آیا تخت بادی خوب است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیا تخت بادی خوب است ؟ سوالی که ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر خود کرده است که آیا تخت خواب بادی قابل اطمینان می باشد و می توان از آن به عنوان تخت خواب دائمی استفاده نمود ؟ آیا تخت خواب های بادی به راختی خوشخواب ها و تخت خواب های چوبی می باشند ؟ چه نکته هایی را باید در هنگام استفاده از این محصولات رعایت نمود تا این تخت خواب ها دچار مشکل نشوند ؟ در این مطلب قصد پاسخ به این سوالات را خواهیم داشت تا بتوانید به راحتی انتخاب خود را داشته باشید . 

تخت بادی به سبب دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی می تواند یک محصول ایمن و مقاوم را در اختیار شما قرار دهد و بتوانید بدون نگرانی از این محصول برای استفاده های دائمی و همچنین استراحت های خود استفاده نمایید . این تخت خواب های بادی اکثرا دارای رویه هایی از جنس پی وی سی مخملی می باشند و این رویه های مخملی به شما کمک خواهند کرد تا در هنگام استفاده از این محصولات بدن شما دچار تعریق نشود . البته باید به شیارهای روی تخت خواب ها نیز اشاره نمود که این ویژگی به رد و بدل شدن هوا در قسمت کمر و گردن شما کمک خواهند نمود و به خاصیت ضد تعریق بودن محصول کمک بسزایی نموده است . 

بخش های کناری برخی از این تخت خواب های بادی نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده اند و برخی از آن ها نیز از پی وی سی های چرمی تشکیل شده اند . بخش کف این تخت خواب های بادی را پی وی سی های دولایه تشکیل می دهند که به طور کامل ضدآب می باشند . البته این دولایه بودن بخش کف این تخت خواب ها سبب بالا رفتن مقاومت محصول در برابر فشار و اشیاء نوک تیز شده اند . 

تخت بادی دارای رویه و کف مستحکمی می باشد و می توانید بدون نگرانی از آن ها در منازل خود استفاده نمایید . البته باید به قابل تعمیر بودن این محصولات نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا در صورت بروز مشکل به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نموده و از آن استفاده نمایید . 

از دیگر ویژگی های این تخت خواب های بادی می توان به همراه داشتن پمپ باد برقی اشاره نمود به کمک این ویژگی می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این تخت خواب ها را باد نموده و از آن ها استفاده نمایید . این پمپ باد قرار داده شده بر روی تخت خواب های بادی قابل جداسازی نیستند و به صورت دوکاره می باشند . این پمپ عمل باد کردن و تخلیه تخت خواب را به سادگی و در مدت زمان سه دقیقه انجام خواهد داد و حتی می توانید از این محصول در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . 

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , فروش تخت بادی , قیمت تخت بادی , تخت بادی دو نفره , تخت بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 13 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی