تعمیرات تخت بادی اینتکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تخت خواب بادی یا همان تخت بادی از سری محصولات بادی پر طرفدار و کاربردی هستند که امروزه از آن ها بسیار استفاده می شود ، تخت خواب های بادی دارای ویژگی ها و مزیت های بسیاری هستند که بیشتر مردم را به سمت و سوی خود کشانده است تا دیگر برای استراحت کردن به سمت تخت های فلزی و چوبی نروند . شما می توانید از تخت خواب های بادی حتی در مسافرت ها نیز استفاده کنید چرا که حجم بسته بندی آن ها بسیار کم است و همچنین وزن سبکی دارند ، به همین دلیل نیز جابجایی آن ها راحت تر شده و می توان در سفر ها نیز آن ها را به همراه خود برد ، این ویژگی خوب تخت خواب های بادی برای کسانی که دوست ندارند از تخت خواب های هتل ها ، مهمانسرا ها و سوئیت ها استفاده کنند بسیار ارزشمند و کاربردی خواهد بود . سطوح تخت خواب های بادی نیز بسیار عالی و طبی است و به مراتب می تواند بستری نرم و طبی را برای استفاده کننده فراهم کند ، اما با توجه به ویژگی های بسیار زیاد تخت خواب بادی ، معایبی نیز این نوع تخت ها دارند که آن هم بدنه نازک و آسیب پذیر آن ها می باشد .

تخت های بادی معمولا از بدنه های pvc ساخته می شوند که می توان این جنس را از برترین و مرغوب ترین اجناس برای تولید تخت خواب بادی و دیگر محصولات بادی دانست ، این جنس اگر چه وزن های بسیار بالا را تحمل می کند و قدرت کشسانی بالایی دارد ، اما ضخامت آن ها در بهترین و مستحکم ترین تخت خواب های بادی به 0.35 میلی متر می رسد ، به همین دلیل برخورد بدنه با اجسام و اشیاء تیز و برنده می تواند منجر به سوراخ شدن و پارگی تخت خواب بادی شود ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که از تخت خواب های بادی خود به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب دیدگی های احتمالی این محصولات بادی جلوگیری کنید . این نوع آسیب دیدگی ها نه تنها در تخت بادی بلکه در تمامی محصولات بادی دیده می شود به همین دلیل نیز رسیدگی و نگهداری صحیح را از سوی فرد می طلبد .

 

با این حال روش هایی برای تعمیرات تخت خواب بادی مطرح است که در صورت آسیب دیدن محصول خود می توانید آن را تعمیر کنید . در همین راستا شرکت های تولید کننده تخت بادی و دیگر محصولات بادی ، بسته ای با عنوان بسته تعمیرات تخت خواب بادی طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید قسمت آسیب دیده تخت بادی خود را ترمیم کنید . این بسته ها عمدتا شامل چند لیبل یا برچسب ( که اغلب هم جنس بدنه تخت است ) و چسب مخصوص تعمیر می باشد که بایستی با استفاده از آن ها محل سوراخ شدگی تخت خواب بادی خود را ترمیم کنید . نکته قابل توجه در آسیب دیدگی های تخت خواب بادی این است که شما زمانی می توانید تخت خواب بادی خود را تعمیر کنید که پارگی آن جزئی باشد و یا تنها تخت خواب بادی سوراخ شده باشد ، در غیر این صورت اگر پارگی تخت خواب بادی زیاد بود نمی توانید محصول را به خوبی تعمیر کنید و بهتر است که از یک تخت خواب بادی جدید استفاده کنید . البته شما می توانید با تهیه لیبل های بزرگ تر پارگی های بزرگ را نیز تعمیر کنید . در ادامه روند تعمیر تخت خواب بادی را به صورت مختصر و مفید به شما آموزش خواهیم داد .

 

 

برای خرید تخت بادی اینتکس می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده است.





:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید تخت بادی اینتکس , تخت بادی دو نفره , تخت بادی مسافرتی , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 5 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی