید تا به دام فروشندگان سودجو نیوفتید تا بتوانید مبل شنی اورجینال خود را خریداری کنید .

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

مبل شنی از کجا بخرم ؟



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 22 آبان 1399
.

امروزه با توجه به مدرن شدن زندگی ها، اکثر افراد از این گونه محصولات استفاده بسیاری می کنند. چرا که استفاده از این محصولات بسیار راحت تر و از لحاظ هزینه کاملا به صرفه تر از نمونه های قدیمی و سنتی می باشد. مبل های شنی امروزه یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت می باشد که از آن می توان درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این گونه از مبل ها یک وسیله بسیار راحت محصوب می شوند که دارای سایز های مختلف بوده که برای رده های سنی کودک تا بزرگسال طراحی شده است تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سایز خود، آن را انتخاب نمایند. یکی از مهمترین نکاتی که در خرید مبل های شنی بایستی به آن توجه بسیاری نمود، جنس پارچه ی آن مبل می باشد. مبل های شنی دارای دو نوع پارچه می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

مبل های شنی با پارچه ی چرمی :

این نوع از پارچه دارای کیفیت بسیار مطلوبی بوده و از مقاومت بسیار بالایی بهره می برد که در اکثر مبل های شنی مورد استفاده قرار گرفته است. از لحاظ دوام و کیفیت این نوع پارچه از درجه بالایی برخوردار است.

 

جهت خواندن ادامه مقاله و هم چنین خرید مبل شنی از فروشگاه مبل شنی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

پارچه مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 21 آبان 1399
.

مبل شنی چیست ؟

مقدمه

مبل شنی را می توان از برترین و پر طرفدار ترین مبل های حال حاظر در بازار جهانی دانست چرا که این محصولات شنی دارای ویژگی ها و مزیت های زیاد و خوبی هستند که موجب برتری نسبی آن ها شده است . مبل های شنی را با نام های دیگری چون بین بگ و مبل هپی چیر نیز می نامند که در ایران این نوع مبل ها را بیشتر مبل شنی و در کشور های اروپایی و غربی آن را بین بگ یا هپی چیر شنی می نامند . مبل های شنی همواره به نرمی و انعطاف پذیری بسیار عالی شناخته می شوند که به واسطه نرمی و انعطاف پذیری بالای خود می توانند نشیمنگاه های طبی و ایده آل را برای افراد فراهم کنند تا اینچنین فرد بتواند ساعت های بیشتری را به نشستن ، مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و ... بپردازد بدون اینکه کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود حس کند . در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی ها ، مزیت ها ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت مبل شنی و همچنین جنس و ... مبل های شنی آشنا کنیم تا بیش از پیش با این محصولات شنی جدید و پر طرفدار آشنا شوید .


طراحی ظاهری و آرگونومی ساخت بدنه مبل شنی

مبل های شنی یا بین بگ ها اگر چه ممکن است ظاهری متفاوت و متنوع داشته باشند اما 95 درصد آن ها از یک نوع آرگونومی ساخت واحد تشکیل شده اند . 

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

مبل شنی چیست

 

فروشگاه مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.

مبل شنی اینتکس

مبل های شنی از سری محصولات شنی بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار هستند که امروزه استفاده از آن ها بسیار زیاد شده است چرا که به واسطه مزایا و ویژگی های بسیار خوبی که دارند جایگزین مناسبی برای دیگر مبل ها شده اند . مبل شنی اینتکس را می توان یکی از بهترین بستر های نشیمنگاهی دانست چرا که به واسطه طراحی و آرگونومی ساخت بی نظیری که دارد سطح نرم و بسیار راحتی را برای افراد به ارمغان می آورند . استفاده از یک نشیمنگاه ایده آل و مناسب برای نشستن و استراحت کردن می تواند برای تمامی افراد مهم باشد چرا که بسیاری از مردم که دچار مشکلات مفاصل ، دیسک کمر و آرتروز گردن می شوند از مبل های غیر استاندارد استفاده کردند ، پس توصیه می شود در خرید مبل و نشیمنگاه خود توجه زیادی داشته باشید .

همانطور که گفته شد مبل شنی اینتکس از بهترین مبل های موجود در بازار است که می توانید به سهولت آن ها را خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبل شنی در ایران است که می توانید انواع مبل های شنی را در طرح ها ، رنگ ها و ابعاد مختلف با قیمت استثنایی و ارزان خریداری کنید . فروشگاه مبل شنی اینتکس انواع مبل های شنی خارجی و ایرانی با کیفیت و اصل را در کنار محصولات خود قرار داده است تا در صورت دلخواه بتوانید به مبل های شنی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و به سهولت آن ها را خریداری کنید . اما در ادامه قصد داریم تا شما را با ساختار ، ویژگی ها و مزیت های مبل شنی اینتکس آشنا کنیم ؛ پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

انتخاب بهترین مبل شنی



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 19 آبان 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی