شستشوی تخت خواب بادی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونه تخت خواب بادی را تمیز کنیم؟

همانطور که اطلاع دارید تخت های بادی یکی از بهترین محصولات برای مسافران سرزده می باشند که کاملا سریع اماده و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات را نیز باید همانند دیگر ملزومات مانند ملافه اتاق خواب تمیز کرد. برای استفاده طولانی مدت از تخت خواب های بادی و جلوگیری از افت کیفیت می توانید انها را با ط اموزش های زیر به سرعت تمیز کنید پس تا انتها با ما همراه باشید.

  • پس از هر بار استفاده تمیز کنید. بصورت عمومی شما باید پس از هر بار استفاده از این تخت خواب بادی ها انها را تمیز کنید. اگر این امکان را ندارید حداقل ماهی یکبار ان را انجام دهید. البته این تمیز کردن به طرز استفاده شما نیز بستگی دارد. هنگام ی که یک لکه مشاهده کردید سریعا ان را تمیز کنید.
     

  • از مخلوط اب و صابون مایع استفاده کنید. چند قطره از صابون مایع را در یک کاسه بریزید سپس به ان اب اضافه کرده و کاملا با هم مخلوط کنید. یک دستمال تمیز را به محصول اغشته کرده و روی تمامی سطح تخت خواب به ارامی بکشید و محصول را تمیز کنید. پس از این کار منتظر بمانید تا تخت خواب خشک شود.

  • پمپ باد را با استفاده از یک دستمال نمدار تمیز کنید.با اغشته کردن دستمال به محلول اب و مایع صابون دستمال را نمدار کردن و بر روی سطح خارجی پمپ بکشید تا کاملا تمیز شود. سپس در معرض هوا قرار دهید تا کاملا خشک شود. دقت کنید قبل از خشک شدن کامل پمپ باد هیچگاه ان را روشن نکنید. می توانید برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار روی پمپ باد ان را داخل یک قوطی یا کارتن قرار دهید.

  • برای از بین بردن بوی بد می توانید از پودر سودا استفاده کنید. یک مقدار پودر سودا را روی تخت خواب بریزید نیازی نیست این مقدار خیلی زیاد باشد. پس از این کار با یک پارچه روی محصول بکشید. پس از چند دقیقه پارچه را برداشته  سطح تخت خواب را به خوبی تمیز کنید. این کار باعث می شود تا بوی بدی روی محصول باقی نماند.

  • تخت خواب را در معرض افتاب قرار دهید. محصول را هر ماه یکبار و یا حداکثر دو ماه یکبار به بیرون از خانه برده و در معرض افتاب گرم قرار دهید و اجازه دهید یک روز زیر افتاب بماند. افتاب به دلیل خصوصیت خود میکروب های بوجود امده و انباشته شده روی تخت خواب را از بین خواهد برد.

 





:: برچسب‌ها: شستشوی تخت خواب بادی , شستن تخت بادی , تخت بادی , تخت خواب بادی , مراقبت از تخت بادی , تمیز کردن تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 15 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی