استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به دلیل هزینه ها بالایی که ساخت و طراحی استخر های بتنی نیاز داشته به تازگی نسل جدید از محصولات کارخانه بست وی تحت عنوان استخر پیش ساخته برای مصارف گوناگون نظیر تفریحی ، پرورش ماهی ، کشاورزی ، صنعتی و.... به بازار معرفی می شود. این گروه از محصولات در ظاهری مختلف و با ابعادی متفاوت طراحی و تولید شده تا شما بتوانید متناسب با نیاز و خواسته خود یک نمونه را انتخاب کنید. استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366 یکی از پرفروش ترین انواع محصولات این گروه به شمار رفته که طراحی ظاهری شیک و زیبا و همچنین طول عمر فوق العاده بالایی دارد. شما می توانید در ادامه این مطلب با نقد و بررسی محصول که موجب شناخت شما با این استخر پیش ساخته بوده آشنا شوید. پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید می توانید با ما همراه شوید.


طراحی بدنه استخر پیش ساخته

ظاهر استخر پیش ساخته و طراحی بدنه محصول از جمله مواردی بوده که در زمان خرید نظر مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366 یک نمونه از استخر پیش ساخته گرد بوده که ساختار آن از دو بخش اصلی بدنه و سازه های نگهدارنده تشکیل شده است. بدنه اصلی این محصول در واقع مخزن استخر پیش ساخته شما را تشکیل داده و وظیفه سازه های نگهدارنده حفظ استحکام و فرم این بدنه می باشد. برخلاف سایر نمونه های موجود در بازار این نمونه محصول در بخش خارجی از دیواره هایی با طرح چوب برخوردار بوده که به زیبایی ظاهری آن می افزاید. قسمت داخلی محصول اما با ترکیبی از رنگ های سفید و آبی طراحی شده که ظاهری با مدل کاشی کاری استخر های بتنی را دارا می باشد. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته تعداد دو عدد دریچه تعبیه شده تاز این دو دریچه بتوانید جهت ورود و خروج آب استفاده کنید. همچنین این دریچه ها محلی استاندارد جهت نصب تجهیزات جانبی و مورد نیاز شما نیر پمپ تصفیه آب و گرمکن آب استخر به شمار می رود. بخش سازه های نگهدارنده این محصول از تعدادی میله باریک و صاف تشکیل شده که در بخش انتهایی خود دارای پلاستیک نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده از استخر پیش ساخته بتوانند موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت کنند. این سازه ها استاندارد با رعایت فاصله یکسان تمامی اطراف بدنه این استخر پیش ساخته را در برگرفته و ساختاری مقاوم و ایده آل را برای استفاده مهیا می سازند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنما خرید و انتخاب استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366





:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی , خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 28 فروردين 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی