آشنایی با تخت بادی کودکان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تخت خواب های ثابت دانست.تخت خواب های بادی کودک از سری تخت خواب های بادی میباشد که مخصوص استفاده ی کودکان ساخته شده و استراحت لذت بخشی را برای انها فراهم میکند. این تخت خواب های بادی بسیار راحت هستند و رویه نرمی دارند و این رویه نرم با استفاده از جنس های مختلف وجود دارند که این جنس ها عبارتند از PVC ،وینیل,چرم و مخمل هستند و هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. و استفاده از آنها برای کودکان تجربه ای بهتر از تخت خواب های بادی ثابت خواهد داشت.

تخت بادی کودک دارای ابعاد متفاوتی هستند و این ابعاد برای سنین مختلف اندازه گیری شده است و مشکلی در پیدا کردن مکان مناسب وجود نخواهد داشت.جنس به کار رفته در این تخت خواب های بادی کودک بسیار مقاوم بوده و در مقابل فشار ها و ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت میکند و مشکلی در بدنه ی آن به وجود نخواهد آمد و این یکی از بهترین ویژگی های  تشک های بادی مخصوص کودکان است.تخت خواب های بادی کودک دارای طرح های مختلفی هستند که این طرح ها طبق سلیقه کودکان طراحی شده و با رنگ های مختلف تزیین شده اند تا کودکان هنگام استفاده از آنها خسته نشده و تا مدت ها میتوانند از استفاده از آنها لذت ببرند.

 

برای خرید تخت بادی می توانید در فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و محصولات ما را مشاهده فرمایید





:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی کودک , خرید تخت بادی دو نفره , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی مسافرتی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 18 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی