تولیدی مبل شنی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تولیدی مبل شنی فروشگاه اینتکس تهران به تازگی اقدام به تولید مبل های هپی چیر و همچنین صندلی بین بگ و هپی چیر نموده است که این محصولا با بالاترین کیفیت تولید شده و می توانید با آسودگی خاطر این محصولات را سفارش داده و خرید کنید . فروشگاه اینتکس در تولید مبل شنی از چندین نوع پارچه استفاده می کند که محبوب ترین آن ها پارچه های چرمی و یا پارچه های مخملی ضد آب می باشد که تمامی این پارچه ها به طور کامل قابل شستشو بوده و همچنین ضد آب می باشند . 

شما می توانید بسته به سلیقه خود مبل شنی و یا هپی چیر دلخواه خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان این کالا تولید شود و به دست شما برسد . رویه های پارچه ای به طور کامل قابل شستشو بوده و می توانید رویه آن را به صورت جداگانه از محصول جدا نموده و آن را به صورت جداگانه شستشو دهید و از آن استفاده کنید . همچنین به دلیل ضد آب بودن رویه این محصولات می توانید به راحتی به کمک مواد شوینده و به کمک یک دستمال رویه آن را تمیز نموده و نیازی به شستشوی آن نداشته باشید . 

هپی چیر های فروشگاه اینتکس تهران از یونولیت های درجه یک ساخته شده اند و مدت زمان بسیاری را می توانید از این محصولات استفاده کنید و دچار افت نخواهند شد . البته به کمک زیپی که در کف این محصول تعبیه شده است می توانید به راحتی این محصول را شارژ نموده و مجددا از آن استفاده کنید .

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

تولیدی مبل شنی





:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 23 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی